SQNFUN Napisano 21 Października 2015 #343215 Udostępnij Napisano 21 Października 2015 Nick: SQNFUN Wiek: 23 Doświadczenie (w byciu adminem): całkiem spore, do niedawna admin na cs-***.pl (serwer również z cod'em, sam zrezygnowałem) Znajomość AMXX (W skali 1-10): jeżeli chodzi o komendy to 10-10, mniej doświadczenia mam z wgrywaniem pluginów i konfiguracją ale to mnie raczej nie czeka Staż w CS-sie: Ze sporymi przerwami gram od chyba 10ciu lat (pamiętam czasy jak lan w kafejce był jedyną opcją pogrania ze znajomymi ) Steam / NonSteam: Szczerze? Kupiłem dzisiaj steama aby móc złożyć podanie Steam Dlaczego Ty: Hmm ciężko powiedzieć, stosunkowo jestem nowym graczem na Waszym serwerze ale bardzo mi się spodobał Dużo czasu gram z rana i zauważyłem że rzadko kiedy jest jakiś admin, a prawie codziennie z rana trafia się ktoś odpalony. Czas jaki dziennie poświęcasz na CS-a: 3godziny rozłożone na cały dzień to minimum Kontakt: gg:2563378 http://www.gametracker.com/player/SQNFUN/80.72.43.106:27022/ Jako gracz poranny zauważyłem że tylko Wodzu i Flexee z adminów grają rano - niby starczą ale są momenty kiedy nikogo nie ma. Zrezygnowałem wcześniej ze względu zgłoszeń dotyczących min aczkolwiek doszedłem do wniosku że się przyłożę i do tej lipnej sprawy jaką są miny . P.S Osoby które są ZA i wypowiedziały się w moim poprzednim temacie dotyczącym podania o admina mogą się nie wypowiadać Jeżeli ktoś jest przeciwny - niech pisze śmiało. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...