Syzyf Napisano 2 Marca 2022 #646857 Udostępnij Napisano 2 Marca 2022 (edytowane) PATCH W SKRÓCIE [BOHATEROWIE] ------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ahri W - OGNIKI OBRAŻENIA 60/85/110/135/160 pkt. (+30% mocy umiejętności) ⇒ 50/75/100/125/150 pkt. (+30% mocy umiejętności) KOSZT MANY 25 pkt. ⇒ 30 pkt. E - UROK KOSZT MANY 50 pkt. ⇒ 60 pkt. ------------------------------------------------------------------------------------------------------- Gwen UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA - TYSIĄC CIĘĆ MAKSYMALNE OBRAŻENIA PRZECIWKO POTWOROM 10 pkt. (+25% mocy umiejętności) ⇒ 10 pkt. (+15% mocy umiejętności) E - UNIK I CIĘCIE DODATKOWY ZASIĘG ATAKU 100 jedn. ⇒ 50 jedn. ------------------------------------------------------------------------------------------------------- Kennen W - PORAŻENIE ELEKTRYCZNE DODATKOWE OBRAŻENIA MAGICZNE ATAKU PODSTAWOWEGO PRZY MAKSYMALNEJ LICZBIE ŁADUNKÓW 20/30/40/50/60 pkt. (+60/70/80/90/100% dodatkowych obrażeń od ataku) (+25% mocy umiejętności) ⇒ 35/45/55/65/75 pkt. (+80/90/100/110/120% dodatkowych obrażeń od ataku) (+35% mocy umiejętności) ------------------------------------------------------------------------------------------------------- Master Yi Q — CIOS ALFA OBRAŻENIA 25/60/95/130/165 pkt. (+90% obrażeń od ataku), zmniejszone o 75% za kolejne trafienia w ten sam cel ⇒ 30/60/90/120/150 pkt. (+60% obrażeń od ataku), zmniejszone o 75% za kolejne trafienia w ten sam cel DODATKOWE OBRAŻENIA OD TRAFIEŃ KRYTYCZNYCH 60% (+ wartość procentowa dodatkowych obrażeń trafienia krytycznego) ⇒ 50% (+ wartość procentowa dodatkowych obrażeń trafienia krytycznego) WIELU WROGÓW, WIELE TRAFIEŃ Każde oznaczenie po użyciu Q — Ciosu Alfa nakłada teraz efekty przy trafieniu z uwzględnieniem jego E — Stylu Wuju (efekty przy kolejnych trafieniach również zostają zmniejszone o 75%). WOLNIEJ, ALE JEDNAK DO CELU Skrócenie czasu odnowienia Q — Ciosu Alfa przy atakach będzie się teraz skalowało w dół z przyspieszeniem umiejętności. Na przykład, jeśli Master Yi ma 100 jedn. przyspieszenia umiejętności, każde trafienie skróci czas odnowienia o 0,5 sek. (a nie o 1 sek.). NIE SPIESZ SIĘ Czas rzucenia Q — Ciosu Alfa nie będzie już działać na niekorzyść czasów trwania jego E — Stylu Wuju oraz R — Nieśmiertelnego (podobnie do W — Medytacji). KTO BY POMYŚLAŁ Master Yi może teraz użyć E — Styl Wuju oraz R — Nieśmiertelnego podczas swojego Q — Ciosu Alfa. E - STYL WUJU OBRAŻENIA NIEUCHRONNE 30/40/50/60/70 pkt. (+35% dodatkowych obrażeń od ataku) ⇒ 30/38/46/54/62 pkt. (+35% dodatkowych obrażeń od ataku) ------------------------------------------------------------------------------------------------------- Miss Fortune W - SZYBKI KROK PRĘDKOŚĆ TO MOJE DRUGIE IMIĘ Miss Fortune będzie się teraz odradzać z maksymalną prędkością ruchu zapewnianą przez efekt bierny Szybkiego Kroku. ------------------------------------------------------------------------------------------------------- Samira PODSTAWOWE STATYSTYKI RZYROST ZDROWIA 88 pkt. ⇒ 94 pkt. ZDROWIE NA 18. POZIOMIE 2026 pkt. ⇒ 2128 pkt. PRZYROST PANCERZA 3 pkt. ⇒ 3,5 pkt. PANCERZ NA 18. POZIOMIE 77 pkt. ⇒ 85,5 pkt. R - PIEKIELNY SPUST CZAS ODNOWIENIA 8 sek. ⇒ 5 sek. ------------------------------------------------------------------------------------------------------- Seraphine W — DŹWIĘK PRZESTRZENNY KOSZT MANY 50/70/90/110/130 pkt. ⇒ 50/60/70/80/90 pkt. CZAS ODNOWIENIA 26/25/24/23/22 sek. ⇒ 28/26/24/22/20 sek. TARCZA 75-225 pkt. (na poziomach 1-18) (+45% mocy umiejętności) ⇒ 60/80/100/120/140 pkt. (+40% mocy umiejętności) TARCZE SOJUSZNIKÓW 50-150 pkt. (na poziomach 1-18) (+30% mocy umiejętności) ⇒ 60/80/100/120/140 pkt. (+40% mocy umiejętności) (Nuta: Wytrzymałość tarcz otrzymywanych przez sojuszników jest teraz równa wytrzymałości tarczy Seraphine). LECZENIE (PO OSŁONIĘCIU TARCZĄ) 5% (+1,125% na 100 pkt. mocy umiejętności) brakującego zdrowia za każdego sojusznika w zasięgu ⇒ 5/5,5/6/6,5/7% (+0,75% na 100 pkt. mocy umiejętności) brakującego zdrowia za każdego sojusznika w zasięgu E - WIĘCEJ BASU CZAS ODNOWIENIA 13/12/11/10/9 sek. ⇒ 11/10,5/10/9,5/9 sek. ------------------------------------------------------------------------------------------------------- Xin Zhao E — ZUCHWAŁA SZARŻA CZAS ODNOWIENIA 11 sek. ⇒ 12 sek. R — GARDA PÓŁKSIĘŻYCA CZAS DZIAŁANIA NIEWRAŻLIWOŚCI 5 sek. ⇒ 4 sek. ------------------------------------------------------------------------------------------------------- [PRZEDMIOTY] KADŁUBOŁAMACZ BIERNE — ZAŁOGA ABORDAŻOWA PREMIA DO PANCERZA I ODPORNOŚCI NA MAGIĘ 20-60 pkt. (na poziomach 1-18) ⇒ 20-60 pkt. (na poziomach 1-18) dla walczących w zwarciu / 10-30 pkt. (na poziomach 1-18) dla walczących z dystansu PREMIA DO PANCERZA I ODPORNOŚCI NA MAGIĘ SUPERSTWORA I STWORA OBLĘŻNICZEGO 60-180 pkt. (na poziomach 1-18) ⇒ 60-180 pkt. (na poziomach 1-18) dla walczących w zwarciu / 30-90 pkt. (na poziomach 1-18) dla walczących z dystansu [AKTUALIZACJE EFEKTÓW WIZUALNYCH] ELISE PODSTAWOWA ELISE Całkowita przeróbka. ELISE LOTOS ŚMIERCI Jak w przypadku nowej skórki podstawowej. ZWYCIĘSKA ELISE Jak w przypadku nowej skórki podstawowej. ELISE KRWAWEGO KSIĘŻYCA Jak w przypadku nowej skórki podstawowej. SKT T1 ELISE Jak w przypadku nowej skórki podstawowej. SUPERGALAKTYCZNA ELISE Nieduże zmiany, nowe efekty wizualne E — Wspinaczki w pajęczej postaci. CZARUJĄCA ELISE Nieduże zmiany. OBUMARŁA RÓŻA ELISE Minimalne poprawki. [NADCHODZĄCE SKÓRKI I BARWY] Źródło: https://www.leagueoflegends.com/pl-pl/news/game-updates/patch-12-5-notes/ Witam wszystkich czytających bardzo serdecznie. Widzę, że od listopada opisy patchów nie są tutaj aktualizowane. Jako, że mam trochę wolnego czasu, a przede wszystkim lubię tworzyć artykuły o tematyce LoLa, stwierdziłem, że się tym zajmę. Mam do Was kilka pytań. 1. Czy w ogóle mogę się tym zajmować? 2. Czy taka forma opisu Wam pasuje? 3. Co byście zmienili / dodali / wyrzucili? Pozdrawiam Was bardzo serdecznie, UF. Edytowane 2 Marca 2022 przez Syzyf StrzelecakaSzyko dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi