Jump to content

grubyyy23

Użytkownik

About grubyyy23

  • Rank
    Enthusiast
    Enthusiast

core_pfieldgroups_1

  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. +wiek +gt +doświadczenie +/-kultura imo na tak
  2. ~10 runda~ pikujesz jak typ ucieka ze schodów tak to stoisz w miejscu, później możliwe że przypatkiem idealnie wcelowałeś sie w typa na ct gdy stałeś na rampie. ~11 runda~ demko troche pobugowane ale prefaier w bota git git, typ ledow pikuje na tym midzie znów git prefaiery robisz ~12 runda~ znów demko pobugowane i prefaier w bota, ok słyszysz rewolwer ale jak uciekał celownik za nim widziałeś bota spoko schował sie za siciane ale gdy wychodzil ledowo picka zrobił i dostał głowe i skan przez smoke normalny. @UBT ocenicie sami LINK DO DEMKA : https://o22a.gotv.pro/srv55537/auto-20220914-2015-de_mirage.dem.zip
  3. Na tak +wiek +gt +doświadczenie +/- kultura co tu więcej mówic przydasz się
  4. Ja tam nie mam co sie wypowiadać 2 razy upominałem każdego na czacie za kulture napiasli złośliwie "chuj" w 2 dołączył sie pisząc siur to też dostał nikt nie będzie goryszy.
  5. Na nie +wiek -doświadczenie -kultura +gt latałeś odpalony dostałeś bana teraz chcesz na admina ?
  6. +gt + doświadczenie +wiek raczej na tak
  7. Nie wiem co wy chcecie jest demko jak ktoś chce zobaczyć co się stało zapraszam to że robicie trzode na serwerze to jednak coś o was świadczy @kruuX XD
  8. Jestem na nie +/- doświadcznie +wiek +gt -kultura i - za prowokacje
  9. Zwycięzca: Takefun Runda: 2 Sposób (nokaut, poddanie, punkty): Nokaut
  10. A więc dostałeś bana za wallhack/autobunnyhop tu są rundy z demka: https://o22a.gotv.pro/srv55537/auto-20220819-1444-de_mirage.dem.zip -runda 7- +b na pewniaka wskakujesz ticketa gdy smoka masz +b strzelasz do typa w pałacu on sie chowa i celownik masz na jego głowie. -runda 8- +/-b idziesz pod drewno i patrzysz na rampe przez ściane -runda 9- +/-b drugi kill na rampie sus w chuj i wpałacu to samo, drugi kill z cona typ mógł być po lewo lub prawo ty wychylasz wcelowany w niego imo +b -runa 10- +/-b znów patrzysz w rampe przez ściane, stoisz w pałacu za smokiem i czekasz az zejdzie rampe sprawdziłeś raz do momentu az w rogu ekranu było widac ze ktos podjechał rampe sprawdzasz jak pojebany palac-rampa późnie welowałeś się w kona gdy typ próbuje wskoczyć na boxa i nie sprawdasz rampy tylko typa na fireboxach. -runda 11- +/-b ciężko było tam zobaczyć typa w tym smoke -runda 12- +b zabiłeś typa co przeskakuje i zaraz celownik na typa w smoke, +/-b co tak czekałeś na tego z tc na midzie nie było widać że bomba na short -runda 13- ++b stary tak god bh to ja jeszcze nie widziałem Pozdrawiam ubt miłego sprawdzania
  11. Na tak Generalnie +/- kultura + gt + wiek + doświadczenie
×
×
  • Create New...