Skocz do zawartości

Sznycel

Użytkownik

Aktywność reputacji

  1. Lubię to
    Sznycel przyznał reputację dla MajkelO"Wierszyk/fraszka miesiąca" - Miesiąc Marzec   
    Na górze słonce 
    na dole korona
    po  całej Polsce wirus sie chowa 
    w hiszpani czy wloszech 100 pare tysięcy 
    a w Polsce raptem 10 tysięcy 
    zamknijmy wiec wszystko siedzmy na du**e 
    glosujmu na dude i badzimy wciąż w du**e
  2. Serduszko
    Sznycel przyznał reputację dla aquaxCOD 200 LEGENDARY - Poradnik Gracza   
    #Aktualizacja 2.04.2020
     
    - Dodano nowe rozbudowane misje
    - Dodano opcje wyboru języka angielskiego i tłumaczenie (Faza Beta)
    -  Poprawiono prefixy i usprawniono chat
    - Wyrzucono dodatkowy hud nad amunicja broni
    - Dodano do podstawowego hudu liczbę dolcow, stattrack (jesli posiada) i nazwę skina (jesli posiada)
    - Dodano pokazywanie o uniku pocisku 'Uniknales pocisku!' w dodatkowym hudzie nad celownikiem (wczesniej byl na chacie)
    - Poprawiono działanie DeathStreaka
    - Naprawiono bug z dodatkowym celownikiem
    - Poprawiono opisy klas i zmieniono obrazkowe szczegolowe opisy. Zamiast nich wszystko jest lepiej opisane w motd
    - Dodano informacje jakie bronie dana klasa posiada przed jej wybraniem w /klasa i /klasy
    - Zmieniono ceny sprzedaży perków
    - Dodano opisy klas podczas ich wybierania
    - Usprawniono wypadajace skrzynie wojenne na koniec mapy
    - Dodano nowe skiny noży
    - Zamieniono statystykę wytrzymalosc na kevlar
    - Zmieniono limit statystyk i dodano 2pkt za lvl
    - Dodano skrzynki bonusowe wypadające z graczy
    - Dodano dodatkowy exp do killstreaka (ultimate sounds)
    - Dodano pierwsza krew (zabojstwo pierwszego gracza w rundzie) i exp za nia
    - Dodano info o liderze mapy
    - Zmieniono nagrody pod koniec mapy z dolarów na expa
    - Powiekszono napisy po zdobyciu nagrody z killstreaka
    - Od teraz pobiera 20% wytrzymalosci perku po zgonie
    - Poprawiono zbugowane sygnety
    - Zmieniono frakcje klas
    - Dodano dużo nowych perków
    - Usunięto zbędne perki
    - Usprawniono działanie serwera
    - Aktualnie klany są wyłączone, lecz wrócą na dniach nowe
     
    Nowe misje, perki, skiny zostaną szczegółowo opisane w poście wyżej.
    Na tych nowościach nie skończyliśmy. Ten sezon jeszcze was zaskoczy.
    Dalsze informacje wkrótce...
     
     
     
     
  3. Serduszko
    Sznycel przyznał reputację dla aquaxCOD 200 LEGENDARY - Poradnik Gracza   
    Informacje ogólne:
    Klasy (wybór klas darmowych, premium i bonusowych) Awanse Klas (Podstawowy (od 1 lvl) Zaawansowany (od 70 lvl) oraz Mistrzowski (od 120 lvl) Itemy (podstawowe, rzadkie, legendarne) Wytrzymałość itemów (za zginięcie tracisz 10% wytrzymałości itemu) System Dolarów $ (zdobywamy je między innymi za: zabicie wroga, misje, dodatkowe nagrody pod koniec rundy i mapy, handlu na rynku itp...) Killstreak (nagrody za serię zabójstw) Deathstreak (nagrody pomocnicze za serię zginięć) Misje (zadania, za które dostajemy nagrody w postaci expa, skrzynek, kluczy, dolarów) Klany (własny klan z paczką znajomych, który oferuje dodatkowe bonusy) Skrzynie Wojenne (Możemy z nich otworzyć skiny do broni, oraz niezwykle rzadkie sygnety) Sygnety Wojenne (Legendarne itemy, które zostają z nami przez całą edycję. Wypadają ze skrzyni wojennych) Klucze (Służą do otwierania każdego rodzaju skrzyń) System rankingów (ranking poziomów, czasu spędzonego na serwerze, dolarów, zabójstw)  Sklep COD (ulepszenia ułatwiające grę do kupienia za dolary) Rynek (możemy tu wystawić skiny, sygnety w zamian za dolary) Wymiana itemów (wymiana perków między graczami) Oddawanie itemów (oddanie perku dowolnemu graczu)  Info o graczu (zaawansowane informacje o każdym graczu online pod komendą /whois) Nowe statystyki takie jak Obrażenia (zwiększone dmg) oraz Zwinność (szansa na uniknięcie pocisku) Nagrody w postaci dolarów za MVP rundy Nagrody pod koniec mapy w postaci dolarów za: mvp mapy, najwięcej podłożonych pak, najwięcej fragów itp. -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Lista komend na serwerze:
    /menu - menu główne serwera /pomoc - otwiera menu pomocy /klasa - otwiera menu klas /klasy - otwiera menu z opisami klas /perk - wyświetla informację o posiadanym perku /perki - wyświetla menu z opisami wszystkich perków /ks - otwiera menu killstreak /misje - otwiera menu misji /klan - otwiera menu klanów /sklep - otwiera menu sklepu /sklepsms - otwiera menu sklepu VIP/PREMIUM /drop - wyrzuca perk /skiny - otwiera menu ze skinami /case, /klucz, /csgo - otwiera menu ze skrzyniami /sygnety - menu z opisem sygnetów /sygnet - pokazuje nam nasze sygnety oraz ich opisy /podglad - podgląd skinów dostępnych na serwerze /toplvl - ranking graczy względem poziomu /topczas - ranking graczy względem czasu online na serwerze /topdolar - ranking graczy względem posiadanych dolarów /top15 - otwiera nam ranking graczy względem zabójstw  /daj - umożliwia oddanie perku dowolnemu graczu  /wymien - umożliwia wymianę perku między graczami /staty - wyświetla Twoje statystyki /reset - resetuje Twoje statystyki  /whois - zaawansowane informacje o danym graczu /lang - wybór języka -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Skrzynie Wojenne
    Zdobywamy je pod koniec mapy, z misji oraz kupować w sklepie. Możemy z nich otworzyć skiny do broni, oraz niezwykle rzadkie sygnety. By otworzyć skrzynie potrzebujemy klucza, który dostajemy za zabójstwo graczy. Jest podział na skrzynie normalne, rzadkie i legendarne menu skrzyni jest dostępne kod komendą /skiny /case lub /csgo podgląd skinów jakie możemy dostać ze skrzyń znajdziemy TUTAJ Szansa na drop z danej Skrzyni:
    Podstawowa Skrzynia: 
    Skiny z serii SWAT 1 % szansy na drop sygnetu Rzadka Skrzynia:
    Skiny z serii HUNTER 3% szansy na drop sygnetu Legendarna Skrzynia:
    Skiny z serii GROM 5% szansy na drop sygnetu -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Sygnety Wojenne
    Legendarne perki które zostają z nami na zawsze Wypadają ze skrzyni wojennych listę dostępnych sygnetów znajdziemy pod komendą /sygnety Najbardziej pożądana rzecz na serwerze Lista Sygnetów Wojennych:
    *Nieśmiertelny Rambo* Od 1 do 20 dodatkowego HP *Zaginione Buty szturmowca* Od 1 do 20 dodatkowej kondycji *Zaginiona Kamizelka* Od 1 do 20 dodatkowej wytrzymałości *Legendarna inteligencja* - Od 1 do 20 dodatkowej inteligencji *Talent Kapitana* - od 1 do 10 do każdej statystyki   *Tajemnica Skazanego* - Od 1 do 10 dodatkowego % expa  *Radioaktywne rakiety* - od 1 do 15 dodatkowego dmg z rakiet  *Radioaktywne miny* - od 1 do 15 dodatkowego dmg z min  *Burza Sahary* - od 1 do 15 dodatkowego dmg z piorunów *Pierścień króla złodziei* - od 1 do 15 % dodatkowego dropu waluty serwera *Przeklęte buty* - od 1 do 20 % zmniejszonej grawitacji *Stalowa peleryna* - od 10-30 % zmniejszonej widoczności *Legendarne łuski AK* - od 1 do 5 dodatkowego dmg z AK47 *Legendarne łuski M4* - od 1 do 5 dodatkowego dmg z M4A1 *Legendarne łuski MP5* - od 1 do 5 dodatkowego dmg z MP5 *Legendarne łuski FAMASA* - od 1 do 5 dodatkowego dmg z FAMASA *Legendarne łuski DEAGLE* - od 1 do 5 dodatkowego dmg z DEAGLE *Legendarne łuski AUG* - od 1 do 5 dodatkowego dmg z AUG *Legendarne łuski M3* - od 1 do 10 dodatkowego dmg z M3 *Legendarne łuski GALILA* - od 1 do 5 dodatkowego dmg z GALILA *Legendarne łuski USP* - od 1 do 5 dodatkowego dmg z USP *Legendarne łuski GLOCK* - od 1 do 5 dodatkowego dmg z GLOCK *Legendarne łuski m249* - od 1 do 5 dodatkowego dmg z KROWY *Legendarne łuski MAC 10* - od 1 do 5 dodatkowego dmg z MAC 10 *Legendarne łuski TMP* - od 1 do 5 dodatkowego dmg z TMP *Zaginiona moc medyka* - od 1 do 10 regeneracji hp co 4 sekundy *Zakopany skarb wojenny* - od 1000 do 100000 expa jednorazowo *Unikatowa morfina* - od 1/4 do 1/15 szans na odrodzenie *Zużyty strój szpiega* - ubranie wroga *Buty psychopaty* - auto bh *Medal Kapitana* - podwójny frag za HS (nie wlicza się do killstreaka) *Rękawice wojny* - dodatkowy granat *Tajemnica Serwera* - darmowa klasa premium (gdy to ktoś trafi to zgłasza się do administracji na pw)  *Legendarny pancerz saperski* - odporność na miny *Legendarny pancerz rakietniczy* - odporność na rakiety *Legendarny pancerz elektryka* - odporność na pioruny -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Rynek
    Wystawiamy tutaj swoje skiny oraz sygnety Walutą, która obowiązuje na rynku są dolary. Menu główne znajdziemy pod komendą /rynek  
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    KillStreak  
    Aby otworzyć menu KillStreak należy wpisać /ks Aby otworzyć menu wyzwań KillStreak należy wpisać /wyzwania Zabijaj i unikaj śmierci, aby otrzymać dostęp do nagród. Nagrody można wykorzystać w dowolnym momencie. Raz wykorzystana nagroda musi być pośmiertnie zdobyta na nowo, aby była dostępna. Istnieją wyzwania, które polegają na używaniu nagród z KillStreka. Menu KillStreaka:
    Care-Package [4 zabójstwa] -  skrzynka z bonusami. Predator Missle [5 zabójstw] -  rakieta samonaprowadzająca. Airstrike [6 zabójstw]  - Nalot rakietniczy. Toxic Airstrike [7 zabójstw] - Nalot trujący. Sentry-Gun [8 zabójstw] - Działko strażnicze. Emergency Airdrop [9 zabójstw] - 4 skrzynie z bonusami. EMP [15 zabójstw] - Na określony czas znika HUD przeciwnej drużyny., NUKE [25 zabójstw]  - Zabija wszystkich na mapie. -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    DeathStreak
    Aby otworzyć menu DeathStrike należy wpisać /ds Alternatywa dla graczy którzy cały czas giną, by im pomóc. Nagrody przypisywane są automatycznie. Po zabójstwie obojętnie kogo nagrody DS się usuwają. Menu DeathStreaka:
    3 zgony - +15 do każdej statystyki 4 zgony - +20 do każdej statystyki 5 zgonów - +25 do każdej statystyki 6 zgonów - +30 do każdej statystyki 7 zgonów - +35 do każdej statystyki -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Klany
    Aby otworzyć menu klanów należy wpisać /klan Założenie klanu kosztuje 100 000 $ Wszystkie czynności związane z klanem są przedstawione w menu klanów. Dodawaj członków do klanu, wpłacajcie przez menu by zdobywać dodatkowe bonusy. Na końcu menu klanów można znaleźć ranking klanów. Ulepszenia Poziomu Klanu:
    1 lvl 50000$ 2 lvl 100000$ 3 lvl 200000$ 4 lvl 500000$ 5 lvl 750000$ 6 lvl 1000000$ 7 lvl 2000000$ 8 lvl 3000000$ 9 lvl 4000000$ 10 lvl 7000000$ 11 lvl 10000000$ -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Misje
    Aby otworzyć menu z misjami należy wpisać /misje. Wykonywanie misji jest nagradzane expem. By przejść do kolejnej  misji musisz wykonać obecną lub kupić pominięcie misji. Im wyższy lvl tym misje są trudniejsze do wykonania. Typy Misji:
            Zadaj %d/%d obrażeń         Zabij %d/%d osób         Zabij %d/%d osób (HS)         Zabij %d/%d osób nożem         Zabij %d/%d osób w ciągu mapy         Zabij %d/%d osób w ciągu rundy         Zabij %d/%d osób (HS) w ciągu mapy         Zabij %d/%d osób (HS) w ciągu rundy         Podnieś %d/%d skrzyń         Zdobądź %d/%d kluczy         Zdobądź %d/%d podstawowych skrzyń         Zdobądź %d/%d rzadkich skrzyń         Zdobądź %d/%d legendarnych skzyń         Zdobądź %d/%d MVP rundy         Zdobądź %d/%d Pierwsza Krew         Uratuj %d/%d hostów         Wygraj %d/%d rund         Wygraj %d/%d rund w ciągu mapy         Przetrwaj %d/%d rund         Rozegraj %d/%d rund         Rozegraj %d/%d rund w ciągu mapy         Rozegraj %d/%d całych map         Przegraj %d/%d minut         Użyj %d/%d Care Package         Użyj %d/%d Predator Missile         Użyj %d/%d Airstrike         Użyj %d/%d Sentry Gun         Użyj %d/%d Emergency Airdrop         Użyj %d/%d nagród z KillStreak         Zdobądź %d/%d Multi-Kill         Zdobądź %d/%d Ultra-Kill         Zdobądź %d/%d Monster-Kill         Zdobądź %d/%d Rampage  
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Sklep COD
    Aby otworzyć menu ze sklepem wpisz /sklep. Sklep Call of Duty obfituje w ulepszenia, które pomogą Ci w rozgrywce. Zdobyte dolary $ możesz wydać w tym właśnie sklepie. Menu sklepu:
    - 10 HP - 1500$ - 20 HP - 3000$ - 30 HP - 4000$ - Losowy Perk - 5000$  - Odporność na HE - 7000$ - Odporność na rakiety - 7000$ - Odporność na miny -  7000$ - Odporność na pioruny - 7000$ - Ruletka - 1000$ - Losowy Exp od 10000$ - 80000$ - Losowe Dolary od 1000# - 8000$ - 1 pominięcie misji - 10000$ -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Tryb Death Match
    Dostępny od 1:00 do 9:00 Exp, dolary są zmniejszone do zdobycia Misje, Sentry Gun, EMP i ranking są wyłączone. -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Drop Po śmierci
    Dodano drop w postaci plecaków, które wypadają po zabójstwie przeciwnika. Szansa na to, że wypadnie wynosi 50%. 
    Co można w nich znaleźć: 
    - dodatkowy exp - dodatkowe zdrowie - dodatkowe monety - ujemne zdrowie - perki Lista Klas
    >>> Frakcja Dywizja lekka: <<<
    1. AMADEUSZ
    Podstawowy Amadeusz(od 1 lvl): 5+ inteligencja do obrażeń. Zaawansowany Amadeusz(Od 70 lvl): 20% więcej monet za killa, dostęp do jednej bonusowej klasy, 20hp za hs, 10hp za fraga, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy . Mistrzowski Amadeusz(od 120 lvl): Stattrack do broni, 30% więcej monet za killa, dostęp do wszystkich bonusowych klas, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy. 2. SNAJPER
    Podstawowy Snajper (od 1 lvl):  50 dmg + inteligencja z AWP Zaawansowany Snajper (od 70 lvl): 20% monet więcej za killa, dostęp do jednej bonusowej klasy, 100DMG + inteligencja z AWP, 1/2 z kosy, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy. Mistrzowski Snajper (od 120 lvl): Stattrack do broni, 30% monet więcej za killa, dostęp do wszystkich bonusowych klas, 150DMG + inteligencja z AWP, 1/2 z kosy, 1/5 z deagla, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy.  
    3. SAPER  
    Podstawowy Saper (od 1 lvl): dwie miny, +5dmg do p90. Zaawansowany Saper (od 70 lvl): 20% monet więcej za killa, dostęp do jednej bonusowej klasy, +10 dmg do p90, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy. Mistrzowski Saper (od 120 lvl): Stattrack do broni, 30% monet więcej za killa, dostęp do wszystkich bonusowych klas, +15 dmg więcej z min, +10 dmg do p90, zestaw granatów, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy.  
    4. ZWIADOWCA
    Podstawowy Zwiadowca (od 1 lvl): Zmiejszona widoczność podczas kucania, 1/4 ze scouta, auto bh Zaawansowany Zwiadowca (od 70 lvl): 20% więcej monet za killa, dostęp do jednej bonusowej klasy, 1/3 ze scout, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy. Mistrzowski Zwiadowca (od 120 lvl): Stattrack do broni, 30% więcej monet za killa, dostęp do wszystkich bonusowych klas, 1/3 ze scouta, lekko zmiejszona widoczność, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy.  
    5. PARTYZANT
    Podstawowy Partyzant (od 1 lvl): Ubranie wroga, zmiejszona widoczność 1/4 z he, 3 smoke, regeneracja 5hp co 3 sekundy. Zaawansowany Partyzant (od 70 lvl): 20% więcej monet za killa, dostęp do jednej bonusowej klasy, 1/3 z HE, 3 smoke, regeneracja 6hp co 3 sekundy, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy. Mistrzowski Partyzant (od 120 lvl): Stattrack do broni, 30% monet więcej za killa, dostęp do wszystkich bonusowych klas, 1/2 z he, 5 smoke, regeneracja 7hp co 3 sekundy, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy.  
    6. WSPARCIE RAKIETOWE
    Podstawowe Wsparcie Rakietowe (od 1 lvl): 2 rakiety. Zaawansowane Wsparcie Rakietowe (od 70 lvl): 20% monet więcej za killa, dostęp do jednej bonusowej klasy, 2 granaty, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy. Mistrzowskie Wsparcie Rakietowe (od 1 lvl): Stattrack do broni, 30% więcej monet za killa, dostęp do wszystkich bonusowych klas, 5dmg z mp5, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy.  
    >>> Frakcja Dywizja Ciężka: <<<
    1. MEDYK
    Podstawowy Medyk (od 1 lvl): 2 apteczki, możesz wkrzesić jedną osobę co rundę, możesz bezcześcić zwłoki raz na rundę. Zaawansowany Medyk (od 70 lvl): 20% więcej monet za killa, dostęp do jednej bonusowej klasy, możesz bezcześcić 2x zwłoki co rundę, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy. Mistrzowski Medyk (od 120 lvl): Stattrack do broni, 30% więcej monet za killa, dostęp do wszystkich bonusowych klas, możesz wskrzesić 2 osoby co rundę, możesz bezcześcić 2x zwłoki co rundę, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy.  
    2. ELEKTRYK
    Podstawowy Elektryk (od 1 lvl): 2 pioruny (obrażenia zależne od inteligencji). Zaawansowany Elektryk (od 70 lvl): 20% więcej monet za killa, dostęp do jedne bonusowej klasy, 1/12 na wyrzucenie broni, wszystkie umiejętnośći z poprzednich wersji klasy. Mistrzowski Elektryk(od 120 lvl): Stattrack do broni, 30% więcej monet za killa, dostęp do wszystkich bonusowych klas, +15 obrażen do piorunów, wszystkie umiejętnośći z poprzednich wersji klasy. 3. DUCH
    Podstawowy Duch (od 1 lvl): 1 duch, podwójny skok, widzi miny. Zaawansowany Duch (od 70 lvl): 20% więcej monet za killa, dostęp do jednej bonusowej klasy, 1/4 szansa na to że nie będziesz musiał przeładowywać broni, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy. Mistrzowski Duch (od 120 lvl): Stattrack do broni, 30% więcej monet za killa, dostęp do wszystkich bonusowych klas, 1/3 szansa że nie będziesz musiał przeładowywać, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy. 4. TERRORYSTA
    Podstawowy Terrorysta (od 1 lvl): 1/8 na zamrożenie przeciwnika, radar na nożu, 1/4 na wybuch po śmierci. Zaawansowany Terrorysta (od 70 lvl): 20% więcej monet za killa, dostęp do jednej bonusowej klasy, 1/7 na zamrożenia, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy. Mistrzowski Terrorysta (od 120 lvl): Stattrack do broni, 30% więcej monet za killa, dostęp do wszystkich bonusowych klas, 1/6 na zamrożenie, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy. 5. OBROŃCA
    Podstawowy Obrońca (od 1 lvl): 1/9 szansa na wyrzucenie broni, dużo hp na start Zaawansowany Obrońca (od 70 lvl): 20% więcej monet za killa, dostęp do jednej bonusowej klasy, 1/8 na wyrzucenie broni, +5hp za fraga, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy. Mistrzowski Obrońca (od 120 lvl): Statrack do broni, 30% więcej monet za killa, dostęp do wszystkich bonusowych klas, 1/7 na wyrzucenie broni, +10 hp za fraga, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy. 6. NAJEMNIK
    Podstawowy Najemnik (od 1 lvl): 1/10 na oślepienie przeciwnika, +5 hp za killa, pełny magazynek za killa. Zaawansowany Najemnik (od 70 lvl): 20% więcej monet za killa, dostęp do jednej bonusowej klasy, 1/9 na oślepienie przeciwnika, +7 hp za zabójstwo, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy. Mistrzowski Najemnik (od 120 lvl): Stattrack do broni, 30% więcej monet za killa, dostęp do wszystkich bonusowych klas, 1/8 na oślepienie przeciwnika, +10 hp za zabójstwo, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy. 7. TRUCICIEL Podstawowy Truciciel (od 1 lvl): 2 trujące apteczki, 1 trujący smoke. Zaawansowany Truciciel (od 70 lvl): 20% więcej monet za killa, dostęp do jednej bonusowej klasy, 2 trujące smoki, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy. Mistrzowski Truciciel (od 120 lvl): Stattrack do broni, 30% więcej monet za killa, dostęp do wszystkich bonusowych klas, 3 trujące smoki, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy.  
     
    >>> Frakcja Dywizja Wsparcia: <<<
     
    1. SPEEDHACKER 
    Podstawowy Speedhacker (od 1 lvl): 1/1 z kosy (PPM), auto BH. Zaawansowany Speedhacker (od 70 lvl): 40% więcej monet za killa, dostęp do jednej bonusowej klasy, 2 skoki, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy. Mistrzowski Speedhacker (od 120 lvl):  Stattrack do broni, 50% więcej monet za killa, dostęp do wszystkich bonusowych klas, ciche kroki, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy. 2. ŁOWCA
    Podstawowy Łowca (od 1 lvl): Podwójny DMG w plecy, 1 pułapka, zmiejszona widoczność gdy kuca. Zaawansowany Łowca (od 70 lvl): 20% więcej monet za killa, dostęp do jednej bonusowej klasy, ciche kroki, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy. Mistrzowski Łowca (od 120 lvl): Stattrack do broni, 30% więcej monet za killa, dostęp do wszystkich bonusowych klas, 2 pułpaki, ciche kroki, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy. 3. RUSHER 
    Podstawowy Rusher (od 1 lvl): +15 dmg z pompy, full magazynek za killa, 15hp za killa. Zaawansowany Rusher (od 70 lvl): 20% więcej monet za killa, dostęp do jednej bonusowej klasy, 20hp za killa, wszystkie umiejętnośći z poprzednich wersji klasy. Mistrzowski Rusher (od 120 lvl): Stattrack do broni, 30% więcej monet za killa, dostęp do wszystkich bonusowych klas, 25hp za killa, wszystkie umiejętnośći z poprzednich wersji klasy. 4. TALIB
    Podstawowy Talib (od 1 lvl): 1/8 na natychmiastowe zabójstwo z deagla, auto BH. Zaawansowany Talib (od 70 lvl): 30% więcej monet za killa, dostęp do jeden bonusowej klasy, 1/6 na natychmiastowe zabójstwo z deagla, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy. Mistrzowski Talib (od 120 lvl): Stattrack do broni, 40% monet więcej za killa, dostęp do wszystkich bonusowych klas, 1/4 na natychmiastowe zabójstwo z deagla, 2 skoki, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy.
    5. SZEREGOWIEC
    Podstawowy Szeregowiec (od 1 lvl): 1/15 z MAC10, natychmiastowe uleczenie (raz na rundę). Zaawansowany Szeregowiec (od 70 lvl): 40% więcej monet za killa, dostęp do jednej bonusowej klasy, +5 hp za fraga, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy. Mistrzowski Szeregowiec (od 120 lvl): Stattrack do broni, 50% więcej monet za killa, dostęp do wszystkich bonusowych klas, 5hp za fraga, 2 skoki, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy.  
     
    >>> Frakcja Dywizja Powstańców <<<
    1. GENERAL
    Umiejętność: 15% więcej expa, podwójny frag za hs, 40% więcej monet za killa, +10 dmg z autolamy, 1 mina.
    Po wbiciu 150 lvl darmowa klasa premium na miesiąc
    2. TAKTYK 
    Umiejętność: nieskończoność ammo, niewrażliwość na 1 pocisk, co 5 sekund granad podpalający,  podwójny frag za hs, 40% więcej monet za killa.
    Po wbiciu 150 lvl darmowa klasa premium na miesiąc
    3. ZLODZIEJ
    Umiejętność: 1/6 na zabranie perku wroga, 15% więcej expa, podwójny frag za hs, 50% więcej monet za killa.
    Po wbiciu 150 lvl darmowa klasa premium na miesiąc
     
    >>> Frakcja Dywizja Specjalna <<<
    1. CYBERSUIT
    Podstawowy Cybersuit (od 1 lvl): 2 rakiety, podwójny skok, zmiejszona grawitacja, zmiejszona widoczność. Zaawansowany Cybersuit (od 70 lvl): 30% więcej monet za killa, dostęp do jednej bonusowej klasy, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy. Mistrzowski Cybersuit (od 120 lvl): Stattrack do broni, 40% więcej monet za killa, dostęp do wszystkich bonusowych klas, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy.  
    2. CZOŁGISTA  
    Podstawowy Czołgista (od 1 lvl): nieskończoność ammo, 1/4 na wybuch po śmierci, 15 hp za killa. Zaawansowany Czołgista (od 70 lvl): 30% więcej monet za killa, dostęp do jednej bonusowej klasy, 17hp za zabójstwo, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy. Mistrzowski Czołgista (od 120 lvl): Stattrack do broni, 40% więcej monet za killa, dostęp do wszystkich bonusowych klas, 20 hp za zabójstwo, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy.  
    3. KAPITAN  
    Podstawowy Kapitan (od 1 lvl): 1/1 AWP 1/4 z HE. Zaawansowany Kapitan (od 70 lvl): 30% więcej monet za killa, dostęp do jednej bonusowej klasy, 1/3 z HE, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy. Mistrzowski Kapitan (od 120 lvl): Stattrack do broni, 40% więcej monet za killa, dostęp do wszystkich bonusowych klas, 1/2 z HE, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy. 4. KONSPIRANT
    Podstawowy Konspirant (od 1 lvl): 1/1 SCOUT, 2 pułpaki (5sekund trzymania pułapki), +5 dmg z m3. Zaawansowany Konspirant (od 70 lvl): 30% więcej monet za killa, dostęp do jednej bonusowej klasy, 6 sekund trzymania pułpaki, +7 dmg z m3, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy. Mistrzowski Konspirant (od 120 lvl): Stattrack do broni, 40% więcej monet za killa, dostęp do wszystkich bonusowych klas, 7 sekund trzymania pułapki, +1- dmg z m3, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy. 5. MORDERCA
    Podstawowy Morderca (od 1 lvl): 2 miny, regeneracja 5hp co dwie sekundy, ciche kroki, 1/4 z HE. Zaawansowany Morderca (od 70 lvl): 30% więcej monet za killa, dostęp do jednej bonusowej klasy, regeneracja 6hp co dwie sekundy, auto BH, 1/3 z HE, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy. Mistrzowski Morderca (od 120 lvl): Stattrack do broni, 40% więcej monet za killa, dostęp do wszystkich bonusowych klas, regeneracja 7hp co 2 sekundy, 2H3, 1/3 z HE, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy.  
    6. NINJA  
    Podstawowy Ninja (od 1 lvl): 1/1 z kosy, zmiejszona grawitacja i widoczność. Zaawansowany Ninja (od 70 lvl): 40% więcej monet za killa, dostęp do jednej bonusowej klasy, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy. Mistrzowski Ninja (od 120 lvl): Stattrack do broni, 50% więcej monet za killa, dostęp do wszystkich bonusowych klas, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy.  
    7. STALKER Podstawowy Stalker (od 1 lvl): Posiada łuk, co 15s regeneracja strzały w łuku, samonaprowadzające granaty co 15 sekund, niewrazliwosc na strzały w głowę, regeneracja 2hp co trafienie w wroga, ubranie wroga
    Zaawansowany Stalker (od 70 lvl): 30% więcej monet za killa, dostęp do jednej bonusowej klasy, co 13 sekund strzała oraz granat, regeneracja 3 hp co trafienie w wroga, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy.
    Mistrzowski Stalker (od 120 lvl): Stattrack do broni, 40% więcej monet za killa, dostęp do wszystkich bonusowych klas, co 11 sekund strzała oraz granat, regeneracja 4 hp co trafienie w wroga, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy.
     
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Lista Perków
    Podstawowe:
    Adrenalina - Za każdego fraga dostajesz 50 hp. Amulet Spowolnienia - Masz 1\LW szans na spowolnienie przeciwnika. Apteczka - Raz na rundę możesz się uleczyć. Buty Komandosa - Dostajesz 60 kondycji. Buty Maszynisty - Buty Maszynisty, dają one możliwość wykonania tzw. bunnyhopu. (Trzymaj spacje). Buty Snajpera - Dostajesz 25 kondycji. Buty Szturmowego - Nie słychać twoich kroków. Chińska Dezercja - Dostajesz Ak47. Geniusz - Dostajesz 50 inteligencji. Grawitacja - Masz 300/800 grawitacji. Kamizelka - Dostajesz LW wytrzymałości. Kamizelka NASA - Dostajesz 30 wytrzymałości Platynowa Kosa - 1/LW na natychmiastowe zabicie z noża twoja widoczność spada do 60. Nieśmiertelnik - Masz 1/LW szans na odrodzenie się po śmierci, dostajesz 10 inteligencji. Notatki Ninjy - Możesz wykonać skok w powietrzu. Notatki Sapera - Masz 1 minę co rundę. Oczy Katsumoto - Masz 1/LW szans na odrodzenie się po śmierci dostajesz 50 hp możesz wykonać podwójny skok. Pancerz Nomexowy - Masz 1/LW szans na odbicie pocisku. Płonące Naboje - Masz 1/LW szans jak strzelisz do gracza to go podpalisz. Podręcznik szpiega - Masz 1/LW szans na zadanie 100(+inteligencja) obrażeń z HE. Posiadasz ubranie wroga. Podwójna Kamizelka - Dostajesz LW wytrzymałości. Regeneracja - Co 5 sekund regeneruje sie LW hp. Pierścień Kapitana - Dostajesz pełen magazynek za każde zabójstwo. Sandałki - Dostajesz 20 kondycji oraz masz auto bh. SWAT - Dostajesz awp,m4 i ak. Szturm - Dostajesz Famas i dodatkowe 5 obrażeń z niego, do tego +10 do statystyk. Tajemnica Skazańca - 1/20 Na Natychmiastowe zabicie z Ak47. Tajemnica Admirała - Za każdego fraga dostajesz 20 hp oraz pełen magazynek. Tajemnica Ninji - Gdy kucasz na nożu regeneruje ci sie=ę hp. Tajemnica Wojskowa - Dostajesz 10 wytrzymałości. Masz 1/LW szans na oślepienie wroga. Tajemnica Żołnierza - Dostajesz 50hp ale tracisz 50 kondycji. Trampki - Dostajesz 20 kondycji oraz masz auto bh. Twardy Baniak - Nie dostajesz obrażeń w głowę. Wykrywacz Metali - Widzisz miny. Wyszkolenie Medyka - Co 2 sekund dostajesz 10 HP. Wzmocniona Kamizelka - Dostajesz LW wytrzymałości. Zestaw Alkaida - Dostajesz AK47 oraz 1/8 z HE, nie słychać Twoich kroków. Zręczność Skoczka - Masz grawitacje zmniejszona do LW. Zwinne Palce - Natychmiastowe przeładowanie. Pole Lewitacji - Użyj, aby podrzucić przeciwników wokół siebie. Fala Odpychająca - Odpychasz od siebie przeciwników, dostępne co 4 sekundy. Wyposażenie Szturmowca - Masz 1/LW szans na wstrząs ekranu przeciwnika. Skafander Redukcyjny - Twoje obrażenia są redukowane o LW. Naboje Zielarza - 1/LW szans na naćpanie przeciwnika. Naboje Zamrażające - Masz 1/LW szans na zamrożenie przeciwnika podczas ataku. Multi Granat - Twój granat tworzy po wybuchu LW mocnych granatów. Granat Pozytronowy - Twoje granaty wyrzucają przeciwnika w powietrze oraz mają 1/LW szansy na zabranie broni przeciwnikowi. Efekt Zaskoczenia - Użyj, aby pojawić się za plecami przeciwnika.
    Rzadkie:
    Adidaski - Dostajesz 50 kondycji oraz nie słychać twoich kroków. Amulet of the sun - Masz 1\LW szans na oślepienie przeciwnika gdy go trafisz. Amulet Zwinności - Dostajesz 100 kondycji. Autodestrukcja - Natychmiastowa śmierć twoja i wrogów w twoim otoczeniu. Buty Skoczka - Masz 3 skoki w powietrzu. Deagle Generała - Dostajesz Deagle oraz +15 dmg z niego, +15 wytrzymałości. Kamuflarz - Twoja widoczność spada do LW. Kara Sapera - Widzisz miny, dostajesz 80 hp. Moduł Odrzutowy - Wyrzuca cie z siła 666(+inteligencja), moduł ładuje się co 4 sekundy. Naboje Martina - Masz 1\LW szans na oślepienie przeciwnika. Ogranicznik Rozrzutu - Zmniejsza rozrzut broni. Peleryna Kucacza- Podczas kucania z nożem jesteś słabo widoczny. Porażające Naboje - Dostajesz 10 wytrzymałości. Masz 1/LW szans na wyrzucenie broni wroga. Pro Naboje - Zadajesz 15 procent obrażeń więcej. Tajemnica Generała - Zadajesz 100(+inteligencja) obrażeń z HE Tajemnica Kapitana - Masz 1/2 AWP, +20 kondycji oraz podwójny skok. Tajemnica Majora - Zadajesz 70(+inteligencja) obrażeń z HE, oraz dostajesz 20 HP za każdego fraga. Tajemnica Taliba - Masz 1/LW na zabicie z deagle'a. Tytanowe Naboje - Zadajesz 3(+int) obrażeń więcej. Wszechwiedzący - Widzisz miny i niewidzialnych. Wyposażenie Wsparcia - Masz 1 rakietę co rundę. Wytrenowany Weteran - Dostajesz 100 Zdrowia oraz tracisz 30 kondycji. Zaskoczenie Wroga - Atakując wroga od tylu zadajesz podwójne obrażenia. Ostatnia Misja - Dostajesz 40 życia, 20 wytrzymałości, 20 kondycji, +5 do obrażeń. Koziołkujący Pocisk - Twoje naboje nabierają rotacji wraz z większą odległością, przez co zadają więcej obrażeń (+LW% / 100 jednostek) Fala - Użyj, aby stworzyć fale która pozbawia przeciwników broni w danym zasięgu. Duch Martwego Kaprala - Użyj, a będziesz mógł przenikać przez ściany przez LW sekund. Dealicioushs - Każde trafienie w głowę przeciwnika daje Ci pełne zdrowie.
    Legendarne:
    AWP Snajper - Natychmiastowe zabicie z AWP. Eliminator Rozrzutu - Usuwa rozrzut broni. Esencje Deagle - 1/4 Na Natychmiastowe zabicie ze DEAGL'A. Krytyczne Naboje - Masz 1/3 szans na zadanie przeciwnikowi 3 razy większych obrażeń. Naboje Pułkownika - Zadajesz 6(+int) obrażeń więcej. Naboje Wroga - Atakując od tylu zadajesz 3 razy większe obrażenia. Notatki Kapitana - Odbijasz LW pocisków na rundę. Przeklęte Naboje - Masz 1/4 szans na wyrzucenie broni przeciwnika. Platynowe Naboje - Zadajesz LW obrażeń więcej. Scouter - Natychmiastowe zabicie ze SCOUT'a. Szalony Rusher - Masz 1/LW na zabicie z M3. Wyposażenie Elitarnego Wsparcia - Dostajesz LW rakiet samonaprowadzających. Tajemnica Specnaza - Masz 1/LW szans na znalezienie się na respie wroga przy odrodzeniu. Posiadasz ubranie wroga. Nano Kamizelka - Jesteś odporny na specjalne umiejętności klas/perków (miny, dynamity, pioruny, podpalanie, itd. Eksplodujące Naboje - 1/LW szans na wybuch twojego przeciwnika. Betonowe Ciało - Przez X sekund można zabić Cię tylko w głowę. Anty Perk - Niszczy perk innego gracza.  
    Kategorie itemów z procentową szansą na drop:
    "Zwykły" - 60% "Rzadki" - 30% "Legendarny" - 10% -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
     
     
    Nad zrobieniem paczki spędziliśmy prawie rok. Czas pracy to około 1000h. 
    Prawie wszystkie pomysły są mojego autorstwa. Wdrożone zostały przez @vanillah, który podjął się jednego z najcięższych zadań jakie powstały na rynku cod moda w Polsce.
    Jeżeli chcecie docenić naszą pracę proszę was o wejście na serwer i przekonanie się czy warto. Jest to mój pierwszy serwer, który w tym roku będzie miał ponad 10 lat. Czyni go to najstarszym w Polsce dostępnym online serwerem. Dzięki wszystkim pozostałym osobom takim jak m.in  @SadoS za morderczą pomoc w testach.
  4. Lubię to
    Sznycel przyznał reputację dla RisenDrobne poprawki.   
    Cześć.
    Podczas gry na serwerze zauważyłem dwa błędy, które powinno się potraktować priorytetowo.
    Angielskie nazwy grup klas i perków. Uważam, że bardzo słabym pomysłem jest wprowadzenie ww. rozwiązania. Podczas swojej gry na serwerze nie spotkałem się z osobą, która na co dzień operuje językiem angielskim, ma problem z językiem polskim etc. Dlatego moim zdaniem należy usunąć angielskie nazwy grup klas i perków lub ewentualnie zmienić z uwagi na to, jakie błędy są popełniane. Jako przykład zarzucę przykład jeden z wielu. Perk 'tajemnica wojskowa' ma swoje określenie w języku angielskim jako.. 'Military', co oznacza w tłumaczeniu dosłownym 'militaria', nie 'tajemnica wojskowa'. I teraz jak osoba używająca języka angielskiego ma się domyślić, o co w tym chodzi. Dla niej będzie to niezrozumiałe i nielogiczne (pominę już nawet to, że po wpisaniu /perk opis perku pojawia się jedynie w języku polskim). 
    Rozmieszczenie perków. W zasadzie to jest to strasznie kłopotliwe. Zarzucę tutaj kolejnym, wręcz sztandarowym przykładem. Mianowicie perk 'oczy katsumoto' który jest uklasowany w podstawowej grupie perków, a takie 'naboje wroga' są już o szczebel wyżej, co jest dla mnie totalną głupotą z uwagi na użyteczność obu tych perków. Przykładów tu można wymieniać mnóstwo, jednak ja wymienię ich tylko parę, otóż:
    Tajemnica Wojskowa (Podstawowy) może dać nawet 1/2 szansy na oślepienie wroga i punkty do wytrzymałości, gdzie Amulet Słoneczny/Słońca(?) (Rzadki) daje maksymalnie 1/5 szans na oślepienie przeciwnika. Geniusz (Podstawowy) daje 50 punktów inteligencji, co dla Elektryka bądź Amadeusza jest ogromnym powerem, a siedzi on w grupie perków podstawowych. Esencja deagle (Legendarny) daje nam uwaga.. jedynie 1/5 szans na natychmiastowe zabicie z de. Moim zdaniem, ten perk powinien znajdować się tam, gdzie jego miejsce - czyli w grupie perków podstawowych, nie legendarnych. Zachęcam do dyskusji dot. ww. proponowanych poprawek. 
    /EDIT: Odnośnie punktu drugiego - jestem w stanie stworzyć swoją subiektywną, kompletną listę perków, które należałoby przełożyć do poszczególnych grup lub usunąć, a następnie poddać ją do oceny społeczności.
    /EDIT: @SadoS, @aquax
  5. Serduszko
    Sznycel przyznał reputację dla saygonsaygonik   
    Nick: saygon
    Wiek: 28
    Doświadczenie (w byciu adminem): 2 lata
    Znajomość AMXX (W skali 1-10): 6/10
    Staż w CS-sie: ok 5 lat  od 2017 na Steam
    Steam / NonSteam:  Steam
    Dlaczego Ty:  Chce pomagać w utrzymaniu kultury serwera jak i zarazem czystości od cziterow. Godziny pracy pozwalają mi na bycie o każdej porze dnia . Serwer się rozwija i jest coraz więcej graczy którzy pozwalają sobie na nielegalne dopingi w grze co strasznie paskudzi zabawę innym grającym czysto graczom .Proszę także o wypowiedzi innych graczy na mój temat.
    Czas jaki dziennie poświęcasz na CS-a:od 2 nawet do 6 godzin dziennie (zależy jak praca pozwoli)
    Kontakt: Steam/forum
    Link do GameTracker'a: https://www.gametracker.com/player/saygon/80.72.40.110:27008/
  6. Serduszko
    Sznycel przyznał reputację dla $lepY*Nowe mapy ?   
    Może by tak dać nowe mapy ? bo cały czas westwoody/eldo/rats i tak ciągle .. moja propozycja żeby takie mapki dodać
    https://www.17buddies.rocks/17b2/View/Map/6711/de_anarchy.html
    https://gamebanana.com/maps/149319
    https://gamebanana.com/maps/188493
    https://gamebanana.com/maps/186602
    https://maps.cs-bg.info/maps/cs/60/
    https://maps.cs-bg.info/maps/cs/234/
    https://gamebanana.com/maps/178930
    https://gamebanana.com/maps/169305
    https://gamebanana.com/maps/174079
    https://gamebanana.com/maps/171954
    https://gamebanana.com/maps/149460
    https://maps.cs-bg.info/maps/cs/106/
    https://gamebanana.com/maps/208134    bardzo fajna odmiana westwooda
    https://gamebanana.com/maps/142176    jak jest lidl to i tesco
    https://gamebanana.com/maps/188409
    https://gamebanana.com/maps/179434   inna odmiana ratsa
    https://gamebanana.com/maps/159006   ponownie westwoodzik
    https://maps.cs-bg.info/maps/cs/289/
    https://maps.cs-bg.info/maps/cs/1616/
    https://maps.cs-bg.info/maps/cs/293/    mini dust
    https://gamebanana.com/maps/156709
  7. Lubię to
    Sznycel przyznał reputację dla GetSair i predator na malych mapach!   
    mysle ze mozna dodac do regulaminu zakaz uzywania przed uplywem 7 sek air i predatora poniewaz jest niemozliwoscia uciwczki schowania sie innych graczy. 
  8. Lubię to
    Sznycel otrzymał reputację od dinulecPodanie dinulec   
    Ja jestem na Tak. Widzę go często na serwerze i kolega się nadaje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...