Skocz do zawartości
nomna

[ZAMKNIĘTY]Święta tuż tuż

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, z racji, że Świąteczna Aura, powoli zaczyna wkraczać (np. u mnie w mieście rynek już jest przystrojony ^^), wychodzę z propozycją lekkiego świątecznego upgrade'u. To co podałem w załączniku to są przykłady (rsy, dd2xmas, bałwan c4, śnieżki he). Nie wiem jak serwer jest obciążony już pluginami i pierdołami, ale uważam, że to dodało by nie co klimatu. Jeśli @M a m c i a jest szerzej otwarta na takie propozycje to myślę, że paczke można dużo bardziej wzbogacić, bo jeszcze do świąt kawałek czasu jest.

Jeśli faktycznie można było by dać więcej pomysłów to z mojej strony może być:

- model Mikołaja dla adminów/vipów (o ile na niego działa niewidka)

- padający śnieg na każdej mapie (choć to pewnie dość mocno może obciążyć serwer (nie znam się))

- zmiana modelu nieba na ciemny z gwiazdami w godzinach nocnych/wieczornych (np. od 21-7)

- czapka Mikołaja, ale to pewnie było by problematyczne w niektórych sytuacjach, nawet jeśli dałoby się ją zdjąć, więc to raczej z góry jest skreślone

Pozdrawiam

PS: Roundsoundy nie są ukradzione (ani też zapożyczone), robiłem je sam.

Świąteczna paczka.rar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Myślę że to jest fantastyczny pomysł jeżeli tylko nie obciąży to servera to jestem na tak !! takie coś mogłoby trochę wprowadzić tego klimatu i gra na tym serverze  stałaby się bardziej radosna :) 

Edytowane przez .::HOUSE::.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


@nomna Dziękuje za poświęcony czas, pisałam z @⚙WolfIDraV⚙tylko nie wiadomo jak z modelem będzie, czy nie będzie kolidować, ale się to sprawdzi na serwerze, zrobi plugin i zobaczymy :) Ale reszta jest jak najbardziej do zrobienia :)

@xmateunio zostaniecie poinformowani  w tym temacie i również na serwerze, jeżeli wszystko pójdzie pincuś glancuś :D

Edytowane przez M a m c i a
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach