Skocz do zawartości

BORN2KILL.

V.I.P

Ostatnia wygrana BORN2KILL. w dniu 24 Sierpień

Użytkownicy przyznają BORN2KILL. punkty reputacji!

O BORN2KILL.

  • Tytuł
    Drama Detector

Informacje

  • Imię
    Варфоломей
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Радом
  • STEAM ID
    STEAM_0:1:83645914

Ostatnie wizyty

2 773 wyświetleń profilu
  1. BORN2KILL.

    37, 1, 8, 29, 22, 13
  2. BORN2KILL.

    Kabareciarz
  3. BORN2KILL.

    Przejął robotę po mnie
  4. BORN2KILL.

    Kiedyś tam grywałem z nim w globala
  5. BORN2KILL.

    Napierdolić się
  6. BORN2KILL.

    1. ZMIANA KLAS Amadeusz ---> Dodać więcej HP ( 30 na start ) + 2 skoki - 2 skoki jak dla mnie odpadają, proponuję popracować nad ogólnymi statystykami tej klasy, np. inta +5/10 na start. Speedhacker --> Dodać bunnyhopa + więcej kondycji na start ( 125 ) - dobra propozycja Skoczek --> Obniżyć inteligencje do 0 żeby mniej z rakiety bił - zmniejszenie inteligencji do 0, zwiększenie kondycji do 20/25/30 Reaper(Premium) ---> Zmienić AK47 na M4 + 2 skoki, raz na runde może przenieść postawione działko - dobra propozycja, sprawdziłbym również, czy wbudowane +10 dmg działa w ogóle. Jeżeli nie -> do naprawy Snajper ---> Dodać dual beretty +5 dmg z nich - dobra propozycja Lekarz ---> Zmienić mu 1/13 z famasa + 1/4 z granata - dobra propozycja Szturmowiec --> Zmienić brak rozrzutu tak żeby miał zmniejszony i zależny od inteligencji - kiepski pomysł, niech zostanie taki jaki jest. 2. ZMIANA PERKÓW LUB DODANIE Wyrzucić deagla generała lub zamienić na 1/5 z deagla - perk do zostawienia Wyrzucić sztukę dezorientacji - perk do zostawienia Wyrzucić akumulator 24V - perk do zostawienia Wykradacz HP zwiększyć przedział do 15-30 - dobra propozycja/do zostawienia WYRZUCIĆ AWP SCOPE !!! - perk do zostawienia Wyrzucić Łowca Headów - perk do zostawienia Wyrzucić Naboje ninji - perk do zostawienia Naprawić SYGNET RAMBO - dobra propozycja Zmienić SZAŁ żeby działał od 75hp - dobra propozycja Wyrzucić Buty Majora - perk do zostawienia Zmienić maksymalne skupienie ---> więcej expa - dobra propozycja/do zostawienia Wyrzucić Moc Czołgisty - można zostawić, lecz wymagana jest naprawa. Zmienić morfine żeby szansa na odrodzenie od 1/1 do 1/4 - perk do zostawienia Wyrzucić Tajemnice Skazańca - perk do zostawienia Wyrzucić Tarcze Szpiega - do wyjebania Wyrzucić Wytrzymała kamizelkę - perk do zostawienia Naprawić Zestaw Alkaida - perk do zostawienia Wyrzucić Naboje mistrza - perk do zostawienia Wyrzucić Trujące naboje - perk do zostawienia Wyrzucić Zwinne palce - perk do zostawienia Naprawić perk KLASA CYBERSUIT I CZOŁGISTA bo ine można zabrać Cybera - dobra propozycja Apteczka-- Możliwość 2-krotnego uleczenia - perk do zostawienia 3. KLASY I PERKI a)PERKI -Mistrz AK/M4 ---> 1/15 na zabicie z AK/M4 - można dodać -Glock Maister --> 1/4 do 1/6 na zabicie z glocka - jeżeli na serwerze są talibowskie naboje, to czemu nie wgrać i tego perku? jestem za -Tajemnica glocka --> +30dmg z glocka i +20dmg z USP - dmg +20 starczy, jestem za -Zestaw astronauty ---> Autobh + zmniejszona grawitka - dobra propozycja -Plecak odrztowy --> Moduł odrzutowy + bh - dobra propozycja -Oczy Boga ---> Widzisz miny, pułapki i niewidzialnych - dobra propozycja -Narzędzie Ahmeda ---> Natychmiastowe rozbrojenie/podłożenie bomby (Łatwiejsze wykonywanie misji) - dobra propozycja -Łuk stalkera ---> 2 strzałki co 10 sekund - dobra propozycja -Pułapki konspiranta --> dostajesz 2 pułapki na runde - dobra propozycja -Seryjny zabójcy ---> Co runde dostajesz losowego /KS poza NUKE,EMP,CAR PACKAGE, EMERGENCY AIRDROP - jestem przeciwny b) KLASY -Przywrócić IMIGRANTA (Premium) ( 3 skoki, widzi niewidzialnych, 1/3 Granat, M4 i AK + 5dmg) - dodać jeszcze do tego eliminator i jest git. -Syryjczyk ( auto bh, apteczka, Mac10 i uzi, 1/4 granat, 1/16 krytyk) - jestem za -Generał ( Mac10, 80+int dmg Granat, Przebija Twardy baniak) - moja propozycja: zmiana na AUG, 1/12 na hs + 2 miny -Telegrafista ( M4 + 5dmg, wbudowane UAV, 1/4 na odrodzenie się pośmierci ) - moja propozycja: zmiana na MP5 + P90, wbudowane UAV, lekka niewidka i zmiejszona grawitacja -Zimny żołnierz 1/10 na zamrożenie wroga, M4 + 5dmg - moja propozycja: bez dodatkowego dmg'u 4. Dodać /freelvl. - ustawić /freelvl od wbicia 75/100 lvl'u dopiero, na cod400 jest ustawione od konkretnego 5. Zmienić CYCLEMAP żeby nie było raz westwood a następna mapa to westwood_big - tu już się wypowiadałem na ten temat 6. Zmiana szybkości exp - tu już się wypowiadałem na ten temat -do 100lvl exp normalny -od 101-150 wolniejszy -do 151-200 bardzo wolno żeby nowi gracze nie uciekali widząc 130lvl np 7. Dodać do małych map -minitrain -miniassault -fy_snow -cs_max +fy_snow2 , fy_snow_orange 8. Dodać możliwość blokowania wymiany perkami z innymi graczami - dobra propozycja, przykład - cod 400 9. Czat głosowy nawet po śmierci gracze mogą się porozumiewać ze sobą nawet z przeciwną drużyną ---> jak na cod400 - dobra propozycja 10. Zmiana modelów broni -Przywrócić stare model tj. AK Vulkan czy AWP assimov zostawić ewnetualnie scouta - co do modeli nie mam zdania. + moja propozycja zmian: 1. Zacznijmy od totalnej błahostki -> niech klasy premium mają ten dopisek (Premium), bo młodsza elita od n-lat pyta się np. czy to premka. 2. Cybersuit(Premium) --> przywrócić 1/15 z M4 i AK 3. Konspirant(Premium) --> zwiększenie kondycji do 20/25/30 , zmniejszyć czas uwięzienia w pułapce i by nie zakopywały całego modelu, z 400 można wziąć gotowca. 4. Elektryk --> zwiększenie inteligencji do 0/5/10/15 5. Talib --> zmiana 1/5 z deagle'a na 1/4 6. Admirał --> zmiana MP5 1/18 na AK 1/15, dodanie jednej apteczki, zmniejszenie inteligencji 10. 7. Strzelec Wsparcia --> zmiana niewidki na kucaniu zależnej od inteligencji, na niewidkę wbudowaną, dodanie 1/4 z m3 8. Sanitariusz(Premium) --> zmiana 1/12 z famasa na 1/9, zmiana 4 natychmiastowych apteczek na 3 stawiane apteczki. 9. Dodanie klas: Namiestnik --> +10dmg z M4, dwa skoki, 1/3 z HE Chorąży --> 2 rakiety, MP5, -10 inteligencji, 20 kondycji, stara gwardia powinna pamiętać tą klasę. Mędrzec --> AUG, teleport co 5 sec Kapral --> Auto-Kampa + 10dmg, twardy baniak, 1/4 na zrespienie się po śmierci Partyzant --> lekka niewidka, p90, im mniej HP tym większy dmg. Introwertyk -->p90 5+int, moduł odrzutowy, co 5 sec 10. Dodanie perków: Złoty Deagle - 1/4 z deagle'a Kamuflaż - niewidka 70 Peleryna Kucacza - niewidka podczas kucania Złodziej - 1/6 na kradzież perku przeciwnikowi 11. Uszeregowanie alfabetyczne perków, bo ciężko cokolwiek znaleźć w tym chaosie. 12. Odblokowanie Podręcznika Szpiega na Stalkerze. 13. Dodanie do obecnych map: cs_alpin cs_assault css_cache de_lidl de_tesco de_survivor de_dust4ever de_cpl_mill cs_miilitia cs_747 de_rats2_2002 cs_casa de_dinaunion de_cliffcabin 14. Zmiana freezetime'u na 0
  7. BORN2KILL.

    5-6
  8. BORN2KILL.

    Temat przejrzałem na szybko i od razu mogę stwierdzić że: -Mapcycle tak nie działa, że sobie wykluczacie mapki w taki sposób jak zaproponowałeś. Rozwiązania są dwa - west 1 do wyjebania (co dla mnie jest słabym pomysłem); 2 - większa pula map (coś ciekawszego/innego może zachęci do wybierania inneh mapy). - Exp jest totalnie do zmienienia. Rozumiem, dlaczego ustawiony został taki jaki jest, ale bez przesady. Zwiększyć trzeba i to ogromnie. Ogólnie też mam w głowie jakieś pomysły, by postawić to nogi i jutro postaram się podzielić z nimi oraz na spokojnie dam moje przemyślenia na temat klas i perków wyżej. Większość jest w miarę ok, ale szczegóły potem. W sumie najprostrzą propką ode mnie jest wgranie starej kopii serwera (o ile ktoś z administracji takową posiada). P.S. Cieszę się, że ktoś poruszył ten temat, bo sam od dluższego czasu dostrzegałem ten problem.
  9. BORN2KILL.

    Heroes of Might and Magic III
  10. BORN2KILL.

    Wyspałem się
  11. BORN2KILL.

    COD 200 i ss'y
  12. BORN2KILL.

    Bywaj
  13. BORN2KILL.

    Makłowicz w podróży
  14. BORN2KILL.

    Szanować @Gustaw'a
  15. BORN2KILL.

     zamknięty

    7 31 18 13 25 9
×