Skocz do zawartości

    leeeeebo?

    Bywalec
    1. No brak mi słów... :huh: :huh: To na siłce mają deski do prasowania?
    2. leeeeebo?

      Witaj.
    3. leeeeebo?

      A co tutaj ma dojrzałość do gry? Raczej dojrzali ludzie, a przede wszystkim po 16stym roku życia powinni grać w takie coś jak CS. Co do samego tematu, jeśli miałoby to być wyłącznie na rozgrzewce, to nie widzę nic złego w tym, w końcu gra ma być dla Nas zabawą, a nie czymś podobnym do niej. Rogrzewki na ligach typu faceit, są tak prowadzone, i ludzie są zadowoleni.
    4. leeeeebo?

      Pro

      1. Nick z TS: czorny 2. Nazwa kanału: czornybengbeng
    5. leeeeebo?

      O ładnie A cos na bazie takich herbów? https://www.google.pl/search?q=herby&biw=1524&bih=897&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=t9hMVb2gKqbVyAOMm4GYCw&ved=0CAYQ_AUoAQ#tbm=isch&q=herby+szablony&revid=260834350
    6. leeeeebo?

      Moze ten tygrysek taki w innym kolorze hmn...Bardziej widoczne wszystko Inni graficy tez chetni do pracy? @edit Mniej więcej takie cos by mnie interesowało. To herb enty, nie macie zerznac tego co oni maja, lecz zrobic herb. https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRB4j9UTOeBgEOA3hFe7Sf9cYeNazumO2us3Hf7WJ-iohosL54g
    7. leeeeebo?

      coś czulem że polecisz na pomaranczowy haha Spoko, tylko może hm.. napisz musi być bardziej wyrażny tak mi sie wydaję
    8. leeeeebo?

      Zrób tak jak sądzisz, po prostu Nie mam pomysłu na kolory itp. A może coś ciekawego zobaczę. Może jakiś motyw głowy np. Cameleona, lub Lamparda? Jedynie prosze o zmiane nazwy.. Anstruther lub Sonax.
    9. Rodzaj (awatar, sygnatura itd..): Awatar na steam, grupe steam. Tematyka: To ma byc avatar klanowy, zalezy mi na prostocie ale również na czyms wyjątkowy. To nie avatar tak o "se" tylko chce zeby był wyjątkowy. Render/stock (link do obrazka, z którego ma być wykonana praca): Niestety nie podam, licze na rozwiazania grafikow, bo raczej od tego oni sa. Motyw zwierzęcy, lub jakkolwiek inny. Chce zeby to było to coś. Kolorystyka: Do ustaleń przez grafików. Rozmiar: steam/grupa steam Napis: Morganit Inne uwagi: AVATAR KLANOWY. Licze na fantazje graficzna, licze na cos od zera byloby najlepiej. Dzieki wielkie za pomoc
    10. Mati ja mam Szajsunga Galaxy Ace 4, to takie mini s5 i gitara. Amoled, 5pixow, duza pamiec nawet jak bez karty sd. Nie wiesza sie, jest duzy dosyc, (4,5 cala). Uzywane stoja po 300-600 złotych. (zalezy od stanu) Ja mam swoj z salonu, ale gdy chcialem go sprzedac to mi dawali minium 400 zl. A telefon gitarka ogolnie.
    11. Grałem trochę z nim, i jest raczej ogarniety facet, daje Tak Powodzenia.
    12. Procesor: Intel Core 2 Extreme x6800 2,93 ghz Pamięć: Good Ram 2GB 800 mhz DDR 2 + Kingston 2GB Ram 333 mhz Płyta główna: P5VD2-X Karta Graficzna: Nvidia Geforce 9800gt 512 mb ram A Na tym?
    13. Myślę ze Badek dobrze gada. Nie możliwe jest to aby przy dobrych ustawieniach mieć 30fps. Sorry za czcionkę.
    14. Mam pytanie ile fps w Go na tym wyciagne przy odpowiednich ustawieniach itp. Procesor CORE2 DUO E7200 2.53,1066 64 BIT plyta gl FOXCONN P35A-S LGA DDR2 SATA2 pam ram2048(2X1024) DDR2 karta graficzna GF8800GT 512 DDR3 DYSK TWARDY 320GB BARRACUDA 7200.10
    ×