Jump to content

A3ro

Bywalec

A3ro last won the day on July 2 2020

A3ro had the most liked content!

About A3ro

  • Rank
    Mentor
    Mentor

core_pfieldgroups_1

  • Imię
    Adrian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • City
    Kujawsko-pomorskie

Recent Profile Visitors

7910 profile views
  1. Popieram pomysł przywrócenia mędrca. Fajna klasa była ale przez bugi została usunięta.
  2. No niestety @elo elo 350
  3. Jestem na TAK, ale dałbym okres próbny: +gt +steam -doświadczenie Pozdro A3ro
  4. Jestem na tak +gt +steam + doświadczenie Adminów potrzeba na szybko
  5. Jestem na tak +gt +steam + doświadczenie Adminów potrzeba na szybko
  6. Popieram zdanie kolegów, serwerowi przydałby się jeszcze jeden opiekun aby mógł pomóc w ogarnięciu serwera. Serwer potrzebuje większych zmian a nie wiem czy jedna osoba wszytko to ogarnie.
  7. Popieram,dajcie kogoś ogarniętego na opiekuna serwera i programistę aby postawił ten serwer na nogi. Gram tu z 4 lata i pamiętam jak na serwerze było trzeba bić się o slota a teraz można wejść i ludzi nie widać. Fajnie jakby ktoś się zajął tym serwerem bo szkoda.
  8. Ten serwer już nie wróci na właściwe tory, jest chyba skazany na straty
  9. Popraw gt A będę na tak, ogólnie wszystko git poza tym gt
  10. Jestem za, wtedy może sytuacja serwera się poprawi
  11. Niezłe zainteresowanie widzę tym tematem @aquax zerknij
  12. Siemka, przychodzę dzisiaj z sprawą coda. Chciałem powiedzieć że sytuacja jest słaba a chodzi o to że na serwerze mało już kto się pojawia. Często się zdarza że na serwerze są tylko reklamy i hltv a gracze nie przychodzą nawet w godzinach popołudniowych. Dlatego bym proponował jakieś zmiany: 1 zmiana- To reset lvli, topka zostaje taka sama od dłuższego czasu i nie widzę tego że ktoś nabije 400 lvl 2 zmiana- Proponowałbym dodać może jakieś nowe skiny/mapki to może gracze wrócą na serwer. 3 zmiana- Pozamieniać może niegrywalne klasy na nowe??? Na serwerze jest dużo klas, a nie które nie są nawet grane np. ta klasa od airestrika nie pamiętam nazwy albo kapral są to klasy nie grane przez nikogo więc można by je podmienić. Jak macie swoje pomysły wypowiedzcie się pod tym tematem może coś przejdzie i jakieś zmiany się wydarzą. Pozdro Anos Voidigoad
×
×
  • Create New...