Skocz do zawartości
aquax

COD 200 LEGENDARY - Poradnik Gracza

Rekomendowane odpowiedzi

Informacje ogólne:

  • Klasy (wybór klas darmowych, premium i bonusowych)
  • Awanse Klas (Podstawowy (od 1 lvl) Zaawansowany (od 70 lvl) oraz Mistrzowski (od 120 lvl)
  • Itemy (podstawowe, rzadkie, legendarne)
  • Wytrzymałość itemów (za zginięcie tracisz 10% wytrzymałości itemu)
  • System Dolarów $ (zdobywamy je między innymi za: zabicie wroga, misje, dodatkowe nagrody pod koniec rundy i mapy, handlu na rynku itp...)
  • Killstreak (nagrody za serię zabójstw)
  • Deathstreak (nagrody pomocnicze za serię zginięć)
  • Misje (zadania, za które dostajemy nagrody w postaci expa, skrzynek, kluczy, dolarów)
  • Klany (własny klan z paczką znajomych, który oferuje dodatkowe bonusy)
  • Skrzynie Wojenne (Możemy z nich otworzyć skiny do broni, oraz niezwykle rzadkie sygnety)
  • Sygnety Wojenne (Legendarne itemy, które zostają z nami przez całą edycję. Wypadają ze skrzyni wojennych)
  • Klucze (Służą do otwierania każdego rodzaju skrzyń)
  • System rankingów (ranking poziomów, czasu spędzonego na serwerze, dolarów, zabójstw) 
  • Sklep COD (ulepszenia ułatwiające grę do kupienia za dolary)
  • Rynek (możemy tu wystawić skiny, sygnety w zamian za dolary)
  • Wymiana itemów (wymiana perków między graczami)
  • Oddawanie itemów (oddanie perku dowolnemu graczu) 
  • Info o graczu (zaawansowane informacje o każdym graczu online pod komendą /whois)
  • Nowe statystyki takie jak Obrażenia (zwiększone dmg) oraz Zwinność (szansa na uniknięcie pocisku)
  • Nagrody w postaci dolarów za MVP rundy
  • Nagrody pod koniec mapy w postaci dolarów za: mvp mapy, najwięcej podłożonych pak, najwięcej fragów itp.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lista komend na serwerze:

  • /menu - menu główne serwera
  • /pomoc - otwiera menu pomocy
  • /klasa - otwiera menu klas
  • /klasy - otwiera menu z opisami klas
  • /perk - wyświetla informację o posiadanym perku
  • /perki - wyświetla menu z opisami wszystkich perków
  • /ks - otwiera menu killstreak
  • /misje - otwiera menu misji
  • /klan - otwiera menu klanów
  • /sklep - otwiera menu sklepu
  • /sklepsms - otwiera menu sklepu VIP/PREMIUM
  • /drop - wyrzuca perk
  • /skiny - otwiera menu ze skinami
  • /case, /klucz, /csgo - otwiera menu ze skrzyniami
  • /sygnety - menu z opisem sygnetów
  • /sygnet - pokazuje nam nasze sygnety oraz ich opisy
  • /podglad - podgląd skinów dostępnych na serwerze
  • /toplvl - ranking graczy względem poziomu
  • /topczas - ranking graczy względem czasu online na serwerze
  • /topdolar - ranking graczy względem posiadanych dolarów
  • /top15 - otwiera nam ranking graczy względem zabójstw 
  • /daj - umożliwia oddanie perku dowolnemu graczu 
  • /wymien - umożliwia wymianę perku między graczami
  • /staty - wyświetla Twoje statystyki
  • /reset - resetuje Twoje statystyki 
  • /whois - zaawansowane informacje o danym graczu
  • /lang - wybór języka

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Skrzynie Wojenne

  • Zdobywamy je pod koniec mapy, z misji oraz kupować w sklepie.
  • Możemy z nich otworzyć skiny do broni, oraz niezwykle rzadkie sygnety.
  • By otworzyć skrzynie potrzebujemy klucza, który dostajemy za zabójstwo graczy.
  • Jest podział na skrzynie normalne, rzadkie i legendarne
  • menu skrzyni jest dostępne kod komendą /skiny /case lub /csgo
  • podgląd skinów jakie możemy dostać ze skrzyń znajdziemy TUTAJ

Szansa na drop z danej Skrzyni:

Podstawowa Skrzynia: 

  • Skiny z serii SWAT
  • 1 % szansy na drop sygnetu

Rzadka Skrzynia:

  • Skiny z serii HUNTER
  • 3% szansy na drop sygnetu

Legendarna Skrzynia:

  • Skiny z serii GROM
  • 5% szansy na drop sygnetu

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sygnety Wojenne

  • Legendarne perki które zostają z nami na zawsze
  • Wypadają ze skrzyni wojennych
  • listę dostępnych sygnetów znajdziemy pod komendą /sygnety
  • Najbardziej pożądana rzecz na serwerze

Lista Sygnetów Wojennych:

  • *Nieśmiertelny Rambo* Od 1 do 20 dodatkowego HP
  • *Zaginione Buty szturmowca* Od 1 do 20 dodatkowej kondycji
  • *Zaginiona Kamizelka* Od 1 do 20 dodatkowej wytrzymałości
  • *Legendarna inteligencja* - Od 1 do 20 dodatkowej inteligencji
  • *Talent Kapitana* - od 1 do 10 do każdej statystyki  
  • *Tajemnica Skazanego* - Od 1 do 10 dodatkowego % expa 
  • *Radioaktywne rakiety* - od 1 do 15 dodatkowego dmg z rakiet 
  • *Radioaktywne miny* - od 1 do 15 dodatkowego dmg z min 
  • *Burza Sahary* - od 1 do 15 dodatkowego dmg z piorunów
  • *Pierścień króla złodziei* - od 1 do 15 % dodatkowego dropu waluty serwera
  • *Przeklęte buty* - od 1 do 20 % zmniejszonej grawitacji
  • *Stalowa peleryna* - od 10-30 % zmniejszonej widoczności
  • *Legendarne łuski AK* - od 1 do 5 dodatkowego dmg z AK47
  • *Legendarne łuski M4* - od 1 do 5 dodatkowego dmg z M4A1
  • *Legendarne łuski MP5* - od 1 do 5 dodatkowego dmg z MP5
  • *Legendarne łuski FAMASA* - od 1 do 5 dodatkowego dmg z FAMASA
  • *Legendarne łuski DEAGLE* - od 1 do 5 dodatkowego dmg z DEAGLE
  • *Legendarne łuski AUG* - od 1 do 5 dodatkowego dmg z AUG
  • *Legendarne łuski M3* - od 1 do 10 dodatkowego dmg z M3
  • *Legendarne łuski GALILA* - od 1 do 5 dodatkowego dmg z GALILA
  • *Legendarne łuski USP* - od 1 do 5 dodatkowego dmg z USP
  • *Legendarne łuski GLOCK* - od 1 do 5 dodatkowego dmg z GLOCK
  • *Legendarne łuski m249* - od 1 do 5 dodatkowego dmg z KROWY
  • *Legendarne łuski MAC 10* - od 1 do 5 dodatkowego dmg z MAC 10
  • *Legendarne łuski TMP* - od 1 do 5 dodatkowego dmg z TMP
  • *Zaginiona moc medyka* - od 1 do 10 regeneracji hp co 4 sekundy
  • *Zakopany skarb wojenny* - od 1000 do 100000 expa jednorazowo
  • *Unikatowa morfina* - od 1/4 do 1/15 szans na odrodzenie
  • *Zużyty strój szpiega* - ubranie wroga
  • *Buty psychopaty* - auto bh
  • *Medal Kapitana* - podwójny frag za HS (nie wlicza się do killstreaka)
  • *Rękawice wojny* - dodatkowy granat
  • *Tajemnica Serwera* - darmowa klasa premium (gdy to ktoś trafi to zgłasza się do administracji na pw) 
  • *Legendarny pancerz saperski* - odporność na miny
  • *Legendarny pancerz rakietniczy* - odporność na rakiety
  • *Legendarny pancerz elektryka* - odporność na pioruny

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Rynek

  • Wystawiamy tutaj swoje skiny oraz sygnety
  • Walutą, która obowiązuje na rynku są dolary.
  • Menu główne znajdziemy pod komendą /rynek

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

KillStreak  

  • Aby otworzyć menu KillStreak należy wpisać /ks
  • Aby otworzyć menu wyzwań KillStreak należy wpisać /wyzwania
  • Zabijaj i unikaj śmierci, aby otrzymać dostęp do nagród.
  • Nagrody można wykorzystać w dowolnym momencie.
  • Raz wykorzystana nagroda musi być pośmiertnie zdobyta na nowo, aby była dostępna.
  • Istnieją wyzwania, które polegają na używaniu nagród z KillStreka.

Menu KillStreaka:

  • Care-Package [4 zabójstwa] -  skrzynka z bonusami.
  • Predator Missle [5 zabójstw] -  rakieta samonaprowadzająca.
  • Airstrike [6 zabójstw]  - Nalot rakietniczy.
  • Toxic Airstrike [7 zabójstw] - Nalot trujący.
  • Sentry-Gun [8 zabójstw] - Działko strażnicze.
  • Emergency Airdrop [9 zabójstw] - 4 skrzynie z bonusami.
  • EMP [15 zabójstw] - Na określony czas znika HUD przeciwnej drużyny.,
  • NUKE [25 zabójstw]  - Zabija wszystkich na mapie.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

DeathStreak

  • Aby otworzyć menu DeathStrike należy wpisać /ds
  • Alternatywa dla graczy którzy cały czas giną, by im pomóc.
  • Nagrody przypisywane są automatycznie.
  • Po zabójstwie obojętnie kogo nagrody DS się usuwają.

Menu DeathStreaka:

  • 3 zgony - +15 do każdej statystyki
  • 4 zgony - +20 do każdej statystyki
  • 5 zgonów - +25 do każdej statystyki
  • 6 zgonów - +30 do każdej statystyki
  • 7 zgonów - +35 do każdej statystyki

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Klany

  • Aby otworzyć menu klanów należy wpisać /klan
  • Założenie klanu kosztuje 100 000 $
  • Wszystkie czynności związane z klanem są przedstawione w menu klanów.
  • Dodawaj członków do klanu, wpłacajcie przez menu by zdobywać dodatkowe bonusy.
  • Na końcu menu klanów można znaleźć ranking klanów.

Ulepszenia Poziomu Klanu:

  • 1 lvl 50000$
  • 2 lvl 100000$
  • 3 lvl 200000$
  • 4 lvl 500000$
  • 5 lvl 750000$
  • 6 lvl 1000000$
  • 7 lvl 2000000$
  • 8 lvl 3000000$
  • 9 lvl 4000000$
  • 10 lvl 7000000$
  • 11 lvl 10000000$

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Misje

  • Aby otworzyć menu z misjami należy wpisać /misje.
  • Wykonywanie misji jest nagradzane expem.
  • By przejść do kolejnej  misji musisz wykonać obecną lub kupić pominięcie misji.
  • Im wyższy lvl tym misje są trudniejsze do wykonania.

Typy Misji:

  •         Zadaj %d/%d obrażeń
  •         Zabij %d/%d osób
  •         Zabij %d/%d osób (HS)
  •         Zabij %d/%d osób nożem
  •         Zabij %d/%d osób w ciągu mapy
  •         Zabij %d/%d osób w ciągu rundy
  •         Zabij %d/%d osób (HS) w ciągu mapy
  •         Zabij %d/%d osób (HS) w ciągu rundy
  •         Podnieś %d/%d skrzyń
  •         Zdobądź %d/%d kluczy
  •         Zdobądź %d/%d podstawowych skrzyń
  •         Zdobądź %d/%d rzadkich skrzyń
  •         Zdobądź %d/%d legendarnych skzyń
  •         Zdobądź %d/%d MVP rundy
  •         Zdobądź %d/%d Pierwsza Krew
  •         Uratuj %d/%d hostów
  •         Wygraj %d/%d rund
  •         Wygraj %d/%d rund w ciągu mapy
  •         Przetrwaj %d/%d rund
  •         Rozegraj %d/%d rund
  •         Rozegraj %d/%d rund w ciągu mapy
  •         Rozegraj %d/%d całych map
  •         Przegraj %d/%d minut
  •         Użyj %d/%d Care Package
  •         Użyj %d/%d Predator Missile
  •         Użyj %d/%d Airstrike
  •         Użyj %d/%d Sentry Gun
  •         Użyj %d/%d Emergency Airdrop
  •         Użyj %d/%d nagród z KillStreak
  •         Zdobądź %d/%d Multi-Kill
  •         Zdobądź %d/%d Ultra-Kill
  •         Zdobądź %d/%d Monster-Kill
  •         Zdobądź %d/%d Rampage

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sklep COD

  • Aby otworzyć menu ze sklepem wpisz /sklep.
  • Sklep Call of Duty obfituje w ulepszenia, które pomogą Ci w rozgrywce.
  • Zdobyte dolary $ możesz wydać w tym właśnie sklepie.

Menu sklepu:

  • - 10 HP - 1500$
  • - 20 HP - 3000$
  • - 30 HP - 4000$
  • - Losowy Perk - 5000$ 
  • - Odporność na HE - 7000$
  • - Odporność na rakiety - 7000$
  • - Odporność na miny -  7000$
  • - Odporność na pioruny - 7000$
  • - Ruletka - 1000$
  • - Losowy Exp od 10000$ - 80000$
  • - Losowe Dolary od 1000# - 8000$
  • - 1 pominięcie misji - 10000$

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tryb Death Match

  • Dostępny od 1:00 do 9:00
  • Exp, dolary są zmniejszone do zdobycia
  • Misje, Sentry Gun, EMP i ranking są wyłączone.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Drop Po śmierci

Dodano drop w postaci plecaków, które wypadają po zabójstwie przeciwnika. Szansa na to, że wypadnie wynosi 50%. 

Co można w nich znaleźć: 

  • - dodatkowy exp
  • - dodatkowe zdrowie
  • - dodatkowe monety
  • - ujemne zdrowie
  • - perki

Lista Klas

>>> Frakcja Dywizja lekka: <<<

1. AMADEUSZ

  • Podstawowy Amadeusz(od 1 lvl): 5+ inteligencja do obrażeń.
  • Zaawansowany Amadeusz(Od 70 lvl): 20% więcej monet za killa, dostęp do jednej bonusowej klasy, 20hp za hs, 10hp za fraga, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy .
  • Mistrzowski Amadeusz(od 120 lvl): Stattrack do broni, 30% więcej monet za killa, dostęp do wszystkich bonusowych klas, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy.

2. SNAJPER

  • Podstawowy Snajper (od 1 lvl):  50 dmg + inteligencja z AWP
  • Zaawansowany Snajper (od 70 lvl): 20% monet więcej za killa, dostęp do jednej bonusowej klasy, 100DMG + inteligencja z AWP, 1/2 z kosy, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy.
  • Mistrzowski Snajper (od 120 lvl): Stattrack do broni, 30% monet więcej za killa, dostęp do wszystkich bonusowych klas, 150DMG + inteligencja z AWP, 1/2 z kosy, 1/5 z deagla, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy.

 

3. SAPER

 

  • Podstawowy Saper (od 1 lvl): dwie miny, +5dmg do p90.
  • Zaawansowany Saper (od 70 lvl): 20% monet więcej za killa, dostęp do jednej bonusowej klasy, +10 dmg do p90, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy.
  • Mistrzowski Saper (od 120 lvl): Stattrack do broni, 30% monet więcej za killa, dostęp do wszystkich bonusowych klas, +15 dmg więcej z min, +10 dmg do p90, zestaw granatów, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy.

 

4. ZWIADOWCA

  • Podstawowy Zwiadowca (od 1 lvl): Zmiejszona widoczność podczas kucania, 1/4 ze scouta, auto bh
  • Zaawansowany Zwiadowca (od 70 lvl): 20% więcej monet za killa, dostęp do jednej bonusowej klasy, 1/3 ze scout, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy.
  • Mistrzowski Zwiadowca (od 120 lvl): Stattrack do broni, 30% więcej monet za killa, dostęp do wszystkich bonusowych klas, 1/3 ze scouta, lekko zmiejszona widoczność, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy.

 

5. PARTYZANT

  • Podstawowy Partyzant (od 1 lvl): Ubranie wroga, zmiejszona widoczność 1/4 z he, 3 smoke, regeneracja 5hp co 3 sekundy.
  • Zaawansowany Partyzant (od 70 lvl): 20% więcej monet za killa, dostęp do jednej bonusowej klasy, 1/3 z HE, 3 smoke, regeneracja 6hp co 3 sekundywszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy.
  • Mistrzowski Partyzant (od 120 lvl): Stattrack do broni, 30% monet więcej za killa, dostęp do wszystkich bonusowych klas, 1/2 z he, 5 smoke, regeneracja 7hp co 3 sekundywszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy.

 

    6. WSPARCIE RAKIETOWE

    • Podstawowe Wsparcie Rakietowe (od 1 lvl): 2 rakiety.
    • Zaawansowane Wsparcie Rakietowe (od 70 lvl): 20% monet więcej za killa, dostęp do jednej bonusowej klasy, 2 granaty, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy.
    • Mistrzowskie Wsparcie Rakietowe (od 1 lvl): Stattrack do broni, 30% więcej monet za killa, dostęp do wszystkich bonusowych klas, 5dmg z mp5, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy.

     

    >>> Frakcja Dywizja Ciężka: <<<

    1. MEDYK

    • Podstawowy Medyk (od 1 lvl): 2 apteczki, możesz wkrzesić jedną osobę co rundę, możesz bezcześcić zwłoki raz na rundę.
    • Zaawansowany Medyk (od 70 lvl): 20% więcej monet za killa, dostęp do jednej bonusowej klasy, możesz bezcześcić 2x zwłoki co rundę, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy.
    • Mistrzowski Medyk (od 120 lvl): Stattrack do broni, 30% więcej monet za killa, dostęp do wszystkich bonusowych klas, możesz wskrzesić 2 osoby co rundę, możesz bezcześcić 2x zwłoki co rundę, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy.

     

    2. ELEKTRYK

    • Podstawowy Elektryk (od 1 lvl): 2 pioruny (obrażenia zależne od inteligencji).
    • Zaawansowany Elektryk (od 70 lvl): 20% więcej monet za killa, dostęp do jedne bonusowej klasy, 1/12 na wyrzucenie broni, wszystkie umiejętnośći z poprzednich wersji klasy.
    • Mistrzowski Elektryk(od 120 lvl): Stattrack do broni, 30% więcej monet za killa, dostęp do wszystkich bonusowych klas, +15 obrażen do piorunów, wszystkie umiejętnośći z poprzednich wersji klasy.

    3. DUCH

    • Podstawowy Duch (od 1 lvl): 1 duch, podwójny skok, widzi miny.
    • Zaawansowany Duch (od 70 lvl): 20% więcej monet za killa, dostęp do jednej bonusowej klasy, 1/4 szansa na to że nie będziesz musiał przeładowywać broniwszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy.
    • Mistrzowski Duch (od 120 lvl): Stattrack do broni, 30% więcej monet za killa, dostęp do wszystkich bonusowych klas, 1/3 szansa że nie będziesz musiał przeładowywaćwszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy.

    4. TERRORYSTA

    • Podstawowy Terrorysta (od 1 lvl): 1/8 na zamrożenie przeciwnika, radar na nożu, 1/4 na wybuch po śmierci.
    • Zaawansowany Terrorysta (od 70 lvl): 20% więcej monet za killa, dostęp do jednej bonusowej klasy, 1/7 na zamrożeniawszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy.
    • Mistrzowski Terrorysta (od 120 lvl): Stattrack do broni, 30% więcej monet za killa, dostęp do wszystkich bonusowych klas, 1/6 na zamrożeniewszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy.

    5. OBROŃCA

    • Podstawowy Obrońca (od 1 lvl): 1/9 szansa na wyrzucenie broni, dużo hp na start
    • Zaawansowany Obrońca (od 70 lvl): 20% więcej monet za killa, dostęp do jednej bonusowej klasy, 1/8 na wyrzucenie broni, +5hp za fraga, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy.
    • Mistrzowski Obrońca (od 120 lvl): Statrack do broni, 30% więcej monet za killa, dostęp do wszystkich bonusowych klas, 1/7 na wyrzucenie broni, +10 hp za fraga, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy.

    6. NAJEMNIK

    • Podstawowy Najemnik (od 1 lvl): 1/10 na oślepienie przeciwnika, +5 hp za killa, pełny magazynek za killa.
    • Zaawansowany Najemnik (od 70 lvl): 20% więcej monet za killa, dostęp do jednej bonusowej klasy, 1/9 na oślepienie przeciwnika, +7 hp za zabójstwowszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy.
    • Mistrzowski Najemnik (od 120 lvl): Stattrack do broni, 30% więcej monet za killa, dostęp do wszystkich bonusowych klas, 1/8 na oślepienie przeciwnika, +10 hp za zabójstwowszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy.
    7. TRUCICIEL
    • Podstawowy Truciciel (od 1 lvl): 2 trujące apteczki, 1 trujący smoke.
    • Zaawansowany Truciciel (od 70 lvl): 20% więcej monet za killa, dostęp do jednej bonusowej klasy, 2 trujące smoki, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy.
    • Mistrzowski Truciciel (od 120 lvl): Stattrack do broni, 30% więcej monet za killa, dostęp do wszystkich bonusowych klas, 3 trujące smoki, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy.

     

       

      >>> Frakcja Dywizja Wsparcia: <<<

       

      1. SPEEDHACKER 

      • Podstawowy Speedhacker (od 1 lvl): 1/1 z kosy (PPM), auto BH.
      • Zaawansowany Speedhacker (od 70 lvl): 40% więcej monet za killa, dostęp do jednej bonusowej klasy, 2 skoki, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy.
      • Mistrzowski Speedhacker (od 120 lvl):  Stattrack do broni, 50% więcej monet za killa, dostęp do wszystkich bonusowych klas, ciche kroki, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy.

        2. ŁOWCA

        • Podstawowy Łowca (od 1 lvl): Podwójny DMG w plecy, 1 pułapka, zmiejszona widoczność gdy kuca.
        • Zaawansowany Łowca (od 70 lvl): 20% więcej monet za killa, dostęp do jednej bonusowej klasy, ciche krokiwszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy.
        • Mistrzowski Łowca (od 120 lvl): Stattrack do broni, 30% więcej monet za killa, dostęp do wszystkich bonusowych klas, 2 pułpaki, ciche krokiwszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy.

        3. RUSHER 

        • Podstawowy Rusher (od 1 lvl): +15 dmg z pompy, full magazynek za killa, 15hp za killa.
        • Zaawansowany Rusher (od 70 lvl): 20% więcej monet za killa, dostęp do jednej bonusowej klasy, 20hp za killa, wszystkie umiejętnośći z poprzednich wersji klasy.
        • Mistrzowski Rusher (od 120 lvl): Stattrack do broni, 30% więcej monet za killa, dostęp do wszystkich bonusowych klas, 25hp za killa, wszystkie umiejętnośći z poprzednich wersji klasy.

          4. TALIB

          • Podstawowy Talib (od 1 lvl): 1/8 na natychmiastowe zabójstwo z deagla, auto BH.
          • Zaawansowany Talib (od 70 lvl): 30% więcej monet za killa, dostęp do jeden bonusowej klasy, 1/6 na natychmiastowe zabójstwo z deagla, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy.
          • Mistrzowski Talib (od 120 lvl): Stattrack do broni, 40% monet więcej za killa, dostęp do wszystkich bonusowych klas, 1/4 na natychmiastowe zabójstwo z deagla, 2 skoki, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy.


            5. SZEREGOWIEC

            • Podstawowy Szeregowiec (od 1 lvl): 1/15 z MAC10, natychmiastowe uleczenie (raz na rundę).
            • Zaawansowany Szeregowiec (od 70 lvl): 40% więcej monet za killa, dostęp do jednej bonusowej klasy, +5 hp za fragawszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy.
            • Mistrzowski Szeregowiec (od 120 lvl): Stattrack do broni, 50% więcej monet za killa, dostęp do wszystkich bonusowych klas, 5hp za fraga, 2 skokiwszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy.

             

               

              >>> Frakcja Dywizja Powstańców <<<

              1. GENERAL

              Umiejętność: 15% więcej expa, podwójny frag za hs, 40% więcej monet za killa, +10 dmg z autolamy, 1 mina.

              Po wbiciu 150 lvl darmowa klasa premium na miesiąc

              2. TAKTYK 

              Umiejętność: nieskończoność ammo, niewrażliwość na 1 pocisk, co 5 sekund granad podpalający,  podwójny frag za hs, 40% więcej monet za killa.

              Po wbiciu 150 lvl darmowa klasa premium na miesiąc

              3. ZLODZIEJ

              Umiejętność: 1/6 na zabranie perku wroga, 15% więcej expa, podwójny frag za hs, 50% więcej monet za killa.

              Po wbiciu 150 lvl darmowa klasa premium na miesiąc

               

              >>> Frakcja Dywizja Specjalna <<<

              1. CYBERSUIT

              • Podstawowy Cybersuit (od 1 lvl): 2 rakiety, podwójny skok, zmiejszona grawitacja, zmiejszona widoczność.
              • Zaawansowany Cybersuit (od 70 lvl): 30% więcej monet za killa, dostęp do jednej bonusowej klasy, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy.
              • Mistrzowski Cybersuit (od 120 lvl): Stattrack do broni, 40% więcej monet za killa, dostęp do wszystkich bonusowych klas, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy.

               

              2. CZOŁGISTA

               

              • Podstawowy Czołgista (od 1 lvl): nieskończoność ammo, 1/4 na wybuch po śmierci, 15 hp za killa.
              • Zaawansowany Czołgista (od 70 lvl): 30% więcej monet za killa, dostęp do jednej bonusowej klasy, 17hp za zabójstwowszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy.
              • Mistrzowski Czołgista (od 120 lvl): Stattrack do broni, 40% więcej monet za killa, dostęp do wszystkich bonusowych klas, 20 hp za zabójstwowszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy.

               

              3. KAPITAN

               

              • Podstawowy Kapitan (od 1 lvl): 1/1 AWP 1/4 z HE.
              • Zaawansowany Kapitan (od 70 lvl): 30% więcej monet za killa, dostęp do jednej bonusowej klasy, 1/3 z HEwszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy.
              • Mistrzowski Kapitan (od 120 lvl): Stattrack do broni, 40% więcej monet za killa, dostęp do wszystkich bonusowych klas, 1/2 z HE, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy.

              4. KONSPIRANT

              • Podstawowy Konspirant (od 1 lvl): 1/1 SCOUT, 2 pułpaki (5sekund trzymania pułapki), +5 dmg z m3.
              • Zaawansowany Konspirant (od 70 lvl): 30% więcej monet za killa, dostęp do jednej bonusowej klasy, 6 sekund trzymania pułpaki, +7 dmg z m3wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy.
              • Mistrzowski Konspirant (od 120 lvl): Stattrack do broni, 40% więcej monet za killa, dostęp do wszystkich bonusowych klas, 7 sekund trzymania pułapki, +1- dmg z m3, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy.

              5. MORDERCA

              • Podstawowy Morderca (od 1 lvl): 2 miny, regeneracja 5hp co dwie sekundy, ciche kroki, 1/4 z HE.
              • Zaawansowany Morderca (od 70 lvl): 30% więcej monet za killa, dostęp do jednej bonusowej klasy, regeneracja 6hp co dwie sekundy, auto BH, 1/3 z HEwszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy.
              • Mistrzowski Morderca (od 120 lvl): Stattrack do broni, 40% więcej monet za killa, dostęp do wszystkich bonusowych klas, regeneracja 7hp co 2 sekundy, 2H3, 1/3 z HE, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy.

               

              6. NINJA

               

              • Podstawowy Ninja (od 1 lvl): 1/1 z kosy, zmiejszona grawitacja i widoczność.
              • Zaawansowany Ninja (od 70 lvl): 40% więcej monet za killa, dostęp do jednej bonusowej klasywszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy.
              • Mistrzowski Ninja (od 120 lvl): Stattrack do broni, 50% więcej monet za killa, dostęp do wszystkich bonusowych klas, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy.

               

              7. STALKER

              Podstawowy Stalker (od 1 lvl): Posiada łuk, co 15s regeneracja strzały w łuku, samonaprowadzające granaty co 15 sekund, niewrazliwosc na strzały w głowę, regeneracja 2hp co trafienie w wroga, ubranie wroga
              Zaawansowany Stalker (od 70 lvl): 30% więcej monet za killa, dostęp do jednej bonusowej klasy, co 13 sekund strzała oraz granat, regeneracja 3 hp co trafienie w wroga, wszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy.
              Mistrzowski Stalker (od 120 lvl): Stattrack do broni, 40% więcej monet za killa, dostęp do wszystkich bonusowych klas, co 11 sekund strzała oraz granat, regeneracja 4 hp co trafienie w wrogawszystkie umiejętności z poprzednich wersji klasy.

               

              -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

              Lista Perków

              Podstawowe:

              • Adrenalina - Za każdego fraga dostajesz 50 hp.
              • Amulet Spowolnienia - Masz 1\LW szans na spowolnienie przeciwnika.
              • Apteczka - Raz na rundę możesz się uleczyć.
              • Buty Komandosa - Dostajesz 60 kondycji.
              • Buty Maszynisty - Buty Maszynisty, dają one możliwość wykonania tzw. bunnyhopu. (Trzymaj spacje).
              • Buty Snajpera - Dostajesz 25 kondycji.
              • Buty Szturmowego - Nie słychać twoich kroków.
              • Chińska Dezercja - Dostajesz Ak47.
              • Geniusz - Dostajesz 50 inteligencji.
              • Grawitacja - Masz 300/800 grawitacji.
              • Kamizelka - Dostajesz LW wytrzymałości.
              • Kamizelka NASA - Dostajesz 30 wytrzymałości
              • Platynowa Kosa - 1/LW na natychmiastowe zabicie z noża twoja widoczność spada do 60.
              • Nieśmiertelnik - Masz 1/LW szans na odrodzenie się po śmierci, dostajesz 10 inteligencji.
              • Notatki Ninjy - Możesz wykonać skok w powietrzu.
              • Notatki Sapera - Masz 1 minę co rundę.
              • Oczy Katsumoto - Masz 1/LW szans na odrodzenie się po śmierci dostajesz 50 hp możesz wykonać podwójny skok.
              • Pancerz Nomexowy - Masz 1/LW szans na odbicie pocisku.
              • Płonące Naboje - Masz 1/LW szans jak strzelisz do gracza to go podpalisz.
              • Podręcznik szpiega - Masz 1/LW szans na zadanie 100(+inteligencja) obrażeń z HE. Posiadasz ubranie wroga.
              • Podwójna Kamizelka - Dostajesz LW wytrzymałości.
              • Regeneracja - Co 5 sekund regeneruje sie LW hp.
              • Pierścień Kapitana - Dostajesz pełen magazynek za każde zabójstwo.
              • Sandałki - Dostajesz 20 kondycji oraz masz auto bh.
              • SWAT - Dostajesz awp,m4 i ak.
              • Szturm - Dostajesz Famas i dodatkowe 5 obrażeń z niego, do tego +10 do statystyk.
              • Tajemnica Skazańca - 1/20 Na Natychmiastowe zabicie z Ak47.
              • Tajemnica Admirała - Za każdego fraga dostajesz 20 hp oraz pełen magazynek.
              • Tajemnica Ninji - Gdy kucasz na nożu regeneruje ci sie=ę hp.
              • Tajemnica Wojskowa - Dostajesz 10 wytrzymałości. Masz 1/LW szans na oślepienie wroga.
              • Tajemnica Żołnierza - Dostajesz 50hp ale tracisz 50 kondycji.
              • Trampki - Dostajesz 20 kondycji oraz masz auto bh.
              • Twardy Baniak - Nie dostajesz obrażeń w głowę.
              • Wykrywacz Metali - Widzisz miny.
              • Wyszkolenie Medyka - Co 2 sekund dostajesz 10 HP.
              • Wzmocniona Kamizelka - Dostajesz LW wytrzymałości.
              • Zestaw Alkaida - Dostajesz AK47 oraz 1/8 z HE, nie słychać Twoich kroków.
              • Zręczność Skoczka - Masz grawitacje zmniejszona do LW.
              • Zwinne Palce - Natychmiastowe przeładowanie.
              • Pole Lewitacji - Użyj, aby podrzucić przeciwników wokół siebie.
              • Fala Odpychająca - Odpychasz od siebie przeciwników, dostępne co 4 sekundy.
              • Wyposażenie Szturmowca - Masz 1/LW szans na wstrząs ekranu przeciwnika.
              • Skafander Redukcyjny - Twoje obrażenia są redukowane o LW.
              • Naboje Zielarza - 1/LW szans na naćpanie przeciwnika.
              • Naboje Zamrażające - Masz 1/LW szans na zamrożenie przeciwnika podczas ataku.
              • Multi Granat - Twój granat tworzy po wybuchu LW mocnych granatów.
              • Granat Pozytronowy - Twoje granaty wyrzucają przeciwnika w powietrze oraz mają 1/LW szansy na zabranie broni przeciwnikowi.
              • Efekt Zaskoczenia - Użyj, aby pojawić się za plecami przeciwnika.


              Rzadkie:

              • Adidaski - Dostajesz 50 kondycji oraz nie słychać twoich kroków.
              • Amulet of the sun - Masz 1\LW szans na oślepienie przeciwnika gdy go trafisz.
              • Amulet Zwinności - Dostajesz 100 kondycji.
              • Autodestrukcja - Natychmiastowa śmierć twoja i wrogów w twoim otoczeniu.
              • Buty Skoczka - Masz 3 skoki w powietrzu.
              • Deagle Generała - Dostajesz Deagle oraz +15 dmg z niego, +15 wytrzymałości.
              • Kamuflarz - Twoja widoczność spada do LW.
              • Kara Sapera - Widzisz miny, dostajesz 80 hp.
              • Moduł Odrzutowy - Wyrzuca cie z siła 666(+inteligencja), moduł ładuje się co 4 sekundy.
              • Naboje Martina - Masz 1\LW szans na oślepienie przeciwnika.
              • Ogranicznik Rozrzutu - Zmniejsza rozrzut broni.
              • Peleryna Kucacza- Podczas kucania z nożem jesteś słabo widoczny.
              • Porażające Naboje - Dostajesz 10 wytrzymałości. Masz 1/LW szans na wyrzucenie broni wroga.
              • Pro Naboje - Zadajesz 15 procent obrażeń więcej.
              • Tajemnica Generała - Zadajesz 100(+inteligencja) obrażeń z HE
              • Tajemnica Kapitana - Masz 1/2 AWP, +20 kondycji oraz podwójny skok.
              • Tajemnica Majora - Zadajesz 70(+inteligencja) obrażeń z HE, oraz dostajesz 20 HP za każdego fraga.
              • Tajemnica Taliba - Masz 1/LW na zabicie z deagle'a.
              • Tytanowe Naboje - Zadajesz 3(+int) obrażeń więcej.
              • Wszechwiedzący - Widzisz miny i niewidzialnych.
              • Wyposażenie Wsparcia - Masz 1 rakietę co rundę.
              • Wytrenowany Weteran - Dostajesz 100 Zdrowia oraz tracisz 30 kondycji.
              • Zaskoczenie Wroga - Atakując wroga od tylu zadajesz podwójne obrażenia.
              • Ostatnia Misja - Dostajesz 40 życia, 20 wytrzymałości, 20 kondycji, +5 do obrażeń.
              • Koziołkujący Pocisk - Twoje naboje nabierają rotacji wraz z większą odległością, przez co zadają więcej obrażeń (+LW% / 100 jednostek)
              • Fala - Użyj, aby stworzyć fale która pozbawia przeciwników broni w danym zasięgu.
              • Duch Martwego Kaprala - Użyj, a będziesz mógł przenikać przez ściany przez LW sekund.
              • Dealicioushs - Każde trafienie w głowę przeciwnika daje Ci pełne zdrowie.


              Legendarne:

              • AWP Snajper - Natychmiastowe zabicie z AWP.
              • Eliminator Rozrzutu - Usuwa rozrzut broni.
              • Esencje Deagle - 1/4 Na Natychmiastowe zabicie ze DEAGL'A.
              • Krytyczne Naboje - Masz 1/3 szans na zadanie przeciwnikowi 3 razy większych obrażeń.
              • Naboje Pułkownika - Zadajesz 6(+int) obrażeń więcej.
              • Naboje Wroga - Atakując od tylu zadajesz 3 razy większe obrażenia.
              • Notatki Kapitana - Odbijasz LW pocisków na rundę.
              • Przeklęte Naboje - Masz 1/4 szans na wyrzucenie broni przeciwnika.
              • Platynowe Naboje - Zadajesz LW obrażeń więcej.
              • Scouter - Natychmiastowe zabicie ze SCOUT'a.
              • Szalony Rusher - Masz 1/LW na zabicie z M3.
              • Wyposażenie Elitarnego Wsparcia - Dostajesz LW rakiet samonaprowadzających.
              • Tajemnica Specnaza - Masz 1/LW szans na znalezienie się na respie wroga przy odrodzeniu. Posiadasz ubranie wroga.
              • Nano Kamizelka - Jesteś odporny na specjalne umiejętności klas/perków (miny, dynamity, pioruny, podpalanie, itd.
              • Eksplodujące Naboje - 1/LW szans na wybuch twojego przeciwnika.
              • Betonowe Ciało - Przez X sekund można zabić Cię tylko w głowę.
              • Anty Perk - Niszczy perk innego gracza.

               

              Kategorie itemów z procentową szansą na drop:

              • "Zwykły" - 60%
              • "Rzadki" - 30%
              • "Legendarny" - 10%

              -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

               

               

              Nad zrobieniem paczki spędziliśmy prawie rok. Czas pracy to około 1000h. 

              Prawie wszystkie pomysły są mojego autorstwa. Wdrożone zostały przez @vanillah, który podjął się jednego z najcięższych zadań jakie powstały na rynku cod moda w Polsce.

              Jeżeli chcecie docenić naszą pracę proszę was o wejście na serwer i przekonanie się czy warto. Jest to mój pierwszy serwer, który w tym roku będzie miał ponad 10 lat. Czyni go to najstarszym w Polsce dostępnym online serwerem. Dzięki wszystkim pozostałym osobom takim jak m.in  @SadoS za morderczą pomoc w testach.

              Odnośnik do komentarza
              Udostępnij na innych stronach


              #Aktualizacja 2.04.2020

               

              - Dodano nowe rozbudowane misje

              - Dodano opcje wyboru języka angielskiego i tłumaczenie (Faza Beta)

              -  Poprawiono prefixy i usprawniono chat

              - Wyrzucono dodatkowy hud nad amunicja broni

              - Dodano do podstawowego hudu liczbę dolcow, stattrack (jesli posiada) i nazwę skina (jesli posiada)

              - Dodano pokazywanie o uniku pocisku 'Uniknales pocisku!' w dodatkowym hudzie nad celownikiem (wczesniej byl na chacie)

              - Poprawiono działanie DeathStreaka

              - Naprawiono bug z dodatkowym celownikiem

              - Poprawiono opisy klas i zmieniono obrazkowe szczegolowe opisy. Zamiast nich wszystko jest lepiej opisane w motd

              - Dodano informacje jakie bronie dana klasa posiada przed jej wybraniem w /klasa i /klasy

              - Zmieniono ceny sprzedaży perków

              - Dodano opisy klas podczas ich wybierania

              - Usprawniono wypadajace skrzynie wojenne na koniec mapy

              - Dodano nowe skiny noży

              - Zamieniono statystykę wytrzymalosc na kevlar

              - Zmieniono limit statystyk i dodano 2pkt za lvl

              - Dodano skrzynki bonusowe wypadające z graczy

              - Dodano dodatkowy exp do killstreaka (ultimate sounds)

              - Dodano pierwsza krew (zabojstwo pierwszego gracza w rundzie) i exp za nia

              - Dodano info o liderze mapy

              - Zmieniono nagrody pod koniec mapy z dolarów na expa

              - Powiekszono napisy po zdobyciu nagrody z killstreaka

              - Od teraz pobiera 20% wytrzymalosci perku po zgonie

              - Poprawiono zbugowane sygnety

              - Zmieniono frakcje klas

              - Dodano dużo nowych perków

              - Usunięto zbędne perki

              - Usprawniono działanie serwera

              - Aktualnie klany są wyłączone, lecz wrócą na dniach nowe

               

              Nowe misje, perki, skiny zostaną szczegółowo opisane w poście wyżej.

              Na tych nowościach nie skończyliśmy. Ten sezon jeszcze was zaskoczy.

              Dalsze informacje wkrótce...

               

               

               

               

              Odnośnik do komentarza
              Udostępnij na innych stronach


              #Aktualizacja 3.04.2020

              - Poprawiono zbugowane klasy

              - Poprawiono dmg z min i rakiet

              - Ulepszono klasy: duch, łowca, medyk, obrońca, partyzant, speedhacker, szeregowiec, terrorysta, truciciel, zwiadowca

              - Usprawnienie silnika i usunięte crashe serwera do minimum

               

              Odnośnik do komentarza
              Udostępnij na innych stronach


              #Aktualizacja 4.04.2020

              - Przywrócono testowo komendę /toplvl

              - Dodano ruletkę w sklepie

              - Dodano losowanie expa w sklepie 

              - Dodano losowanie dolarów w sklepie

              Odnośnik do komentarza
              Udostępnij na innych stronach


              #Aktualizacja 6.04.2020

              - Dodano tryb Death Match [DM] od godziny 24:00 do 10:00

              - Zmniejszono w trybie dm zdobywanie expa, monet, kluczy, ceny za sprzedaż perków

              - Wyłączono misje w czasie trwania dm-a

              - Wyłączono sentry guna w trakcie trwania dm-a

              Odnośnik do komentarza
              Udostępnij na innych stronach


              #Aktualizacja 11.04.2020

              - Poprawiono skiny na ninjy/speedhackerze/stalkerze
              - Poprawiono zapis skrzynek/kluczy - nie powinno juz znikac
              - Poprawiono rynek
              - Kolejna poprawka do misji
              - Dodany dźwięk luku do Stalkera, gdy strzelamy z niego
              - Dodano Toxic Airstrike do killstreaka
              - Zamieniono przegrane losy na puste losy, oraz zwiększono szanse na wygrane losy
              - Dodano nowy perk auto wpierdol (Dobry na ninje by je odstraszyć)

              Odnośnik do komentarza
              Udostępnij na innych stronach


              #Aktualizacja 12.04.2020

              - Dodano nowe mapy: de_nuke_rarea, de_alexandra

              - Dodano wszystkie granaty do 'broni dozwolonych', czyli, że każda klasa teraz może podnieść granaty z Airdropa

              - Poprawiono wyświetlanie skinów w STALKERze

              - Poprawiono sygnety/perki dodające statystyki

              - Naprawiono sygnety odporne na miny/rakiety/błyskawice (to już było od dawna ale aquax o tym nie pisał)

              - Naprawiono sygnet Przeklęte buty

              - Naprawiono sygnet Stalowa peleryna

              - Drop z Airdropa uległ zmianie

              - Zwiększono koszt losów expa

              - Kolejny fix na misje

              - Kolejny fix na rynek

              - Kolejny fix na skiny

              - Kolejny fix na sygnety

              - Zmieniono godziny dm na 1-9

              - Ustawiono odstęp 4 sekundy między trującymi apteczkami u Truciciela

              - Poprawiono regeneracje na klasach, które ją posiadają

              - Poprawiono ciche kroki w klasach, które je posiadają

              - Usunięto reanimacje i beszczeszczenie zwłok u Medyka (wkrótce pojawi się coś nowego u Medyka)

              - Usunięto ubranie wroga w klasach/perkach (ofc. jeśli jakiegoś perku nie pominąłem), od teraz można przebrać się tylko przez sygnet

              - Usunięto dokupowanie slotów na sygnety, od teraz jest stałe 9 slotów

              - Zwiększono ceny naprawy sygnetów

              - Zwiększono szanse na drop sygnetu

              - Zmieniono model paczki na jajko wielkanocne

              - Zaktualizowano ranking wizualnie

               

              Odnośnik do komentarza
              Udostępnij na innych stronach


              #Aktualizacja 22.05.2020

              - Wykonano reset lvli itd...

              - Dodano 4 nowe klasy - zimny zolnierz, piroman, rambo, reaper

              - Lowca - bez awansu teraz tez ma ciche kroki

              - Szeregowiec - bez awansu ma +5 hp za killa i 2 skoki

              - Zmieniono godziny dm'a na 0 - 10

              Odnośnik do komentarza
              Udostępnij na innych stronach


              Gość
              Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


              • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

                • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
              ×
              ×
              • Dodaj nową pozycję...