Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 08/05/20 uwzględniając wszystkie działy
-
#482 - Pytanie Dnia
Aitler oraz jeden pozostały przyznał reputację elo elo 350 za temat
@Born Ale przecież umiesz na flecie ( ͡° ͜ʖ ͡°) Podrywać @Wredna. żeby dostawać snapy z basenu // @Born A widzisz2 punkty -
#482 - Pytanie Dnia
Don Mateuko oraz jeden pozostały przyznał reputację Max za temat
Zachowywac się po alkoholu2 punkty -
Nick:Mikus Wiek:22 Doświadczenie w pełnieniu podobnej funkcji: wysokie Posiadasz mikrofon?:Oczywiście Dlaczego własnie Ty?:Ponieważ pełniłem tą funkcje przez półtora roku. A przez moją głupotę straciłem range. Przez ten czas moje zachowanie się poprawiło xD Staż na sieci: 5 lat Co wprowadzisz na naszego Ts? Nie wiem co można by było wprowadzić. Mam pare pomysłów Czy byłeś banowany wcześniej na serwerze? (jeśli tak to za co):nie byłem banowany Siema nara1 punkt
-
1 punkt
-
Perki jak najbardziej na + Ruska bym zostawił bez zmian. Strażnika też bym proponował nie ruszać. Zmniejszył bym czas uwięzienia w pułapkach konspiranta. Mordercy bym dał 2 miny zamiast 3. Na temat assasina to się w ogóle nie wypowiadam X D Skrytobójce bym zamienił na premke tego typu: NAZWA *inteligencja: 10 *zdrowie: 40 *wytrzymałość: 35 *kondycja: 30 bronie: Krowa, deagle dodatkowy opis: 1/15 z krowy, niewidzialność na nożu+ zmniejszona grawitacja na nożu. Więcej bym nie ruszał.1 punkt
-
1.bezlik ammo bez zmian 2.eagle eye dodać widzenie min na tak 3.twardy baniak bez zmian 4.Bunt +10dmg->+15 dmg na tak 5.Dezercja +10dmg->+15 dmg na tak 6.Notatki sapera odblokować je na saperze na nie 7.Plonace naboje 1/2-6->1/2-4 na tak 8.sekret krowy bez zmian 9.tytanowe naboje bez zmian 10.wytrenowany weteran zostawić opcję ze 150 hp na tak 11.zestaw alkaida ak, 1/4 HE, ciche kroki->ak, 1/2 HE, ciche kroki na tak 12.buty snajpera +25 kondy->+35 kondy można by było to wywalić całkiem są komandoski 13.krytyczne naboje bez zmian 14.palace rekawiczki dodać możliwość ulepszania ich przy wymianie, a nie, że dropimy wersję 15s lub 5s na tak 15.porazajace naboje bez zmian tutaj dałbym max 1/3, 1/2 za dobrze wchodzi 16.eliminator rozrzutu bez zmian 17.apteczka bez zmian dałbym ze 2 chociaż 18.awp sniper bez zmian 19.buty komandosa bez zmian dałbym +80 kondy 20.deagle generała wywalić opcję +15dmg +5 wytrzymałości, zostawić tylko +30/+30 na tak 21.buty szturmowego bez zmian 22.mistrz scouta 1/1-3->1/1-2 na tak 23.notatki kapitana 1-5->3-5 na tak 24.platynowe naboje bez zmian 25.podrecznik szpiega 1/1-3 na zadanie 100 (+int) z HE +przebranie wroga->1/1-3 z HE + przebranie wroga na tak 26.radar telegrafisty uav->uav+20 wytrzymałości sam uav wystarczy 27.sztuka dezorientacji bez zmian 28.tajemnica generala bez zmian 29.tajemnica kapitana 1/2 awp, 2 skoki->1/2 awp, 2 skoki, +10 kondy na tak 30.wyposażenie wsparcia bez zmian 31.teleport bez zmian 32.betonowe cialo bez zmian 33.zawodowy rusher 1/2-3->1/3-5 na tak 34.akumulator 24v bez zmian 35.snajperka zolnierza bez zmian 36.wykradacz hp 5/15->10/18 na tak 37.kameleon perk do wyrzucenia, jedyne co powoduje to notoryczne bugowanie strojów na tak 38.kanonier bez zmian 39.szturm +5dmg +10 do statystyk->+15 dmg dałbym +20 dmg nawet famas ma mały dmg 40.elektromagnes militarny dodać w regulaminie punkt o zakazie stawiania go na respie wroga (na tę chwilę brak jakiejkolwiek wzmianki na temat elektromagnesu) 41.mózg generała +40 inta->+20-100 inta na tak 42.łowca headow 20-220 expa za hs->100-240 expa za hs (ulepszanie tego perku to porażka) na taaak 43.duch kapitana 6s przechodzenia przez ściany->8s przechodzenia przez ściany na tak 44.prawa reka rambo +15 do statystyk->+15 dmg, +15 do statystyk (inspirowane perkiem o tej samej nazwie na codzie 800) na tak 45.autodestrukcja bez zmian 46.naboje ninji leczenie za 22-30% zadanego dmg->25-35% na tak 47.defibrylator 1/2-6 na wskrzeszenie przy zabójstwie->1/2-3 na tak 48.naboje kapitana +40%dmg -30hp->+40%dmg +20hp na tak 49.wyrzucenie broni 1/5 na wyrzucenie, po co jest ten perk skoro są porażające naboje? do usunięcia na tak 50.narzedzia ahmeda niech działa tak jak powinna przy podkładaniu paki i będzie ok na tak 51.zrecznosc skoczka bez zmian 52.moc kradzieja 1/4 na kradzież->1/3 1/4 wystarczy 53.adrenalina +50hp za fraga->+60 hp za fraga, +25 kondy na tak 54.moc czolgisty bez zmian 55.moc komandosa bez zmian 56.modul odrzutowy bez zmian 57.pancerz neomexowy bez zmian 58. tajemnica gromu bez zmian 59.talibowskie naboje 1/4-6 z usp->1/4-6 z usp/glocka na tak 60.tarcza szpiega 5-10 redukcji dmg->10-15 redukcji +10 kondy na tak 61.kara sapera bez zmian 62.wyszkolenie medyczne bez zmian 63.wytrzymala kamizelka +30-65 wytrzymałości->+40-70 wytrzymałości na tak 64.zestaw pulkownika bez zmian 65.elficka kamizelka odporność na strzały w klatę->odporność w klatę, +20 hp na tak 66.mroczne kule 20% obrażeń więcej, 1/4 na zabranie przeciwnikowi 100 expa->20% dmg, 35 dodatkowego expa za fraga na tak 67.naboje mistrza ignoruje wytrzymałość->ignoruje wytrzymałość+15 kondycji na tak 68.rozblysk zwiększyć jego zasięg 69.stalowa obrona 20% odporności na pociski->25% +odporność na awp kapitana na tak 70.szal 3 razy większy dmg poniżej 50 hp->3 razy większy dmg poniżej 80hp na tak 71.kosa assasina 1/1-4->1/1-3 na tak 72.zloty deagle bez zmian 73.zbroja obroncy +60hp, 100 kevlara->+60hp, +10 wytrzymałości, 100 kevlara na tak 74.pilny uczen bez zmian 75.ksiega wiedzy bez zmian 76.granat zamrazajacy zamrożenie+dodatkowy dmg z HE->zamrożenie+redukcja wytrzymalości u przeciwnika (o ile jest to możliwe, jeżeli nie to bez zmian) na nie 77.zmodyfikowany zolnierz 17-28%->22-35% na tak 78.anihilacja raczej bez zmian ja bym to zmienił to 1/9 wchodzi jak poje***e 79.nacpane naboje bez zmian to co wyżej 80.tajemnica glocka +25 z glocka, +20 z usp->+30 z glocka,+25 z usp na tak 81.peleryna kucacza bez zmian 82.bunny hop auto bh->auto bh+10 kondy (?) na tak 83.grzmot 1-2 błyskawic->2 błyskawice (lub w wyposażeniu wsparcia zmiana na 1-2 rakiety) na tak 84.bron policyjna 1/20 z mp5->1/19 z mp5 1/20 wystarczy 85.fart strzelca 1/6-12 z usp/glock->usunąć lub dać 1/6 z pistoletów ja bym usunął 86.morfina bez zmian 87.notatki ninji 2 skoki->3 skoki lub 2 skoki+15 do statystyk na tak tajemnica skazanca bez zmian Klasy Premium cod 400 1. Konspirant (bez zmian) *inteligencja: 10 *zdrowie: 30 *wytrzymałość: 50 *kondycja: 20 bronie: scout, usp, m3 dodatkowy opis: 1/1 z noża(ppm), 1/1 scout, zwiekszony dmg z m3, 3 pułapki 2. Kapitan (zmiany) na tak *inteligencja: 10 *zdrowie: 45 *wytrzymałość: 40 ---> 30 *kondycja: 30 ---> 35 bronie: hegrenade, awp, m4a1 dodatkowy opis:AWP (1/1), he(1/3), 2 skoki 3. Czołgista (zmiany) zmniejszyłbym statystyki to po 1 po 2 wywaliłbym to 1/20 za dobre to jest na tej klasie i zmniejszyłbym hp za killa na 15 *inteligencja: 10 *zdrowie: 45 *wytrzymałość: 20 ---> 25 *kondycja: 40 ---> 35 bronie: hegrenade, xm1014, smokegrenade, deagle dodatkowy opis:XM1014(nieskończone ammo) 25hp za killa, 3 skoki, 5% na zabicie ---> 10hp za zabicie, 2 skoki 4.Assasin (zmiany) *inteligencja: 10 *zdrowie: 40 *wytrzymałość: 20 *kondycja: 50-->40 bronie: elite dodatkowy opis: 1/1 z noża (ppm) zmiejszona widoczność na nozu, zmiejszona grawitacja.-->kompletna niewidka na nożu, ciche kroki, normalna grawitacja, zostawia ślady na podłodze (jakiś jaskrawy kolor), brak dmg od upadku, 50 hp (brak możliwości jego zwiększania) na nie akutalny assasin jest najlepszy 5. Morderca (bez zmian) *inteligencja: 20 *zdrowie: 30 *wytrzymałość: 50 *kondycja: 50 bronie: hegrenade, smokegrenade, m4a1, fleshbang dodatkowy opis: 3 miny, he (1/3), 1/7 krytyczne uderzenie, AutoBH 6. Rusek (zmiany) *inteligencja: 25-->20 *zdrowie: 35 *wytrzymałość: 30 *kondycja: 39 bronie: hegrenade, m4a1 dodatkowy opis: 2 rakiety, +10 dmg z m4a1, 2 skoki, 1/2 na zadanie 100 dmg + int z he ---> dodac cd do rakiet większy (taki jak mają błyskawice) na tak+ zmniejszyłbym dmg z rakiet 7. Shoter (zmiany) *inteligencja: 10 *zdrowie: 30 *wytrzymałość: 35 *kondycja: 20 bronie: hegrenade, smokegrenade, fleshbang, ak47 dodatkowy opis: AK47 (+15 dmg), 1/3 z hegrenade, AutoBH, Czasowa apteczka---> AK47(+10 dmg), apteczka taka jak u starszego szeregowca na nie *[druga strona]* 1. Śmierć (zmiany) *inteligencja: 15 ---> 10 *zdrowie: 35 *wytrzymałość: 25 *kondycja: 30 bronie: m4a1, SG552 dodatkowy opis: SG552(+10 dmg), Eliminator rozrzutu, noż 1/1 (ppm), 3 skoki---> zabrać m4a1 i zostawic same SG552 (+7dmg) na nie 2. Skrytobójca (zmiany) *inteligencja: 10 *zdrowie: 35 *wytrzymałość: 30 *kondycja: 35 bronie: hegrenade, mp5navy, deagle dodatkowy opis:10% na wyrzucenie broni, zmiejszona widoczność do 60%, 1/4 na stanie sie niewidzialnym dla przeciwnika na 3 sek, mp5 +6dmg---> usunąc wywalanie broni tak najlepiej zróbmy z premium non premium... na nie 3. Zeus (zmiany) *inteligencja: 20 *zdrowie: 40 *wytrzymałość: 20 *kondycja: 40 bronie: hegrenade, smokegrenade, m24, m4a1, flashbang dodatkowy opis: 2 błyskawice, 1/13 na oślepienie wroga, m4a1 +7 dmg ---> 2 skoki na tak 4. Starszy Szeregowy (zmiany) *inteligencja: 20 *zdrowie: 20 *wytrzymałość: 10---> 20 *kondycja: 35 bronie: hegrenade, mac10, smokegrenade, flashbang dodatkowy opis: Apteczka, 3 skoki ,MAC10 (1/13), 1/3-4 wybuch po śmierci--->usunąć szansę na wybuch po śmierci na tak +naprawiłbym to 1/13 za dobrze wchodzi 5.Szturmowiec *inteligencja: 0 *zdrowie: 40 *wytrzymałość: 25 *kondycja: 30 bronie: glock18, m4a1. ak47 dodatkowy opis: AK47 & m4a1 (+8dmg), 3 skoki, zmiejszona widocznosc na nożu 6. Strażnik (zmiany) *inteligencja: 0 *zdrowie: 35 *wytrzymałość: 43 ---> 35 - *kondycja: 7 ---> 10 do 20 bym podniósł bronie: aug, degle dodatkowy opis: 33% na zneutralizowanie otrzymanych obrażeń, widzi niewidzialnych ---> 25% na zneutralizowanie otrzymanych obrażeń na nie1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Siema Nara x n-ty
elo elo 350 przyznał reputację Aitler za temat
Wiek+ Doświadczenie+ Każdemu należy się druga szansa, na tak1 punkt -
1 punkt
-
TXT czy nie TXT
CukierkowyMario przyznał reputację Born za temat
Gracz otrzymał bana na 30 minut. http://aquax1994.hekko24.pl/bansmh/ban_list.php?bid=122711 punkt -
007 brak kultury!!!
CukierkowyMario przyznał reputację Born za temat
@oo7 otrzymujesz bana za kulturę na 2 godziny. W skargach nie używamy screenów z rozmów na pv i ich nie przywołujemy w żadnym wypadku, bo jest to po prostu niesmaczne i naucz się @JugoL^^ tego na przyszłość , bo od Ciebie te ss'y były rozsyłane @oo7skarga dotyczy tylko i wyłącznie Ciebie, więc równie dobrze mogłeś sam zgłosić, że ktoś Ciebie prowokuje.1 punkt -
[FFA] KRZYSIU Z FAKE TAXI
GRINGO przyznał reputację MARCINKSYS za temat
W dniu dzisiejszym na admina FFA awansował @KRZYSIU FAKE TAXI. Gratulacje!1 punkt -
Powiem tak: Perki jak najbardziej przez kolegów zostały przemyślane i zostały dobrze napisane. Nic tylko je wprowadzać. Jak dla mnie propozycja ta jest na wielkie TAK !!! A co do klas PREMIUM : to bym tylko zmienił tego analsyna xD tak jak napisał Hisoka lepiej wrócić starego analsyna xDDD1 punkt
-
Nick cheat'era: mAngel Godzina, data zdarzenia: przed chwilą Mapa: de_dust 2 Serwer:FFA Link do demka:http://ehltv.hltv.org.pl/srv23583/HLTV-2006162141-de_dust2.dem.zip STEAM_ID/IP: STEAM_0:0:1819328 Uzasadnienie: Akcje od 7:57 praktycznie wszytskie takie same. Chlop jest totalnym bambikiem jesli chodzi o cs nie ma movmentu i nie potrafi strzelac ale gdy gra awp ma refleks boga .. oczywiscie perfidne wh dodam ze kolega jest top 1. I przy okazji admin @GRINGO po zgloszeniu gracz na u@ nie reagowal a co lepsze pisal jakies bzdety na y@ i dodam jeszcze ze sporadycznie gram na serwerze a zawsze kiedy jest wczesniej wspomniany admin zawsze jest spamienie na y@,1 punkt
-
Witajcie! Jako iż jestem nazwijmy to "pozwanym" w tej skardze to pozwólcie że się wypowiem. Obejrzałem to demko, które zostało podesłane w skardze na mnie i spojrzałem na niego chłodnym okiem, próbując doszukać się momentów, które mogły wydawać się podejrzane, bądź dziwne (chociaż nie pobierałem WH, aby móc zobaczyć jak to wyglądało w połączeniu z widokiem przez ściany, bo jednak patrzenie na modele również się do zachowań podejrzanych zalicza, no ale nie chciało mi się ściągać syfu). Jak zostało zauważone przez Squb większość opiera się na czystym słuchu + standardowym sprawdzaniu miejsc, gdzie można stać/skampić się. Co do przedstawionych przez niego akcji to: 7:48 -b - nie muszę komentować 12:24 +/-b - jakbym miał to oceniać to oceniłbym jednak na -b, ze względu na to, że wcześniej było info, że idą gala, a gracz - w tym wypadku ja, spodziewałem się, że oni już weszli, stąd patrzenie najpierw na koniec gali/wejście w bs i powolne przechodzenie w gale, bo nie mogłem być pewny co do tego czy kogoś tam nie ma. Strzał także czysty. 21:31 +b ten ostatni strzał daje do myślenia. - przyznam szczerze - ja bym tutaj również dał +b, bo pomimo tego, że słychać było kroki z środka jakieś 7 sekund wcześniej to strzał wygląda na dziwny. Co ja mogę powiedzieć - sam się śmiałem, że go zabiłem, fart w grze to podstawa Patrząc na opis skargi to powinna to być skarga na Gringo - 230 znaków zajmuje opis jego zachowania, a 220 znaków opis mojego "haxowania", no cóż Ale tak na poważnie, to wydaje mi się, że osoba zgłaszająca nie oglądnęła tego demka, tylko po prostu wrzuciła od niechcenia i oceńcie se. Skoro zgłaszasz cheatera powinieneś przynajmniej pokazać akcje, które są podejrzane - według Ciebie - by też oszczędzić pracy UB Teamowi, który musi pochylić się nad całością. Co do Gringo - nie zgadzam się ze skargą na niego, ponieważ - te - jak to nazwałeś? "Bzdety", pisze rzadko, w celach raczej integracji z graczami, w dodatku jest bardzo aktywny, ponieważ jego najczęściej widzę na serwerze z pośród administracji. Podejrzewam też, że kilka razy siedząc na spec, admin Gringo patrzył właśnie na mnie pod kątem "cheatowania", ale na innych mapach, więc któreś z kolei sprawdzanie mogło wydać się według niego zbędne.1 punkt