Skocz do zawartości

NaTeOooO

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    326
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Ostatnia odpowiedź

  • Darowizny

    0.00 PLN 

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

NaTeOooO - Osiągnięcia

Członek społeczeństwa

Członek społeczeństwa (8/14)

  • Pierwszy tydzień
  • Miesiąc później...
  • Rok w plecy
  • Pierwszy post
  • Prowokant

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

NaTeOooO - informacje

326
0
6
0
0
0
0
0
0
  1. Chciałbym się z Wami pożegnać dlatego że nie mam czasu tutaj zaglądać i straciłem chęci, mam inne ważne sprawy . Proszę o odebranie rang które posiadam, chciałem pozdrowić całą społeczność MH.
  2. Skoro jest to w dziale Humor widocznie mamy sie pośmiać . Podziwiajmy .
  3. Nick :NaTeO Data ( Od kiedy do Kiedy ) : Od dzisiaj do jutra [16-17] Powód :Impreza urodzinowa , wiec nie bede wtedy na serwerze ;P
  4. Wywiad dobry, fajnie sie go czytalo, ale nie ma pozdrowień dla mnie wiec nie ma plusika. Ok zlituje sie
  5. Wiem ze mowiles ze masz steam, ale nie grasz na nim bo ci bardziej laguje, cos takiego Jestem na tak: -bezkonfliktowy -nolife -poduczy sie w amxx
  6. Jestem na tak: -ogarniety -doswiadczenie -amxx -wiek Da sobie radę
  7. Obecny nick:NaTeOooO Nowy nick: NaTeO? Uzasadnienie:Moim zdaniem fajniej wygląda Link do reklam:Ranga premium , pierwszy raz
  8. Witam! W tym poradniku pokażę, jak zrobić multijump (dodatkowe skoki w powietrzu) dla klasy lub perku. 1. Weźmy *.sma przykładowej klasy np. Rushera: 2 . Zacznijmy od przygotowania pliku. Stwórz 33-elementową tablicę globalną ma_klase (lub ma_perk dla perku) oraz funkcje cod_class_enabled i cod_class_disabled (cod_perk_enabled i cod_perk_disabled dla perku) w następujący sposób: Jeśli twoja klasa ma już coś takiego, możesz pominąć w/w punkt. 3. Następnie upewnij się, że masz dołączoną do pluginu bibliotekę fakemeta. Jeśli nie, dodaj wśród innych "include'ów" to: #include 4. Następnie musimy dopisać to do plugin_init: register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart"); 5. Teraz musimy stworzyć nową tablicę globalną - skoki oraz dodać na koniec pluginu funkcję CmdStart: new skoki[33]; public CmdStart(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) //jeśli tworzymy perk, wstawiamy ma_perk zamiast ma_klase return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 2; //tutaj podajemy ilość skokow w powietrzu, jaką może wykonać klasa return FMRES_IGNORED; } 6. Kompilujemy plik i gotowe! A tutaj gotowy, przerobiony rusher:
  9. Dzięki jeszcze raz , za wywiad +
×
×
  • Dodaj nową pozycję...