Skocz do zawartości

Witam !


Variat

Rekomendowane odpowiedzi

[align=center]Witam serdecznie[/align]

 

[align=center]wszystkich przesiadujących na forum jak i graczy z Multi-Head.pl [/align]

 

 

 

Może zacznę od przedstawienia się. Mam na imię Przemek, 20 lat za mną, pochodzę z takiej małej dziury w województwie Dolnośląskim która nosi nazwę Kłodzko.

 

Na ogół jestem zapalonym graczem jeżeli chodzi o wszystkie shotery i nie tylko. Jestem aktualnie po technikum informatycznym i myślę nad tym czy nie iść by dalej w tym kierunku.

 

Zawitałem u was przez czysty przypadek. Jako że lubię serwery COD MOD pomyślałem że czas coś zagrać w 1.6 po 3 letniej przygodzie w CS GO jak i League of legends.

 

Jak pewnie niektórzy sprawdzą, tak, mam Vac'a na swoim koncie steam lecz takiego samego bana mam na moich 7 innych kontach. To konto akurat służyło mi do gry z przyjaciółmi którzy jednak nie mieli tak wysokiej rangi jak ja i nie dawali by sobie rady. Wahałem się pomiędzy global elite a orzełkiem w laurach. Dziwnym trafem jedno z moim kont które było w global elite dostało bana poprzez overwatch. Zaraz po tym, moje IP zostało wykryte na innych kontach i również zbanowane z tego samego powodu ( mimo iż na jednym z nich nie grałem przez prawie rok ).

 

W taki o to sposób doigrałem się Vaca.

 

Mogłem kupić cs 1.6 również na innym koncie gdzie nie mam Vaca. Kupiłem tutaj iż w prosty sposób nie mam niczego do ukrycia.

 

 

 

Dobra, teraz może coś z mojej historii na temat Cs 1.6