F4N4TYK Napisano 28 Maja 2020 #599754 Udostępnij Napisano 28 Maja 2020 (edytowane) Mam problem bo wpisuję tą komendę co mi podali na amx_ pw hasło i mi wyskakuje taki o to komunikat https://www26.zippyshare.com/v/buAuBgXB/file.html , ktoś wie co trzeba zrobić ? Pierwszy raz robię zakup premki i wybaczcie mi że jestem zielony w tym wszystkim xD @Pe.Pe setinfo _pw "hasło" wpisałem to i dalej ten sam błąd xD @elo elo 350 spróbowałem jeszcze raz i nic dalej ta komenda wyskakuje ... Tak jak pisałem że pierwszy raz kupuję premkę i nie wiem co i jak ... @elo elo 350 jak bym wiedział na co się bierze to bym na to brał xD Nawet usunąłem i ponownie zainstalowałem CS i wpisałem tą komendę i dalej ten komunikat się pojawia.... @LOLSON @~Czarna~ @aquax nie wiem może wy coś poradzicie , przepraszam że was oznaczam ale chciałem sobie pograć przed pójściem na orlika xD @Max Bugs Pomógł i normalnie grać mogę Dziękuję wszystkim za pomoc . Pozdrawiam xD temat do zamknięcia xD Edytowane 28 Maja 2020 przez F4N4TYK CukierkowyMario i 007. dodali reakcje 1 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pe.Pe Napisano 28 Maja 2020 #599755 Udostępnij Napisano 28 Maja 2020 Wpisujesz amx_ pw "hasło", a powinieneś setinfo _pw "hasło" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elo elo 350 Napisano 28 Maja 2020 #599756 Udostępnij Napisano 28 Maja 2020 (edytowane) a wpisz setinfo _ss "hasło" jak nie zadziała to idk ;p No to ja nie mam pojęcia, dlatego się na sid bierze Edytowane 28 Maja 2020 przez elo elo 350 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Max Napisano 28 Maja 2020 #599773 Udostępnij Napisano 28 Maja 2020 Wątek został zamknięty przez moderatora forum.Jeśli się z tym nie zgadzasz skontaktuj się z moderatorem lub administratorem, w celu ponownego otworzenia tematu. Pozdrawiamy, Zespół Multi-Head.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...