Nazwa : Myśliwy
Staty :
hp : 25
wytrzymałość : -20
Inteligencja : 30
kondycja : 50
Posiadane bronie : USP(+ 15-20 dmg), Łuk (dokładnie ten sam co u stalkera), 2x fb
Opis : Posiada łuk, Jedną płapkę(to samo co u konspiranta), Zmniejszona grawitacja (500-600), + ew. zmniejszona niewidoczność(coś podobnego do skoczka) gdy stoi w miejscu jakiś czas(ok. 3 sek)
Jak ja widze tę klasę? : można grać tym zarówno ofensywnie jak i defensywnie. przy ofensywie pomaga nam zmiejszona grawitacja i spora bazowa kondycja. Biegniemy tam gdzie jest dużo wrogów strzelamy z łuku i się cofamy, i tak w kółko. W defensywie pomagałaby nam zmniejszona widoczność przy nieruszaniu się oraz płapka pozwalająca nam zabezpieczyć sobie tył. Trajektorie lotu pocisku z łuku ciężko przewidzieć, więc po strzale mamy przez 10 sec usp(można także z tłumikiem) który dzięki zwiekszonym dmg potrafi nabroić.
pomysł nr. 2
Nazwa : Ogień zaporowy
Staty :
hp : 60
wytrzymałość : 65
Inteligencja : -20
kondycja : -15
Posiadane bronie : Krowa, He(każdy kolejny co 10 sek.)
Opis : Posiada eliminator rozrzutu, podwójne obrażenia z he
Jak ja widzę tę klasę? : swoisty tank. 100 pocisków do zasypania nimi wroga, eliminator pozwalający strzelać nieprzerwanie, odnawialny granat na wrogów którzy się kryją za ścianą. Spora ilość hp i wytrzymałośći pozwala nam długo ustać na froncie. Obawiałem się, co 2x dmg z he zrobi w połączeniu z tg/ps, lecz mam nadzieje że -20 bazowej inteligencji zlikwiduje ten problem skutecznie(zawsze można dać np. -30).