Cocona_! Napisano 8 Marca 2019 #550177 Udostępnij Napisano 8 Marca 2019 Co wy na to, by zmienić te przeklęte granaty do standardowej ilości jednego granata? Może nie gram na serwerze "x" lat, ale zdążyłem już zauważyć, że te granaty raczej nie napawają optymizmem wśród graczy. Ot od czasu do czasu idzie przeczytać wiązankę na temat he, czy też nowego gracza, który z zdziwieniem pyta dlaczego tu są 2 he. 2 he to nie jest element dla którego ludzie przychodzą na multihead grać na duście. Obecnie są to: Solidni admini Stabilność serwera (choć z tym bywa różnie) Atmosfera Serwer najbliżej classica. Nie ma tu durnego leczenia, 105/110 itd hp, x skoków. Ot zwykły dd z vipem i ludzie grają. Granie przy obecnym standardzie jest mocno uciążliwe. Dla vip'a jest to jeszcze pół biedy, bo regeneracja hp i wieczna kamizelka robią swoje, ale spróbujcie sobie zagrać bez takiego wariantu, gdzie biegnąc byle gdzie dostaniesz jakimś zabłąkanym granatem za 80, a do możliwego przyjęcia na klatę masz jeszcze 31 granatów. Tym bardziej nie upraszcza to fakt, że rzucając jednego he, możesz niemal natychmiast rzucić drugiego (uroki cs'a), efekt jest taki, że 2,3 osoby, potrafią wyrzucić na chama te granaty i pozamiatać cały wjazd (często widać to na długiej, gdzie ct na siłę próbuje wrzucać he do anarchi nawet jeśli tt ich obija). Proponowałbym nawet testowo wprowadzić i sprawdzić reakcje. Livio i sypkilopez dodali reakcje 1 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
~Czarna~ Napisano 8 Marca 2019 #550220 Udostępnij Napisano 8 Marca 2019 Temat granatów przewijał się już naście razy w propozycjach.Na jednych serwerach vipy mają 110hp, na innych podwójne skoki, na kolejnych niekończące się ammo... To wyróżnia tamte serwery. Nas wyróżniają HE. I tak było od początku, tak jest i tak będzie Wcześniej było zdecydowanie trudniej bo granaty zadawały dodatkowo obrażenia przez ściany, skrzynki. Dlatego ze względu na ilość granatów, które są nie do ruszenia obrażenia zostały wyłączone co zdecydowanie ułatwiło "wbitki". Wcześniej chowając się za skrzynką na gali, w anarchii czy w górnym trupie pewnie 3 granata byś już nie zdążył przyjąć. Teraz chowając się za skrzynkę granat nawet Cię nie draśnie, chyba, że spadnie zaraz przy Tobie ale to też zazwyczaj lekko Cię obije. Po 80 to zadaje jeśli nie jesteś schowany i spadnie Ci pod same nogi. I na pewno nie są to "zbłąkane" granaty tak jak napisałeś tylko rzucone właśnie w tym celu żeby Cię obić. Patrząc na to z drugiej strony zmusza to trochę oba teamy, żeby jednak nie lecieć "na pałe" tylko od czasu do czasu pomyśleć i pograć taktycznie Przeczekać aż TT/CT wyrzuci granaty, które ma i dopiero wtedy uderzać na BS'a. Granaty zostają sypkilopez i Livio dodali reakcje 2 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
~Czarna~ Napisano 8 Marca 2019 #550221 Udostępnij Napisano 8 Marca 2019 Wątek został zamknięty przez moderatora forum.Jeśli się z tym nie zgadzasz skontaktuj się z moderatorem lub administratorem, w celu ponownego otworzenia tematu. Pozdrawiamy, Zespół Multi-Head.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi