Skocz do zawartości
Twoshots

 zamknięty Skarga Na Admina

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

Czlowiek, ktory gra z nickiem Aitler co jest oczywiscie odwolaniem do czlowieka, ktory wymordowal miliony Polakow podczas II wojny swiatowej... zostal Adminem.... rozumiem tolerancja, ale to jest juz chyba przesada... gram na tym serwerze od kilku lat i jeszcze takich rzeczy nie widzialem

Chcialbym sie odwolac od bana:

dostalem bana za skanowanie przed 7 s :)

nie mam demka... jestem pewien, ze Admin w odpowiedzi napewno postapil wedlug regulaminu i wstawi screeny, albo demko !!

ale wiem, ze zabicie typa w Alexandra, ktory jest w trakcie przyjscia na respa TT i odwrotnie to oczywisty nie skan... Admin nie zna regulaminu....

pozatym oprocz tego, ze jest osoba bez wiedzy z nickiem Aitler... to jeszcze zachowuje sie bardzo niekulturalnie wobec graczy

Pozdrawiam prosze o odpowiedz

Edytowane przez Twoshots
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Zacznijmy od tego , że jako że jestem doświadczony w pisaniu skarg , to powiem tak , by napisać skargę to

Po pierwsze: potrzebujesz dowodów na winę gracza/ admina , bo nie mając ich zaśmiecasz tylko forum ....

PO drugie należy skargę napisać w odpowiednim dziale 

Po trzecie: trzeba znać regulamin serwera i jakie tam zasady panują 

Po czwarte a zarazem ostatnie: Człowieku Aitler tyle już banów wlepił , i nikt na niego skargi nie napisał , a ty piszesz skargę bo skanowałeś jak chcesz  to masz tu demka http://ehltv.hltv.org.pl/23614  i znajdź odpowiednie i przedstaw dowody na swoją niewinność a nie zaśmiecasz forum !!!! 

@Doman się kurła raper od siedmiu boleści znalazł xDDDDDD 

@Twoshots zacznijmy od tego że składasz skargę na admina ,czyli twoim pieprzonym obowiązkiem jest przedstawienie materiałów  na jego winę , admin w tym momencie nic Ci odpowiadać nie musi , może sobie spokojnie czekać aż łaskawie przedstawisz na jego winę dowody i wtedy się wypowiedzieć xD