41148 Napisano 16 Lutego 2018 #497271 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2018 Witam, chciałem zaproponować żeby jakoś ogarnąć tą klasę i lepiej zbalansować ponieważ nie ma możliwości przeżycia strzału, nie ma sensu walczyć z taką klasą gdy nie ma się 1/x ponieważ przeciwnik sobie po prostu stanie i strzeli pomimo tego, że biegamy, nie pomaga pełna wytrzymałość i życie. SoBeRiuS dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacior Napisano 17 Lutego 2018 #497512 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2018 Snajper to klasyka, jest na każdym codmodzie i działa na takich samych zasadach jak tutaj poza tym ma tylko awp i dgl. Także jest to postać do zabicia tylko trzeba umieć do niej podejść DajzSiebieWszystko dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
41148 Napisano 18 Lutego 2018 Autor #497533 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2018 Nie da sie do tej postaci podejsc, najpewniej dostaniesz pociskiem w tors bo to najwieksza i najlepsza czesc ciala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Atsui Napisano 18 Lutego 2018 #497567 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2018 Teraz to ona powinna być zaliczana pod Klasę Premium na ogół jest lepsza od elitarnego snajpera. Przy ful incie bije po 785 DMG, HS +1000 ma ominięcie wytrzymałości i działa na niej kamuflaż. kass26, Apecio i SoBeRiuS dodali reakcje 1 2 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Twoja SmierC Napisano 18 Lutego 2018 #497599 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2018 (edytowane) Dokładnie zgadzam się z @Bacior. Nie dość, że posiada tylko AWP i Deagl to na małych mapkach troszkę ciężko się nim gra no chyba, że ktoś naprawdę umie nim grać a co się rzadko zdarza. Jeżeli jest aż tak trudny do zabicia wystarczy grać tą klasą i wtedy gracze będą na tym samym "poziomie" . Każda klasa ma jakieś zalety no a w tym przypadku jest to zabicie z AWP. I co najważniejsze na każdym serwerze CodMod istnieje ta klasa i ma takie same możliwości jak na naszym CodMod801 i tym bardziej nie widzę powodu aby " z balansować i ogarnąć klasę SNAJPER" . Edytowane 18 Lutego 2018 przez Twoja SmierC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DajzSiebieWszystko Napisano 18 Lutego 2018 #497744 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2018 Zagraj tą klasa to pogadamy czy jest ,,OP" od 200 lv zaczyna się dopiero jakaś gra na tej klasie. Śmie zaprzeczyc Atsuiemu snajper nie dorównuje elitarnemu 1/1 scout co jest bardzo szybko strzelny można nim biegać i strzelać bo nie ma wogle rozrzutu na kosie wgl nie widzialnym i 2 skoki. Tak samo mogę powiedzieć o klasie sztabowy zmniejszony rozrzut i +10 do ak xDD SoBeRiuS, kass26 i Shajsi dodali reakcje 1 1 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SoBeRiuS Napisano 19 Lutego 2018 #497815 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2018 (edytowane) Klasa Snajpera jest za mocna zawsze wchodzi 1/1 przy 200 inta zadaje 785 obrażeń, w głowę ponad 1000, gdzie max HP wynosi 520. Na tą klasę praktycznie nic nie działa: Wytrzymałość, Notatki, Pancerz, Nawet odbicie pocisku Wojskowego nic nie daje. Wiadomo gracze którzy grają tą klasą zapewne będą jaj bronili, i twierdzili że jest słaba i nie dorównuje innym klasom np. Elitarnemu, jak widać z wypowiedzi osób powyżej . Według mnie klasa Snajpera która nie jest klasą premium, przy 200 inta powinna zadawać max 500/520 obrażeń. Dzięki temu perki które zwiększają nam punkty życia umożliwiały by nam przeżycie 1/1. Na chwilę obecną przeciw tej klasie wystarczy nam tylko kondycja, bo wszystko inne jest praktycznie zbędne. @DajzSiebieWszystko Nie porównuj tej klasy z Elitarnym. Grasz obiema klasami więc wiesz jakie ma wady elitarny, albo udajesz że tego nie widzisz. Nie zawsze wchodzi 1/1, część perków na tej klasie nie działa np. Kamuflaż. A tak w ogóle gdzie ty widzisz brak rozrzutu ze Scouta??? Jeśli masz NoRecoila albo coś co umożliwia zmniejszenie rozrzutu to się nie dziwie. Ja dość często na podwójnym celowniku w lini prostej nie mogę trafić, co sam nieraz widziałeś. 2x skok jest z Vipa a nie z umiejętności Elitarnego, więc nie dopisuj tej klasie nieistniejących umiejętności. @M a m c i a Z tego co pamiętam grałaś Elitarnym i Snajperem. Co o tym wszystkim myślisz. Niebawem zrobi się z tego tematu bezmyślny spam, więc lepiej podjąć jakąś decyzję. Edytowane 19 Lutego 2018 przez SoBeRiuS kass26 dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kass26 Napisano 19 Lutego 2018 #497829 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2018 Też uważam żeby zrobić coś ze snajperem jak wyżej podkreślił @SoBeRiuS tak aby miał z 500-520 dmg aby "wytrenowany weteran" umożliwiał nam przeżycie, pancerz nomexowy powinien odbić i nie zabijać obydwóch celów skoro "odbija" nie przyjmuje obrażenia ale również wróg je otrzymuje. Weźcie się proszę za tego cod'a bo jest co poprawić . SoBeRiuS dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EvO Napisano 19 Lutego 2018 #497853 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2018 Ustawienie stałe dmg mija się z celem owego snajpera, dzięki temu na początku nie musi dawać w int, a w hp czy wytrzymałość i będzie miał przewagę na początku. Jeżeli chodzi o snajpera, to nie jest tez jakiś trudny przeciwnik, tylko osoby dobrze grające awp radzą sobie z prędkością przeciwników, aby ich one shotem zabić. Ale jeśli już tak bardzo chcielibyście go osłabić jedyna sensowną opcją jaka widze to zabrać mu startowe dodatkowe 50 dmg, czyli zostawić ze zwykłym dmg awp, ii ustawić przelicznik tak, aby na max int (czyli 400) dawał około 500 dmg, ale jestem pewien, że grywalność spadnie o wiele. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kyou Napisano 19 Lutego 2018 #497855 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2018 (edytowane) Co do dmg u snajpera -> Snajper dostaje +/- 3dmg na 1int gdzie przy 200inta daje ok.600dmg i dodatkowe dmg z awp=785obrażeń. Jakby dałoby radę zmienić dodatkowe dmg za int z 3 na 2 u snajpera to biłby te +/-520/540dmg. @EvO 400int nie jest dobrym pomysłem, ponieważ np. Taki rusznikaż przy max int(200) i prawą reką bije po 100 w przeciwnika z full hp i wytrzymałością z shota, to zmieniłoby to bardzoo balans gry. Co do elitarnego -> Tutaj przydało by się naprawić "1/1" ze scouta, bo dość często gracz dostaje +/-20hp ze strzała, co często drażni podczas gry. @41148 To co napisałeś pod spodem jest zbędne. Jeśli nie masz 1/x bądź full int i naboje/prawą rękę, to żadną klasę nie zabijesz z wyższym lvl na kilka strzałów, nie tylko snajpera. Edytowane 22 Lutego 2018 przez Kyou Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mamusiaa Napisano 19 Lutego 2018 #497887 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2018 (edytowane) Najlepiej zmniejszyć, ustawić tak aby zadawał 500dmg, również trochę denerwujące jest to jak otrzyma perk kamuflaż 32, to wgl ta klasa jest nie do zabicia. Ogólnie grałam tą klasą kiedyś i faktycznie tu się zgodze z @EvO osoby grające awp po prostu radzą sobie z tą klasa b.dobrze. A co do Elitarnego ja już to dawno zauważyłam, że nie zawsze zabije jednym strzałem, tylko teraz coś się tej klasie coś chyba pomyliło, bo za często nie chce wchodzić. Plus miała zostać przywrócono klasa Grenadier, nie wiem czy Wolf ją zrobil czy nie. Dziś się do niego odezwę i zapytam o nią, tylko pamiętajcie po troszku będziemy się starać coś naprawiać, bo to musi być przetestowane nikt nie chce powtórki co było miesiąc temu @41148 Reset dopiero się odbędzie jak konkurs zostanie zakończony, a ciężko wbić nagle 801 lvl. I tak i tak nie zostanie teraz to zmienione, dopiero przy resecie. Dziś muszę zrobić notatkę, napisać jakie klasy, perki są 2 do naprawy i po prostu zgłosić się do kogoś, aby nam to zrobił. Edytowane 6 Marca 2018 przez M a m c i a SoBeRiuS i Atsui dodali reakcje 2 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DajzSiebieWszystko Napisano 19 Lutego 2018 #497897 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2018 Proponuje poprostu naprawić elitarnego a snajpera zostawić w spokoju to ze na snajpera nie działają notatki albo 1-5 na odbicie to wina błędów. Trzeba naprawić błędy i wszystkim będzie odpowiadać ??. Wiem Soberiusku zauważyłem te bugi w elitarnym wiec dlatego przestałem na nim grać dopóki nie będzie naprawione? Kyou dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DajzSiebieWszystko Napisano 19 Lutego 2018 #497903 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2018 A i jeszcze skoro nie działają obrażenia w statystykach to można podnieść ilość hp zamiast tych obrażeń wtedy snajper nie będzie taki ,, OP'' Igrekzet i 41148 dodali reakcje 1 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
41148 Napisano 22 Lutego 2018 Autor #498606 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2018 (edytowane) Do mojego pierwszego postu, zapomnialem wspomniec, ze jak juz przeciwnik ma full inty i zycia to jest ciezko, bo musze stracic jakies poltora magazynka tylko po to zeby go zabic, ale najpredzej to on mnie zabije @Kyou Inne klasy najczęściej mnie nie zabiją na spokojnie jednym strzałem i to bez problemu Edytowane 23 Lutego 2018 przez 41148 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
41148 Napisano 6 Marca 2018 Autor #501385 Udostępnij Napisano 6 Marca 2018 I dalej zadnego odzewu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bezzi Napisano 9 Marca 2018 #501954 Udostępnij Napisano 9 Marca 2018 @M a m c i a jak sie sprawy mają? 41148 dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mamusiaa Napisano 12 Marca 2018 #502785 Udostępnij Napisano 12 Marca 2018 @Bezzi Evo się tym zajmie już. Więc mogę jedynie powiedzieć, że jeżeli klasy zostaną zmienione, przetestowane i nie będzie żadnych bugów to zostaną wgrane. Miejmy nadzieję, że powodzenie będzie pomyślne Jeszcze temat zostawię otwarty, bo jeżeli ta klasa będzie git zrobiona, po prostu tu już napiszę aby nie zakładać nowego i tyczy się również do tego tematu. Więc na dniach powinnam już coś wiedzieć Igrekzet dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi