Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 10/02/21 uwzględniając wszystkie działy

  1. Jestem Na NIE - wcześniejsze wybryki - prowokant - nie miły - nabijanie monet + sojusze - wulgarny - reconnecty nie nadajesz się
    3 punkty
  2. Gazik

    #839 - Pytanie Dnia

    koniec czerwca bo wakajki, ale przyszły to sierpień bo wkoncu bende miał 18 lat POG
    2 punkty
  3. GrzegorzxD9

    Podanie na admina Grzegorz v2

    Nick w grze: Grzegorz Imię: Grzegorz Wiek: 24 Link do Game Tracker: https://www.gametracker.com/player/Grzegorz/147.135.197.53:27015/ Steam/Non Steam? (Link do profilu): https://steamcommunity.com/id/GrzegorzxD9/ Doświadczenie adminowskie: Tak byłem tu już adminem Znajomość komend AMXX (skala 1-10): 9 Dlaczego Ty?: Gram w różnych godzinach przeważnie porannych i wtedy nie ma admina a jest dużo osób co łamią regulamin. Jestem osobą spokojną i wyluzowaną, trudno mnie wytrącić z równowagi, widzę co się dzieję na serwerze. Jestem dużo aktywny. Gdybym dostał ostatnią szansę, na pewno bym jej nie zmarnował. Kontakt: Discord, steam, ts, forum
    1 punkt
  4. Julshi

    #839 - Pytanie Dnia

    Który miesiąc w roku jest twoim ulubionym?
    1 punkt
  5. ALJZK

    #839 - Pytanie Dnia

    Muszę się z nim zgodzić Pierwszy raz
    1 punkt
  6. Paulinkaa_

    #839 - Pytanie Dnia

    Styczeń i lipiec
    1 punkt
  7. man1ek

    Skarga PPV I GRZEGORZ

    @Infiniti55 gdzie w regulaminie widzisz zakaz wymiany broni między ludźmi? Ten pkt. regulaminu, który przytoczyłeś oznacza, że ludzie nie mogą pomagać zombie i odwrotnie, czyli jeżeli human niszczy przeszkody (np. brame albo kraty), które są przeznaczone do niszczenia dla zombie to wtedy jest to współpraca. Tak więc jak najbardziej można sobie rzucać broń (jest to pooc human-human), każdy to robi i nikt za to bana nie dostaje. Myślę że wyjaśniłem wszystko. Wiem że za sobą nie przepadacie ale lepiej będzie dla was jak skończycie tę wojenkę. Swoją drogą, włącz oryginalne modele na serwerze to będziesz widział lepiej kto jest zombie a kto nie. I nie ma konieczności nagrywania demek (tym bardziej telefonem) bo jest na serwerze hltv. Skarga odrzucona
    1 punkt
  8. Chicken123

    Podanie na admina Grzegorz v2

    Jeżeli mogę się wypowiedzieć Na TAK + Wiek + Znany i lubiany + Kulturalny + Był adminem +/- GT PS: Nie dał kosy
    1 punkt
  9. PPV

    Podanie na admina Grzegorz v2

    Jestem na Tak +Wiek +GT +Jest znany na serwerze +Był już adminem +Gracz z kulturą Myślę ze można dać mu szansę na okres próbny
    1 punkt
  10. 1 punkt
  11. Multi-Head

    Regulamin Forum

    REGULAMIN FORUM MULTI-HEAD.PL Zasady ogólne Forum Rejestrując się na Forum automatycznie akceptujesz ten regulamin. Każdy użytkownik jest równy wobec zasad. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia Cię z jego przestrzegania. Team Forum nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi użytkowników na Forum. Team Forum zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu bez podania przyczyny. Dozwolone używanie słów wulgarnych z umiarem, lecz każda obraza będzie surowo karana. Korzystanie z opcji "cytowania" jakiejś osoby z serwera itp, bez użycia cenzury. Prosimy, aby tej opcji, używać mądrze i bez przesadyzmu. Za sianie fermentu, wypowiadanie się w tematach, które nas kompletnie nie dotyczą, od razu leci "+1" na konto, takiego delikwenta. Konta użytkowników Zakładając konto miej na uwadze to aby twój nick nie był podobny do żadnego z nicków Administratora, Super Moderatora, Moderatora itd. Administracja zastrzega sobie prawo do zbanowania takiego konta oraz do oceny czy nick jest podobny czy też nie. Konta użytkowników z nazwami nie mającymi najmniejszego sensu, tzn. przypadkowy ciąg znaków i te z wulgarnymi nickami zostaną natychmiast zbanowane. Nie używamy w nickach swoich adresów mail. W razie pomyłki możliwa jest zmiana nicku kontaktując się z Administracją. Multi-konta Na Forum Multi-Head.pl każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto. Wyjątkiem jest sytuacja gdy kilku członków rodziny, grona osób posiada jedno IP. Wtedy po uprzednim powiadomieniu AF można zrobić więcej niż 1 konto na danym IP. W razie braku dostępu do konta możliwe jest założenie nowego w celu kontaktu z Administracją Forum. Po przywróceniu starego konta - nowe zostanie usunięte. Tematy użytkowników Przed założeniem tematu zapoznaj się z regulaminem lokalnym działu. Przed założeniem tematu sprawdź czy podobny już nie istnieje. Jeśli temat został zamknięty bądź usunięty nie zakładaj go ponownie. Napisz prywatną wiadomość do moderatora danego działu, co było powodem jego usunięcia. Staraj się rozwiązać swój problem czytając tematy innych użytkowników, szukając informacji w google, bądź na podstawie swojego doświadczenia. Temat nazywaj konkretnie tak samo jak jego treść. Akceptowana jest tylko wypowiedź rzetelna wnosząca coś nowego do tematu. Posty Piszemy prosto i treściwie. Staramy się pisać poprawnie, przestrzegając podstawowych zasad ortografii i interpunkcji. Każdy poza administracją(czyt. Moderator wzwyż) ma zakaz wypowiadania się w podaniach na Unban Team. Odpowiadając w podaniach na jakąkolwiek funkcję konieczne jest uzasadnienie swojej decyzji. "Powody up" lub podobne uzasadnienia skutkować będą ostrzeżeniem. Nie wypowiadamy się na tematy z propozycjami bądź problemami dotyczącymi serwerów, na które nie zaglądamy, bądź bywamy sporadycznie. Wypowiedzi takie będą uważane za spam i nagradzane ostrzeżeniami. Posty, typu "Fajny Artykuł, łap lajka", czy na przykład, "Fajny poradnik" , będą karane warnami. Zabrania się: Spamowania w jakimkolwiek dziale. (Wyjątek - dział OFFtopic) Powtarzania wypowiedzi innych użytkowników. Odświeżania tematów częściej niż raz na 48h. Wyzywania innych użytkowników forum! Tworzenia postów w kolorach czerwonym i zielonym, które są przeznaczone dla Administratorów, Opiekunów Sieci, Super Adminów, Super Moderatorów i Moderatorów. Używania na zmianę "WiElKiMiCh i MaŁyCh LiTeR". Pisania "Każdego Słowa Wielką Literą". Pisania całej wypowiedzi WIELKIMI LITERAMI, pogrubioną czcionką, pochyloną czcionką, podkreśloną czcionką, przekreśloną czcionką - stosujemy tylko po to, żeby podkreślić znaczenie danego słowa w poście. Celowego używania "rarzoncyh błenduw ortoghraficznyh". Pisania całego postu kolorem (nie dotyczy ukrytych działów). Ten punkt tyczy się także moderatorów, administratorów! Kolory są po to, aby podkreślić jakieś ważne słowo etc. Wypowiadania się w dziale UnbanTeam(Odwołania, Screenshoty etc), oraz Skargach i problemach, jeżeli temat nas nie dotyczy. Wypowiadania w podaniach o adminów graczom, którzy nie zaglądają na serwer, którego podanie dotyczy. Jeśli na danym serwerze nie grywamy nie możemy mieć pojęcia co kandydat na serwer wnosi. Wypowiedzi takie będą uważane za spam i nagradzane ostrzeżeniami. Wypowiadania się w podaniach, propozycjach itp. TeamSpeaka, jeżeli w ogóle na nim nie przesiadujemy. Avatary i Sygnatury Administracja może usunąć avatar jeśli uzna go za niewłaściwy bez podania przyczyny. Zabrania się używania avatarów i sygnatur z treściami rasistowskimi, erotycznymi oraz takimi które ogólnie zostały przyjęte za niewłaściwe. Administracja zastrzega Sobie prawo do zbanowania konta bądź usunięcia sygnatury jeśli łamie ona postanowienia tego regulaminu. Maksymalny rozmiar treści (obrazek/gif/film etc) w sygnaturze może wynosić max 600x250px W sygnaturze może znajdować się tylko jedna grafika/film/gif etc. Nie używamy avatarów i sygnatur mogących wywołać epilepsję (tj. szybko migający gif). Moderacja będzie usuwać taką treść. Niedozwolone treści Na forum zabrania się następujących rzeczy: reklamowania konkurencyjnych serwerów/sieci w miejscach innych niż te, które są do tego przeznaczone (czyt."Reklamy serwerów/sieci"), pisania treści obrażających innych użytkowników, pisania treści oczerniających innych użytkowników, pisania treści wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej i etnicznej lub innych przejawów , pisania treści, które zawierają treści prywatne - np. cytaty rozmów ze skypa/gg - W celu uszanowania prywatności osób, które nie chciały publikacji jakiejś rozmowy, pisania treści propagujących alkohol, narkotyki lub inne środki odurzające , pisania treści ukazujących hasła, symbole lub ludzi związanych ustrojami opartymi na dyktaturze, pisania treści o terrorze lub nienawiści (np. faszyzm, nazizm) pisania treści nawołujących do łamania zasad gry, omijania zabezpieczeń gry lub korzystania z bugów, zamieszczania linków do hacków, trojanów, wirusów i wszelkiego typu niedozwolonego oprogramowania.Team Forum nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczone przez użytkowników, zamieszczanie treści pornograficznej na forum (linków, zdjęć, itp). Kary Niestety wielu użytkowników łamie obowiązujące tu zasady, często z niewiedzy lub złości, czasem umyślnie, czasem niechcący. Staramy się ustalać motywy, jakie kierowały w tym czasie ludźmi i dawać kary adekwatne do czynu, jednak chcielibyśmy robić to jak najrzadziej. Odwołania od kar na forum (bany etc.) składacie do Administratora forum, pisząc do niego prywatna wiadomość bądź zamieszczając temat z odwołaniem w tym. Każdemu przysługuję jedno upomnienie. Można to znieść w chwili, gdy dany użytkownik złamie kilka punktów w regulaminie za jednym razem, bądź tego samego dnia. Po otrzymaniu upomnienia użytkownik za każdym razem może otrzymać ostrzeżenie nie zależnie od wykroczenia. Zgłaszanie wykroczeń W przypadku zauważenia złamania regulaminu przez innego użytkownika forum należy zgłosić post za pomocą opcji Zgłoś, która znajduję się pod postem. Zachowania pseudo-moderatorskie są niedozwolone Ekipa Forum Na Team Forum składają się (od najmniej ważnego do najważniejszego): Moderatorzy, Super Moderatorzy, Super Admin, Opiekun Sieci i Administrator. Decyzje Administratorów są nieodwołalne! Od decyzji Moderatora, Super Moderatora oraz Super Admina odwołujemy się do Administratora Forum w odpowiednim dziale. Prawa autorskie Zamieszczając jakikolwiek tekst pisany, fotografie, grafikę przez siebie, zrzekasz się do nich praw autorskich na rzecz tego forum, poza obrębem forum możesz kopiować, powielać oraz wszystko czego tylko będziesz chcieć. Zakaz kopiowania bez zgody autora.
    1 punkt
  12. LOVASSS

    Regulamin Forum

    Aktualizacja forum. Proszę o zapoznanie.
    1 punkt
  13. Infiniti55

    Podanie na admina

    Jestem na TAK - ALE POGRAJ TROCHE DLUZEJ
    0 punktów
  14. Mikki

    #839 - Pytanie Dnia

    Czerwiec ;D
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...