Skocz do zawartości
    Zaloguj się, aby obserwować  
    treq

    kolorowe #2

    Nie zamykaj tematu skoro sie gracze nie wypowiedzieli.( co to twój prywatny serwer, że samowolka?) Ja psuje gre? Śmieszna jesteś. Lagi ci ludzie zgłaszają, a ty drzesz sie na każdego kto to zrobi. Nawet sie nie wypieraj bo jest HLTV. Skoro każdy narzeka to est problem z lagami. Ty po prostu udajesz, że nie ma problemu bo nie potrafisz naprawić serwera. Przeglądałem akurat inne tematy i nic nie widzisz. Weź sie za robote, a jak nie potrafisz to zrezygnuj. Możesz innym wpajać głupoty ale ja akurat miałem sieć kilka lat i wiem co pisze. Ostatni problem z radarem co pokazuje graczy z teamu, a ich nie ma. Twoja odpowiedź: nie ma rozwiązania. Rozwiązanie jest gdybyś nie była taka przemądrzała to bym ci powiedział co masz poprawić, a tak szukaj sama.

    I nie pisz o wymianie sprzętu czy neta, bo to nie lata 2010.  

    Twoje odpowiedzi typu nie ma problemu żadnego są tylko dlatego, że nie wiesz jak naprawić ale wstyd ci sie przyznać :)

    i myślisz, że banem mnie wystraszysz? co ty masz 15lat? zero profesjonalizmu. Serwer idzie na dno, bo nic nie robisz. Admini widza problemy serwera otwarcie o tym mówią jak cie nie ma ale gdy tylko wejdziesz to cisza. Nie wiem boją sie ciebie? Pokrzyczysz na nich? Ojoj.   Pisząc mi, że jestem dobrowolnie nie jestem na sile to nie jest zachęcanie graczy tylko działanie na szkode serwera. Koniec wciskania bajek, a wy jak macie admini w końcu jaja gadać na serwerze zapraszam do wypowiedzi. 

     

    Temat niech zamyka właściciel, niech przeczyta sobie popyta adminów niech zawita na serwer i sam sie przekona jak jest na serwerze.

    Udostępnij ten post


    Link to postu
    Udostępnij na innych stronach

    Skoro już adminów wywołano do tablicy...

    Radar- u mnie zawsze był i jest ok, może u NS wariuje ? 

    Flesze - dyskutowaliśmy ja byłem za tym żeby je wprowadzić, jakieś zmiany co jakiś czas są potrzebne. 

    Lagi- u mnie nie występują , ping koło 10-18, 

    Czemu wszyscy traktują każdą zmianę tak poważnie? 

    Udostępnij ten post


    Link to postu
    Udostępnij na innych stronach
    37 minut temu, VoN napisał:

    Skoro już adminów wywołano do tablicy...

    Radar- u mnie zawsze był i jest ok, może u NS wariuje ? 

    Flesze - dyskutowaliśmy ja byłem za tym żeby je wprowadzić, jakieś zmiany co jakiś czas są potrzebne. 

    Lagi- u mnie nie występują , ping koło 10-18, 

    Czemu wszyscy traktują każdą zmianę tak poważnie? 

    Problem występuje u steam jak i nonsteam. Przez jeden plugin to się dzieje. Co do lagów pingi są niskie ale nie zawsze niski ping oznacza brak lagów.  Serwer niby ma 2000fps pluginow mało, a muli go. Pozostają jeszcze ustawienia łącza serwera ;)

    Udostępnij ten post


    Link to postu
    Udostępnij na innych stronach

    Serwer ma wiecej fps duzo wiecej jak napisales. Co do radaru to fakt czasami pokazywal ale albo nikogo nie bylo albo byl to przeciwnik. Sporadyczne bugi. 

    Co do lagow na serwerze to moje slowo, ze jest spoko. zawsze wejdzie ktos kto laguje i od razu sie rozprawiam i jest dobrze wiec po co ta histeria treq'óś :)

    @edit 

    Serwer nie schodzi na psy, inaczej bylby problemu a zawsze prawie full. Co do pingu, mam srednio 12-14 

    Edytowano przez Shock_Therapy

    Udostępnij ten post


    Link to postu
    Udostępnij na innych stronach

    Kolorowe flesze wgrał sam właściciel kolego wybredny ;)  gdyby uważał, że to zły pomysł to raczej by było bez zmian bo sam swojego serwera by nie ciągnął na dno  :)  Kolejna sprawa nie wypowiadaj się za adminów jeszcze snując jakieś brednie. Jakoś żaden nie rzuca się potwierdzić Twoich słów :) Co do radaru to było to już wyjaśnione wcześniej, trzeba śledzić tematy skoro tak Cię interesuje serwer.  Skoro nic nie robię i nie interesuje się serwerem a admini się mnie boją to może napisz do właściciela obrońco i zgłoś jaka to jestem do niczego i mam serwer, który NIE LAGUJE gdzieś? :D Ciekawe czy Ciebie wyśmieją czy ja oberwę :) A temat  będę zamykała kiedy mi się spodoba nie Tobie. Prawie miesiąc robisz gównoburze na serwerze, tam już nikt na Ciebie uwagi nie zwraca i myślisz, że jak przeniesiesz się tutaj  i będziesz mnie próbował przy tym obrażać to coś da? 


    Temat chwilowo zamknę i jak się pojawi pewna osoba i fachowo Cie wyjaśni otworzę go ponownie. I nie zakładaj w tym czasie kolejnych tematów bo szkoda kosza zaśmiecać :)

    Udostępnij ten post


    Link to postu
    Udostępnij na innych stronach
    11 godzin temu, Shock_Therapy napisał:

    Serwer ma wiecej fps duzo wiecej jak napisales.

    Nie, serwer ma 2k FPSów.

    Cytat

    To, że serwer laguje od dwóch tygodni to już pomału sie gracze przyzwyczajają

    CPU   In    Out   Uptime  Users   FPS    Players
    22.50 294.13 516.90    3655  6109 1409.36      31

    Cały dzień obserwowałem serwer i powyższe wartości były cały czas w normie. Natomiast zauważyłem, że są osoby które mają momentami drastyczne utraty pakietów co wskazuje na problem z dostawcami (czterech graczy spośród sprawdzanych przeze mnie wskazywało na "Multimedia cośtam" z czym już niejednokrotnie bywały problemy). Czy problem jest ogólny - nie wiem, wedle logów które widziałem gracze narzekali raczej jednostkowo, więc póki co ciężko oszacować gdzie konkretnie leży problem.

    Możecie pobrać np. WinMTR (https://www.dobreprogramy.pl/WinMTR,Program,Windows,12587.html) i pingować serwer i np. google.com. Rezultaty możecie podesłać mi na PW.

    Poza tym może być tak że ktoś celowo próbuje spamować botami, które są zatrzymywane przez odpowiedni plugin ale niestety obciąża to momentami serwer i wtedy jest spadek wydajności.

    PS. Jeszcze jedno - są sytuacje w których pojawiają się spadki wydajności czy jest to zupełnie losowe?

    Z wyrazami szacunku,
    Prokurator Janusz Maj.

     

    Udostępnij ten post


    Link to postu
    Udostępnij na innych stronach

    watekzamkniety.png
     

    Wątek został zamknięty przez moderatora forum.
    Jeśli się z tym nie zgadzasz skontaktuj się z moderatorem lub administratorem, w celu ponownego otworzenia tematu.

    Pozdrawiamy,
    Zespół Multi-Head.pl

    Udostępnij ten post


    Link to postu
    Udostępnij na innych stronach
    Gość
    Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
    Zaloguj się, aby obserwować  

    ×