Skocz do zawartości

Skrrrttt

Użytkownik

1 obserwujący

O Skrrrttt

  • Tytuł
    Początkujący

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Znerfić samonaprowadzający grant z 40sek=>55/60sek Strzały oraz oślepienie 15=>20/25Sek zablokowanie obrażeń 55=>45/50%
  2. NINJA - Moim zdaniem najbardziej zbalansowana klasa, lecz zarazem nie każdy nadaje sie do grania ninja moim zdaniem do tej klasy jest potrzebny jaki kolwiek movement CYBERSUIT - Jest mocna klasą premium lecz nie uważam ja za najlepsza moim zdaniem jest to STALKER który zasługuje na nerfy, tylko chciałbym zauważyć ze na serwerze występuje tylko 3 mocnych cybersuitów którzy wykorzystują walory tej klasy , reszta są to osoby z maks 20/30 lvl które nie robią za dużo, bez sensu jest nerfienie rakiet którymi nawet nie zabijesz osoby mającej powyżej chyba 130-150hp + wytrzymałość/Kevlar z vipa , m4a1-s w sumie najbardziej pasuje do tej klasy nie widzę sensu zmieniana na inna broń, niewidzialność znerfił bym około 10-20% do obecnego stanu
  3. Nick: Skrrrttt Imię: Kamil Wiek: 20 Doświadczenie: Admin na arenkach cs-podrobieni, Acego Only Mirage, Oldmaps a także były współaściciel 2 serwerów Jailbreak 1.6 Znajomość SM 1/10: 8-9/10 Dlaczego chcesz zostać adminem?: Posiadam duże doświadczenie w byciu administratorem, potrafię rozróżnić legit cheatera od dobre gracza, przebywam dość sporo czasu na serwerze. Link do profilu STEAM: https://steamcommunity.com/id/P1kersinio/ Link do GameTracker'a: https://www.gametracker.com/player/Skrrrttttt/145.239.19.229:27015/
  4. Bije po 8dmg ale kamizelka/wytrzymałość np. z vipa zmniejsza te obrażenia do 4-6dmg a sam bizon w sobie z buffem +6dmg nie ma za dużych obrażeń
  5. Moja propozycja polega na tym ze aktualnie jest 1/4 na zatrucie ktore bije 4-6 dmg jesli bylo one skalujące się z inteligencja uważam ze klasa byłaby przesadzona lekko z obecnymi statystkami
  6. +4 DMG z bizona, 1/5 na zatrucie przeciwnika lecz Zatrucie skaluje się z inteligencją np. 1/2 pkt inteligencji = 0,25/0.50 dmg dodatkowego z zatrucia, 2 miny, 1/1 zostawienie chmury, Odporny na trucizny
×
×
  • Dodaj nową pozycję...