Skocz do zawartości
Xeo

Fifa 15 Ut

Rekomendowane odpowiedzi

Gram w fife15ut id jakiś 2tyg i zarobiłem juz 110k coinsow i postanowiłem zbudować pro skład. Macie jakieś pomysły?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za mało kasy, jeśli ma być pro.

 

Będę w domu to podrzucę Ci parę propozycji.

 

Podaj mi tylko ustawienie jakim lubisz grać ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podam swoje ustawienie 4-3-3, chociaż proponowałbym ci zagrać diamentem.

 

 

 

Bramka Strajk, obrona od prawej Ania, Malu, Consecuente, Lyubov, pomoc trójka środkowych: Chudy pół prawy, na kierownicy Adaś Bad ek` el Maestro i pół lewy Freezu, no i tridente M5T w przodzie od prawej Mor'e7, 555 i Trik3r.

 

 

 

Na ławce: aquax, BąkDer, Cthulhu, TWS, Guyver, NikoS, NumberOne, EvO, Fighter, MemesiO

 

 

 

Trener: mydlak

 

Asystent: Kristo

 

Masażysta: nynek

 

Chłopcy od podawania piłek: Wandi, Livio, R4d3k, Rasta, August, Poland, zeun

 

Spiker: Bene

 

Cheerleaderki: Desire, Angelika, Danke, Czarna, mała, Ola Tralala, OlCia, Alexa, AnGeLa, Aga, Missia, Silverka, Joe

 

 

 

Pozdro!

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nazwa drużyny to Deportivo la Multi-Head z tego względu, że większość zawodników wywodzi się z hiszpańskich szkółek (z wyjątkiem Badka (Legia Warszawa), Chudego (Hansa Rostock) i Consecuente (Wicher Hajka Mierzyn).

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Guest

A dlaczego Strajker liczy się jako jeden zawodnik a nie dwóch? I drugie pytanie czy ja jestem tą cheerleaderką która chuja robi? ( jakkolwiek by to nie brzmiało )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli dobrze pamiętam i ceny się nie zmieniły to Lewandowski wyjdzie cię ok 80k $. I w sumie tyle masz składu ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...