Skocz do zawartości

[ZAMKNIĘTY][CS 1.6] [AMXX] Bad Camper


YyWidzeCie

Rekomendowane odpowiedzi

amxxopisp_qhwnweq.png.c4d98914a961e7646f91f931ae313d6f.png

Ten plugin kara graczy za zbyt długie kampienie.

5a9aadfcd8d11_amxxinsta_qhwnwwx(1).png.89107621df07dccdd1e7788ca32c081a.png

Plik bad_camper.amxx dodaj do addons/amxmodx/plugins

Plik bad_camper.sma dodaj do addons/amxmodx/scripting

Plik bad_camper.txt dodaj do addons/amxmodx/data/lang
Plik snore.wav dodaj do sound/misc

Otwieramy w edytorze tekstowym plik amxmodx/configs/plugins.ini i dopisujemy na samym końcu: bad_camper.amxx

amxxcvary_qhwnwex.png.e288549ed68104126fb63b7b6b032535.png

Cvary:
badcamper_punish Określ w jaki sposób ukarać osoby, zbyt długo kampiących. Wpisując 0 cvar będzie nieaktywny.

1: Uderzenie
 

2: Redukcja życia
 

4: Dźwięk
 

8: Oślepienie
 

16: Redukcja pieniędzy ( wymagany CSTRIKE module )
 

32: Atakująca pułapka
Optymalnie: 12 ( Dźwięk i oślepnie )

badcamper_sound Typ dźwięku, kiedy badcamper_punish korzysta z niego.

1: Chrapanie
 

2: Bicie serca
Optymalnie: 1 ( Chrapanie )

badcamper_money Określ ile procent pieniędzy zostanie zabrane graczowi, kiedy licznik osiągnie 100%. Działa tylko przy użyciu redukcji pieniędzy.
Optymalnie: 10 procent.
badcamper_limit W jakim czasie licznik ma dojść do 100%.
Optymalnie: 35 sekund.
badcamper_display Określa procent, w którym wyświetlany jest licznik camp. Zakres wartości wynosi od 0 do 100[/b]
Optymalnie: 1 procent.
badcamper_show_spec Określ czy umożliwić widzom zobaczenie licznika camp.
Optymalnie: 1
badcamper_check_all Określ czy zespół wykonujący cel mapy powinien być sprawdzany czy sprawdzać wszystkich.

0: Sprawdza zespół, który musi wykonać cel mapy ( np. TT na de_dust2 ).
 

1: Sprawdza oby dwa zespoły. 
Optymalnie: 1

Aktualne cele, które zostały określone:

Jeżeli mapa jest typu de a bomba nie została obsadzona to TT ma główny cel.
 

Jeżeli mapa jest typu de a bomba została podłożona to CT ma główny cel.

badcamper_immunity_flags Określ flagę dostępu, przy której immunitet będzie aktywny. Dostępne flagi: http://wiki.amxmodx.... ... (AMX_Mod_X)#Access_Levels
Optymalnie puste, bez immunitetu.
badcamper_start Określ ile sekund od rozpoczęcia rundy ma działać licznik camp. 
Optymalnie: 4.
badcamper_damage_reset Określ komu zostanie wyzerowany licznik podczas potyczki.

0: Licznik nie zostaje wyzerowany.
 

1: Licznik zostaje wyzerowany atakującemu.
 

2: Licznik zostaje wyzerowany broniącemu.
 

3: Oba licznik zostaną wyzerowane tj. atakującemu i broniącemu.
Optymalnie: 3.

badcamper_damage_restart Po jakim czasie ma się zacząć zerować licznik.
Optymalnie: 4 sekundy.
badcamper_health Określ ile zabrać życia ( hp ), co 2 sekundy, kiedy licznik doszedł do 100%. Jeżeli kara 'redukcja hp' nie jest włączona, cvar nie będzie działać.
Optymalnie: 10
badcamper_allow Określ ile graczy lub ile procent graczy danego teamu, u którego jest sprawdzane czy kampią ( np. tt na DE_ ). 
Optymalnie: 0
badcamper_min_players Określ minimalna ilość graczy, którzy są połączeni ( obecni na serwerze ) zanim gracze są dozwoleni do kampienia.
Optymalnie: 0
badcamper_announce Określ sposób informowania graczy z przeciwnej drużyny, który gracz campi. 

0: Brak informowania.
 

1: Informowanie za pomocą czatu.
 

2: Informowanie za pomocą HUD.
 

3: Informowanie w HUD / czat. 
Optymalnie: 3.

amxxpobie_qhwnwsn.png.ace75f50c0c46b51e54a40744c9aaa74.png

bad_camper.zip

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...