Skocz do zawartości

Itsupiki

Bywalec

Aktywność reputacji

  1. Lubię to
    Itsupiki otrzymał reputację od BrunoKlasa Premium CZOŁGISTA   
    Myślę że można by mu podwyższyć to hp za killa do 10 , wybuch na 1/4 i trochę wytrzymałości. 
    Tak będzie chyba najsensowniej.
  2. Lubię to
    Itsupiki otrzymał reputację od  femarixKlasa Premium CZOŁGISTA   
    Myślę że można by mu podwyższyć to hp za killa do 10 , wybuch na 1/4 i trochę wytrzymałości. 
    Tak będzie chyba najsensowniej.
  3. Serduszko
    Itsupiki otrzymał reputację od ALJZKKlasa Premium CZOŁGISTA   
    Myślę że można by mu podwyższyć to hp za killa do 10 , wybuch na 1/4 i trochę wytrzymałości. 
    Tak będzie chyba najsensowniej.
  4. Lubię to
    Itsupiki przyznał reputację dla  femarixanty rush   
    To jest COD MOD , nie żadne areny są klasy typu speedhacker co sobie mogą latać po całej mapie nie widze sensu żeby ktoś nie miał prawa grać swoją ulubioną postacią ze względu na anty rush.
  5. Lubię to
    Itsupiki przyznał reputację dla aquaxMapy, Bugi, itp.   
    - rakiety mają swojego hitboxa i gry tworzyliśmy to technik powiedział że na tą chwilę nie da się tego zrobić. Możliwe że zmniejszenie lekko rakiety by coś pomogło ale z nim porozmawiam
    - bug z paką jest niestety przecz kurczaka. Aktualnie jedyną opcją jest usunięcie go lecz pracujemy nad tym by był on po prostu wyłączony na danych mapkach gdzie źle działa
    - mapki dodaję stopniowo, ponieważ kiedyś już przez dużą ilość map gracze wychodzili z serwera i czekali na mirage. W edycji mam już mapkę  de_dust2002 i de_dust4ever. Dodaję tam kilka dodatkowych wejść lub blokad by były lepiej grywalne.
    - przekazywanie perku może być spowodowane albo spamowaniem komendami albo zabezpieczeniem, które blokuje sprzedaż tego samego perku 2-3 razy
    - perk odpychające rakiety zostanie zgłoszony że nie działa do technika
    - rakiety / miny mają to do siebie że gracz posiadający większą wytrzymałość i kevlar blokuje x dmg. Gdy np ktoś wydropił perk do wytrzymałości i go wyrzuci to i tak tą zwiększoną wytrzymałość ma do końca rundy
    - sprawdziłem i zwiadowca na pewno ma tyle z cz ile w opisie. 
    - błąd z paskiem u medyka również został zgłoszony. Kiedyś było git ale niestety aktualizacje cs-a wszystko nam psują
    - dmg z min zostanie podniesiony
    - przy 3-4 medykach ten cooldown co jest wydaje się ok ale pomyślimy nad tym. Kiedyś miał 10s i był lekki płacz
    - są osoby które otwierają 1 skrzynkę i dostają od razu sygnet a są tacy co otworzą 30 i nic. Założenie było właśnie takie by ten item był bardzo rzadki. Dla ułatwienia dodaliśmy właśnie ten rynek by móc wymieniać się sygnetami.
  6. Lubię to
    Itsupiki przyznał reputację dla  femarixMapy, Bugi, itp.   
    -Medyk i tak jest za potężny miał on w planach tylko 2 osoby max wskrzeszać , ale sie to zbugowało jest jak jest więc bez zmian raczej 
    -jak powyżej aktualizacje  typu Broken Fang popsuł nam 40% rzeczy  z czego 35% zostało naprawionych ( np kosa 1/1 awp 1/1 nie działały w ogóle ) , jesteś dość nowym graczem to nie wiesz co to znaczy prawdziwe bugi 
    -MAPY to nie jest taki łatwy temat jak sie wydaje , testowanie ich wymaga czasu pod względem TXT , bombsidów,   oswietlenia  ( w przypadku ninjy i cybera) i najważniejsze ile waży. Jest to najważniejszy aspekt , ponieważ cod mod ma tak wiele rozbudowanych rzeczy ( np ks) przez  , które laguje wszystkim całą mape nie mogę sobie wyobrazić co by się działo na mapach typu Anubis , która waży ponad 100MB
    Z mojej strony tyle ,jak sie uda naprawić bugi to sami to zauważycie ;D 
    Dziękuje za zainteresowanie z waszej strony serwerem , pozdrawiam 
     
  7. Serduszko
    Itsupiki przyznał reputację dla Unlucky KochanieMapy, Bugi, itp.   
    Witam Szanowną Administrację  
    Wraz z kolegami z serwera chcielibyśmy prosić was o dokonanie paru zmian na naszym cudownym COD-MODZIE- serwer serio jest spoko, to nie jest żadna ironia. W imieniu graczy, proszę was o wniesienie paru zmian na serwerze m.in.: bugi dotyczące rakiet, które bugują się w ścianie, dmg rakiet które czasem jest odpowiednie a czasem zmniejszone o 1, bugi paki, czasem po prostu paka jest pod mapą i nie da się jej rozbroić  oraz przede wszystkim dodanie paru map bo za dużo ich nie ma  czasem  nie można też przekazać komuś perku z niewiadomych przyczyn... Liczymy na jakieś zmiany! 
    Pozdrawiam
  8. Serduszko
    Itsupiki otrzymał reputację od Unlucky KochanieMapy, Bugi, itp.   
    Muszę poprzeć kolegów wyżej , rozumiem że są prowadzone cały czas działania nad CodModem jakieś mapki , poprawki , zabezpieczenia, ale myślę że warto byłoby w tym temacie pozbierać i wypunktować wszystkie rzeczy którym trzeba by się przyjrzeć
    Tak jak wyżej + swoje:
    - Potrzebne nam są mapki nowe , monotonia wchodzi za mocno. Mogą być nawet te zwyczajne nie jakieś warsztatowe jak overek czy agency albo cobble.
    - Perk "odpychające rakiety" - całkowicie nie działa ,a w zamyśle obstawiam że miał działać fajnie jak rakieta na duchu
    - Rakiety na cyberku biją 30 dmg , raz od święta uderzą 60/70 tak jak powinny kiedy ma się full int , analogiczna sytuacja z perkiem geniusz też często zamiast 120(perk+full int) bije się 30 jak bez żadnej inty
    - Jak ktoś kończy plantować pakę i zostanie zabity to bomba pojawia się pod mapą - w sensie kurczak bo bomba mimo że pokazuje że zaplantowana to jej nie ma i runda się buguje (trwa wiecznie)
    - Bug z ofiarowaniem komuś perku , często mimo że nie dałeś nikomu perku/zamiany masz czekać 60 sekund które nie raz trwa do końca mapy.
    - Nie wiem czy zwiadowca ma rzeczywiście 1/7 z czki , ale na potęge 1/10 to jest chyba na to że mu nie siadnie w 1 strzale.
    - Podczas podnoszenia ludzi medykiem nie raz nie pokazuje się informacja o podnoszeniu przez co nie widać czy trzymać to R czy odpuścić
     
    Na koniec dodam tylko subiektywnie że z racji iż miny dostały potężnego nerfa (praktycznie w większości miejsc nie da się ich postawić mimo możliwości przeskoczenia i przejścia obok) mam wrażenie że nagroda za misje z minami powinna zostać podwyższona.
    Fajnie byłoby też zmienić cooldown medyka po podniesieniu na 10 sek , 13 sek to sporo czasu , nie raz rundy trwają poniżej 30 sek.
     
    Pozdrawiam i liczę że dojdziemy do jakiegoś konsensusu weteran serwera CodMod csgo  .
     
    @edit1
    No nie wspominając jak kolega niżej napisał że mimo iż wiadomo sygnet to sygnet i musi trzymać jakąś wartość to fakt że z prawie 100 jak nie ponad skrzynek wypadł 1 sygnet do tego jakiś śmieciowy o wartości 1. 
     
  9. Serduszko
    Itsupiki otrzymał reputację od AdamekhPodanie o Admina   
    Nie wypisując po raz kolejny wypunktowanych wyżej +
    Kolega jest bardzo uprzejmy
    Często aktywny i mega pomocny
    Posiada doświadczenie 
    Jestem jak najbardziej na tak :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...