Skocz do zawartości

Ryuu

Użytkownik

O Ryuu

  • Tytuł
    Początkujący

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Podpinam się, na początku myślałem o zmianie akceleracji powietrza, żeby jego bunnyhop był lepszy ale myślę, że było by to trudne technicznie a też masterzy Bhopa byli by wtedy bardzo trudni do zabicia więc propozycja z cichymi krokami jest bardzo w porządku. Ewentualnie proponuje drastycznie zwiększyć mu kondycję bo tak czy siak ma tylko nóż a przy tylu możliwościach zamrożenia go z perków albo klas myślę, że może to być dla niego dobry boost a nie będzie też za silny bo nie każdemu pasuje taki gameplay.
  2. O proszę, napisałem sobie ostatnio w notatniku opis klasy Hitmana i miałem go niedługo wrzucić tutaj. Jestem jak najbardziej za, gameplay z samym USP jest całkiem fajny i myślę, że wpasuje się na serwer.
  3. Cześć, znakomita większość graczy uważa, że na serwerze jest za mało map. Wychodzę więc z propozycją dodania nowych i załączam nazwy wraz z linkami do warsztatu. Mapy normalne: 1. de_dust2_minecraft_winter - https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=767119280&searchtext=de_dust2_minecraft_winter 2. de_dust - https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=585003296&searchtext=de_dust 3. de_nuketown - https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=125764861&searchtext=nuketown 4. de_santorini - https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=546623875&searchtext= 5. de_breach - https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1258599704&searchtext= 6. de_tuscan - https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=312199550&searchtext= 7. de_subzero - https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1318698056&searchtext= 8. de_militia_remastered - https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1424744901&searchtext= 9. de_pripyat - https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=298610418&searchtext= 10. cs_assault_1.6 - https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2077774597&searchtext= 11. de_aztec - https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2077774597&searchtext= 12. de_overpass - https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=205240106&searchtext=overpass Mapy do 6 graczy: 1. cs_wiocha_go - https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=510099452&searchtext=wiocha 2. fy_poolday - https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=122521875&searchtext=poolday 3. fy_snow - https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=540889065&searchtext=snow Liczę, że administracja rozpatrzy dodanie chociaż części map, dlatego podałem tu pare klasycznych z 1.6 a także nowsze robione przez graczy. Zachęcam do dodawania swoich opinii na temat tej listy.
  4. No tak ale jeśli zacznie ktoś do Ciebie strzelać w tym gazie to dostajesz obrażenia i z tego i z tego. Snajpera podałem tylko jako przykład, naliczyłem setki razy kiedy nie zabiłem przez te tylko 33%. Ale wracając do tematu, nie ma co się z wami upierać większość osób tylko wyśmiewa zwyczajną propozycje rebalansu postaci.
  5. To w kontrofensywie powiem, że nie powinno być takiej sytuacji, gdzie gracz jest zmuszany do grania konkretną klasą żeby kontrować inną (a zwłaszcza premium). Klasa może wyciąć 3/4 drużyny przeciwnej samym tym, że zagazuje jedno przejście i zmusi resztę drużyny przeciwnej aby poszła w kierunku w który on chce i bam, flash i wchodzi ace (hiperbolizuję oczywiście). Wystarczy, że stalker da trochę w kondycje i już nie idzie go trafić bo odruchowo staramy się strzelać w głowę a on w tym czasie nas zabija biegając na prawo i lewo. Jeśli już chcecie go zachować w takiej postaci to powinien być klasą "Mega Premium" bo jeżeli "w końcu to cod mod" to na tym trybie zwykła klasa premium nie powinna mieć tyle udogodnień gdy np. snajper (podaje z własnego doświadczenia grania nim) nadal jest nikim i skoro i tak bije po 107,108,112 itp. to nie zabiję go strzelając w głowę - bo uwaga - nie ma jej. Nie bądźmy zmuszani do grania klasami innymi niż chcemy, tylko po to by kontrować klasę premium. P2W is bad guys.
  6. Zgadzam się z powyższym, tylko granat ustawiłbym co 30 sekund ale również z ograniczeniem 2 na rundę (ewentualny 3 z ks'a).
  7. Cześć wszystkim, dowiedziałem się, że klasa snajpera nie posiada obrażeń dodatkowych ani od inteligencji ani po prostu dodatkowych więc wychodzę z propozycją lekkiej zmiany, tj. zrobienie go bardziej tradycyjnym czyli obrażenia od inteligencji. Powiem najpierw subiektywnie, że jest on strasznie słaby. Nie zliczę ile razy trafiam kogoś jako pierwszy a i tak ginę, wiadomo, że nie chodzi o to aby zrobić go 1shot1kill jak Kapitan, tylko zwiększyć mu trochę użyteczność. Nie będzie on zbyt mocny, ponieważ będzie trzeba przeznaczyć trochę punktów na statystykę inteligencji a poziomy nie wbijają się jakoś bardzo szybko. Wiele razy już miałem sytuacje, że zadałem komuś 108, 109, 112 obrażeń a i tak ginę w ogniu walki przez klasy mające przeźroczystość, jakieś granaty trujące/naprowadzające czy też nie mają głowy. Można chociaż sprawdzić na jakiś czas czy nie uczyni go to za mocnym bo zabicie nim to jest w większości przypadków około 1 zabicie na 10 trafień. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...