Skocz do zawartości
SaWuZa

 zamknięty Problem związany z naćpanymi nabojami

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka, dostałem dziś efekt naćpanych naboi gdy kończyła się mapa i po starcie nowej mapy nagle na moim normalnym sensitivity czułem się jak bym maił ustawione sensitivity na wartość 20 i tak został aż do teraz nie pomaga zmian sensitivity, reset gry, reset steam. Na innych serwerach sytuacja jest ta sama, sensitivity niby ustawione mam na standardowe dla siebie , ale i tak jednym przeciągnięciem myszki robię dwa obroty. Da się to jakoś ogarnąć, czy potrzebny jest reinstal gry?

@Aanders Nic nie zmieniałem i to jest właśnie dziwne.

Edytowane przez SaWuZa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak umrzesz pod wpływem naćpania, to masz go na początku rundy, wystarczy pozmieniać bronie i wszystko wraca do normy, przynajmniej tak to zawsze działa u mnie 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byłem żywy gdy kończyła się mapa i miałem efekt naćpanych i po zmianie mapy tak jakby sensitivity z naćpanych mi został.

Edytowane przez SaWuZa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem reinstal cs i okazało się że naćpane naboje zmieniły mi wartości w plikach ( nwm co dokładnie zmieniły) a zmiana mapy zamiast to zresetować tak jakby to utrwaliła i dlatego mój sens wariował. Można zamknąć temat.

Edytowane przez SaWuZa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

watekzamkniety.png
 

Wątek został zamknięty przez moderatora forum.
Jeśli się z tym nie zgadzasz skontaktuj się z moderatorem lub administratorem, w celu ponownego otworzenia tematu.

Pozdrawiamy,
Zespół Multi-Head.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...