Skocz do zawartości
Filooo

 odrzucone Podanie na Admina - Filooo

Rekomendowane odpowiedzi

Wzór podania:

Nick na serwerze: Filooo
Wiek: 16
Znajomość AMXX (0/8): 2
Doświadczenie: nie mam za dużego doświadczenia ale byłem adminem na serwerze only awp w cs go to można zaliczyć tak mi sie wydaję, a także szybko sie uczę na błędach i nie tylko
Czy posiadasz grę Counter Strike 1.6 na Steam: tak
SID: STEAM_0:1:240437045
Link do profilu na STEAM: https://steamcommunity.com/profiles/76561198441139819/
Link do profilu na Game Tracker: https://www.gametracker.com/account/manage/
Kontakt: Discord, oraz forum | dc: xapozu
Czy potrafisz czytać ze zrozumieniem?: tak
Dlaczego właśnie Ciebie mamy wybrać?:  Z tego co widzę administracja nie za bardzo aktywna na serwerze, lecz ja jestem z tych osób co nie mają życia i grają codziennie w gry komputerowe. I dlatego jestem aktywny na serwerze wtedy kiedy mam czas wolny czyli zawsze. Z tego że jestem jednym z lepszych graczy w cs 1.6 wiem kto gra na czitach(czysto) umiem odróżnić autobh od czystego bh ponieważ sam potrafię go robić. Chciałbym też przeprosić KiTsunE za swoje złe zachowanie w ją strone i bardzo tego żałuje, a także chciałbym przeprosić za małą sprzeczkę z panem kameleonn .

Edytowane przez Filooo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


- za znajomość AMX, ale można załapać

- dzisiaj dostałeś bana za sgs (upominałam cię a ty nic), tu największe moje zastrzeżenie. Jak masz pilnować innych, skoro nie umiesz upilnować siebie?

-/+ link nie ten co powinien być, ale znalazłam to co trzeba i coś tam grasz

Nie zmienia to faktu, że jestem na nie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


watekzamkniety.png
 

Witaj! Twoje podanie zostało odrzucone przez administratorów. Oznacza to, że nie zostałeś przyjęty na rekrutowane stanowisko.
Jeśli się z tym nie zgadzasz skontaktuj się z moderatorem lub administratorem, w celu ponownego otworzenia tematu.

Pozdrawiamy,
Zespół Multi-Head.pl