PATCH W SKRÓCIE
[BOHATEROWIE]
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ahri
W - OGNIKI
OBRAŻENIA 60/85/110/135/160 pkt. (+30% mocy umiejętności) ⇒ 50/75/100/125/150 pkt. (+30% mocy umiejętności)
KOSZT MANY 25 pkt. ⇒ 30 pkt.
E - UROK
KOSZT MANY 50 pkt. ⇒ 60 pkt.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gwen
UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA - TYSIĄC CIĘĆ
MAKSYMALNE OBRAŻENIA PRZECIWKO POTWOROM 10 pkt. (+25% mocy umiejętności) ⇒ 10 pkt. (+15% mocy umiejętności)
E - UNIK I CIĘCIE
DODATKOWY ZASIĘG ATAKU 100 jedn. ⇒ 50 jedn.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kennen
W - PORAŻENIE ELEKTRYCZNE
DODATKOWE OBRAŻENIA MAGICZNE ATAKU PODSTAWOWEGO PRZY MAKSYMALNEJ LICZBIE ŁADUNKÓW 20/30/40/50/60 pkt. (+60/70/80/90/100% dodatkowych obrażeń od ataku) (+25% mocy umiejętności) ⇒ 35/45/55/65/75 pkt. (+80/90/100/110/120% dodatkowych obrażeń od ataku) (+35% mocy umiejętności)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Master Yi
Q — CIOS ALFA
OBRAŻENIA 25/60/95/130/165 pkt. (+90% obrażeń od ataku), zmniejszone o 75% za kolejne trafienia w ten sam cel ⇒ 30/60/90/120/150 pkt. (+60% obrażeń od ataku), zmniejszone o 75% za kolejne trafienia w ten sam cel
DODATKOWE OBRAŻENIA OD TRAFIEŃ KRYTYCZNYCH 60% (+ wartość procentowa dodatkowych obrażeń trafienia krytycznego) ⇒ 50% (+ wartość procentowa dodatkowych obrażeń trafienia krytycznego)
WIELU WROGÓW, WIELE TRAFIEŃ Każde oznaczenie po użyciu Q — Ciosu Alfa nakłada teraz efekty przy trafieniu z uwzględnieniem jego E — Stylu Wuju (efekty przy kolejnych trafieniach również zostają zmniejszone o 75%).
WOLNIEJ, ALE JEDNAK DO CELU Skrócenie czasu odnowienia Q — Ciosu Alfa przy atakach będzie się teraz skalowało w dół z przyspieszeniem umiejętności. Na przykład, jeśli Master Yi ma 100 jedn. przyspieszenia umiejętności, każde trafienie skróci czas odnowienia o 0,5 sek. (a nie o 1 sek.).
NIE SPIESZ SIĘ Czas rzucenia Q — Ciosu Alfa nie będzie już działać na niekorzyść czasów trwania jego E — Stylu Wuju oraz R — Nieśmiertelnego (podobnie do W — Medytacji).
KTO BY POMYŚLAŁ Master Yi może teraz użyć E — Styl Wuju oraz R — Nieśmiertelnego podczas swojego Q — Ciosu Alfa.
E - STYL WUJU
OBRAŻENIA NIEUCHRONNE 30/40/50/60/70 pkt. (+35% dodatkowych obrażeń od ataku) ⇒ 30/38/46/54/62 pkt. (+35% dodatkowych obrażeń od ataku)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Miss Fortune
W - SZYBKI KROK
PRĘDKOŚĆ TO MOJE DRUGIE IMIĘ Miss Fortune będzie się teraz odradzać z maksymalną prędkością ruchu zapewnianą przez efekt bierny Szybkiego Kroku.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Samira
PODSTAWOWE STATYSTYKI
RZYROST ZDROWIA 88 pkt. ⇒ 94 pkt.
ZDROWIE NA 18. POZIOMIE 2026 pkt. ⇒ 2128 pkt.
PRZYROST PANCERZA 3 pkt. ⇒ 3,5 pkt.
PANCERZ NA 18. POZIOMIE 77 pkt. ⇒ 85,5 pkt.
R - PIEKIELNY SPUST
CZAS ODNOWIENIA 8 sek. ⇒ 5 sek.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Seraphine
W — DŹWIĘK PRZESTRZENNY
KOSZT MANY 50/70/90/110/130 pkt. ⇒ 50/60/70/80/90 pkt.
CZAS ODNOWIENIA 26/25/24/23/22 sek. ⇒ 28/26/24/22/20 sek.
TARCZA 75-225 pkt. (na poziomach 1-18) (+45% mocy umiejętności) ⇒ 60/80/100/120/140 pkt. (+40% mocy umiejętności)
TARCZE SOJUSZNIKÓW 50-150 pkt. (na poziomach 1-18) (+30% mocy umiejętności) ⇒ 60/80/100/120/140 pkt. (+40% mocy umiejętności) (Nuta: Wytrzymałość tarcz otrzymywanych przez sojuszników jest teraz równa wytrzymałości tarczy Seraphine).
LECZENIE (PO OSŁONIĘCIU TARCZĄ) 5% (+1,125% na 100 pkt. mocy umiejętności) brakującego zdrowia za każdego sojusznika w zasięgu ⇒ 5/5,5/6/6,5/7% (+0,75% na 100 pkt. mocy umiejętności) brakującego zdrowia za każdego sojusznika w zasięgu
E - WIĘCEJ BASU
CZAS ODNOWIENIA 13/12/11/10/9 sek. ⇒ 11/10,5/10/9,5/9 sek.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Xin Zhao
E — ZUCHWAŁA SZARŻA
CZAS ODNOWIENIA 11 sek. ⇒ 12 sek.
R — GARDA PÓŁKSIĘŻYCA
CZAS DZIAŁANIA NIEWRAŻLIWOŚCI 5 sek. ⇒ 4 sek.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
[PRZEDMIOTY]
KADŁUBOŁAMACZ
BIERNE — ZAŁOGA ABORDAŻOWA
PREMIA DO PANCERZA I ODPORNOŚCI NA MAGIĘ 20-60 pkt. (na poziomach 1-18) ⇒ 20-60 pkt. (na poziomach 1-18) dla walczących w zwarciu / 10-30 pkt. (na poziomach 1-18) dla walczących z dystansu
PREMIA DO PANCERZA I ODPORNOŚCI NA MAGIĘ SUPERSTWORA I STWORA OBLĘŻNICZEGO 60-180 pkt. (na poziomach 1-18) ⇒ 60-180 pkt. (na poziomach 1-18) dla walczących w zwarciu / 30-90 pkt. (na poziomach 1-18) dla walczących z dystansu
[AKTUALIZACJE EFEKTÓW WIZUALNYCH]
ELISE
PODSTAWOWA ELISE Całkowita przeróbka.
ELISE LOTOS ŚMIERCI Jak w przypadku nowej skórki podstawowej.
ZWYCIĘSKA ELISE Jak w przypadku nowej skórki podstawowej.
ELISE KRWAWEGO KSIĘŻYCA Jak w przypadku nowej skórki podstawowej.
SKT T1 ELISE Jak w przypadku nowej skórki podstawowej.
SUPERGALAKTYCZNA ELISE Nieduże zmiany, nowe efekty wizualne E — Wspinaczki w pajęczej postaci.
CZARUJĄCA ELISE Nieduże zmiany.
OBUMARŁA RÓŻA ELISE Minimalne poprawki.
[NADCHODZĄCE SKÓRKI I BARWY]
Źródło: https://www.leagueoflegends.com/pl-pl/news/game-updates/patch-12-5-notes/
Witam wszystkich czytających bardzo serdecznie.
Widzę, że od listopada opisy patchów nie są tutaj aktualizowane.
Jako, że mam trochę wolnego czasu,
a przede wszystkim lubię tworzyć artykuły o tematyce LoLa,
stwierdziłem, że się tym zajmę.
Mam do Was kilka pytań.
1. Czy w ogóle mogę się tym zajmować?
2. Czy taka forma opisu Wam pasuje?
3. Co byście zmienili / dodali / wyrzucili?
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie, UF.