Filooo Napisano 16 Września 2023 #696785 Udostępnij Napisano 16 Września 2023 (edytowane) Wzór podania: Nick na serwerze: Filooo Wiek: 16 Znajomość AMXX (0/8): 2 Doświadczenie: nie mam za dużego doświadczenia ale byłem adminem na serwerze only awp w cs go to można zaliczyć tak mi sie wydaję, a także szybko sie uczę na błędach i nie tylko Czy posiadasz grę Counter Strike 1.6 na Steam: tak SID: STEAM_0:1:240437045 Link do profilu na STEAM: https://steamcommunity.com/profiles/76561198441139819/ Link do profilu na Game Tracker: https://www.gametracker.com/account/manage/ Kontakt: Discord, oraz forum | dc: xapozu Czy potrafisz czytać ze zrozumieniem?: tak Dlaczego właśnie Ciebie mamy wybrać?: Z tego co widzę administracja nie za bardzo aktywna na serwerze, lecz ja jestem z tych osób co nie mają życia i grają codziennie w gry komputerowe. I dlatego jestem aktywny na serwerze wtedy kiedy mam czas wolny czyli zawsze. Z tego że jestem jednym z lepszych graczy w cs 1.6 wiem kto gra na czitach(czysto) umiem odróżnić autobh od czystego bh ponieważ sam potrafię go robić. Chciałbym też przeprosić KiTsunE za swoje złe zachowanie w ją strone i bardzo tego żałuje, a także chciałbym przeprosić za małą sprzeczkę z panem kameleonn . Edytowane 16 Września 2023 przez Filooo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KiTsunE Napisano 17 Września 2023 #696799 Udostępnij Napisano 17 Września 2023 - za znajomość AMX, ale można załapać - dzisiaj dostałeś bana za sgs (upominałam cię a ty nic), tu największe moje zastrzeżenie. Jak masz pilnować innych, skoro nie umiesz upilnować siebie? -/+ link nie ten co powinien być, ale znalazłam to co trzeba i coś tam grasz Nie zmienia to faktu, że jestem na nie. Filooo dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...