Skocz do zawartości

SouthKiller

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Ostatnia odpowiedź

  • Darowizny

    0.00 PLN 

Ostatnie wizyty

648 wyświetleń profilu

SouthKiller - Osiągnięcia

SouthKiller - informacje

11
6
7
0
6
0
0
0
38
  1. @aquax Train dodany i na tej mapie teraz jest prawie cały serwer full co ostatnio jest rzadkością. Tuscan lub Hell dostaną szansę? To idealne mapy na coda. PS: Przenikanie przez członków teamu nie działa.
  2. Nick: SouthKiller Wiek: 24 Doświadczenie (w byciu adminem): Na trzech serwerowniach (Cod, FFA i DeathRun Znajomość AMXX (W skali 1-10): 7/10 Staż w CS-sie: 14 lat z przerwami. Steam / NonSteam: STEAM_0:1:19031326 Dlaczego Ty: Zgłaszam cziterów na u@ lub steamie. Znam regulamin i całą strukturę Cod Moda. Gram często w późnych godzinach a wtedy rzadko są administratorzy. Czas jaki dziennie poświęcasz na CS-a: 2-6h Kontakt: Steam/Forum Link do GameTracker'a: https://www.gametracker.com/player/SouthKiller/80.72.40.110:27008/
  3. @SadoS #URLOP @aquax Jako założyciel wątku, poniżej zrobię podsumowanie ile głosów otrzymały poszczególne mapy. W temacie powstała bardzo ciekawa dyskusja. 14 ludzi zagłosowało. Oczywiście, to tylko sugestie graczy i ostateczne decyzja jakie i czy w ogóle jakiekolwiek mapy zostaną dodane należą do was. Poniżej lista map które otrzymały minimum 3 głosy. cs_alpin 8 de_train 6 de_tuscan 5 de_hell 5 cs_wiocha 5 cs_max 4 de_irak 3 de_piranesi 3 de_cbble 3 de_nuke 3 de_lidl 3 de_office rats 3
  4. Wiele osób marudzi, że na serwie gramy ciągle to samo, więc pokażcie jakie waszym zdaniem mapy warto wrzucić. Niech każdy wskaże 3 mapy, które chciałby na serwerze i 1 której warto się pozbyć. Mile widziane uzasadnienie decyzji. + (Propozycje map): 1: de_irak. Duża mapa idealna pod codmoda. 2: de_tuscan. Klasyk. Jest ktoś kto nie lubi tej mapy? 3 de_hell. - (Propozycja usunięcia mapy) 1. cs_assault_upc. Uboższa wersja mapy cs_assault_1337. Nie jest potrzebna i warto go czymś ciekawszym zastąpić.
  5. Dodam jeszcze tylko że przy strzale z pioruna nigdy nie pisze ile zadało się obrażeń. Przez co trzeba prosić drugiego gracza ile mu się odebrało. Przy rakietach ilość zadanych obrażeń zawsze wyskakuje.
  6. Pioruny w klasie elektryk biją na full Inta 50 dmg. natomiast bez inta 40. Jest to albo zbugowane, lub mega zaniżone, dla porównania strzały z rakiet potrafią zadać ponad 130 dmg. Jaki jest sens marnować na inta tyle punktów skoro to nie robi praktycznie żadnej różnicy? Proszę o dopracowanie tej klasy i zwiększenie obrażeń.
  7. Zrobiłem nawet temat z mapkami, ale SadoS nie dał się przekonać na jedną nawet
  8. Witam. Grałem na wielu CodModach i znam wiele godnych uwagi map. Mappack na tym jest bardzo dobrze zbalansowany, lecz mam kilka propozycji map które również pasują i wzbogacą rozgrywkę Oczywiście to tylko subiektywna opinia i cieszyłbym się jeśli przynajmniej kilka zostały dodanych, bo troszkę czasu poświęciłem, a z doświadczenia wiem które graczom się podobały . Paczka z Mapami: https://www105.zippyshare.com/v/AuNiuAa1/file.html Najbardziej polecam: de_irak de_hell de_wombo (mało znana, ale warto) de_world de_piranesi de_tuscan de_cpl_mil de_cbble de_train cs_alpin Warto się przyjrzeć również: de_abaddon de_amr cs_militia cs_max cs_bikini de_rats_office (alternatywa dla lubianego ratsa_1337) de_sunny
  9. Umiejetnosc rozwojowa klasy "Obrażenia" jest zbugowana i nie działa. Ponadto nie działają perki: Buty Skoczka, Wszechwiedzący.
  10. Niestety przeciwko dokokszonej tej klasie nie da się praktycznie grać. Za duża szansa na wydropienie broni co z połączeniem z krową i ogromną ilością HP sprawia że pojedenyk 1v1 z takim graczem jest praktycznie zawsze przegrany. Na serwerze w top15 jest dwóch graczy Akagresa i Murzyn, grają obrońcą i mają 1 i 2 miejsce... To o czymś świadczy. Proponuje osłabić tą klasę zmieniając broń lub zmniejszając szanse na wyrzucenie broni.
  11. Ostatnia uwaga jest bardzo trafna. Perk bardzo łatwo stracić i jest to bardzo frustrujące. Mój pomysł: Zostaje tak jak jest lecz jest załóżmy 30 % szans że perk nie spadnie ze 100 % na 80 % itd. czyli no procentowo by pewnie wyszło, że będzie się tracić perk po 7-8 zginięciach.
  12. Posiadałem bardzo rzadki sygnet Zużyty Strój Szpiega i podczas trybu deathmatch zauważyłem że nie mam już go w ekwpipunku. Admin Lighness potwierdzi, że ów sygnet posiadałem. On znika podczas trybu DM i w normalnym trybie wróci? Jestem zaniepokojony bo jest mała szansa żeby taki sygnet wydropić, a on bardzo zmienia rozgrywkę. Proszę o pomoc i wyjaśnienie sprawy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...