pionteczekessa Napisano 19 Września 2015 #330856 Udostępnij Napisano 19 Września 2015 [align=center]Update z przed 3 dni wiele wniósł do gry i znacząco wpłynął na jakość rozgrywki: [/align] [align=center] [/align] [align=center]Rozgrywka: [/align] [align=center] [/align] [align=center]-zmiana wszystkich animacji modeli. [/align] [align=center]-zmiana wszystkich animacji broni. [/align] [align=center]-zmiana geometrii modelów i ich animacji. [/align] [align=center]-zaktualizowano szkielet gracza. [/align] [align=center]-zaktualizowano animację sieci. [/align] [align=center]-dodano nową animację broni z perspektywy trzeciej osoby, dzięki czemu lepiej prezentuje się model broni. [/align] [align=center]-dodano nowe animacje: wchodzenie po drabince, rozbrajanie bomby. [/align] [align=center]-stworzono większy zasięg widzenia w pionowej rozdzielczości. [/align] [align=center]-zostało dodane wsparcie dla dowolnej liczby elementów korzystających z animacji. [/align] [align=center]-zostały dodane kable podczas rozbrajania bomby. [/align] [align=center]-włączono wspomaganie dla dynamicznej animacji gracza. [/align] [align=center]-sekwencja warstw od dziś działa prawidłowo. [/align] [align=center]-dodane zostało wspomaganie dla renderowania kapsuł hlmv, pod modeli, podglądu załączników oraz inne małe poprawki. [/align] [align=center]-zmieniono hitboxy (dzięki czemu łatwiej trafić np. skaczącego przeciwnika ze scoutem). [/align] [align=center]-dodane zostało wsparcie dla efektów trafienia. [/align] [align=center]-naprawiony został problem z połyskiem szkła, a także przenikanie broni przez cienkie ściany, drzwi itd. [/align] [align=center]-usunięto wszelkie ograniczenia graczy wynikających z kwadratowego modelu. [/align] [align=center]-zaktualizowano model, pozycje, szkielety, a także modele ciała. [/align] [align=center]-modele ocierając się o inny model reagują łagodniej. [/align] [align=center]-przebudowana została animacja mechaniczna, która wspiera działanie różnych środków lokomocji. [/align] [align=center] [/align] [align=center]Bronie: [/align] [align=center] [/align] [align=center]M4A1-S: [/align] [align=center]-zmniejszono cenę. [/align] [align=center]-zwiększono rozrzut. [/align] [align=center]-zredukowano ROF (szybkostrzelność). [/align] [align=center]-zmniejszono penetrację pancerza. [/align] [align=center] [/align] [align=center]Zeus x27: [/align] [align=center]-zmniejszono cenę do 100$. [/align] [align=center] [/align] [align=center]Podwójne beretty: [/align] [align=center]–zwiększono zakres modyfikatora. [/align] [align=center]–zwiększono penetrację pancerza. [/align] [align=center] [/align] [align=center]Overwatch/GOTV: [/align] [align=center] [/align] [align=center]-można zgłaszać zawodników z przeciwnej drużyny za griefing (przydatne w przypadku smurfów). [/align] [align=center]-dodany został podgląd modelu w GOTV podczas przejścia kamer. [/align] [align=center] [/align] [align=center]Interfejs: [/align] [align=center] [/align] [align=center]-naprawiony został bug, który powodował zanikanie informacji o posiadanym pancerzu. [/align] [align=center]-została dodana nowa komenda: sv_show_voip_indicator_for_enemies server convar, dzięki której możemy się dowiedzieć kto z przeciwnej drużyny w danym momencie korzysta z mikrofonu. [/align] [align=center]-została dodana nowa komenda: sv_showbullethits, czyli wizualizacja, która potwierdza strzał po stronie serwera. [/align] [align=center] [/align] [align=center] [/align] [align=center] [/align] [align=center] [/align] [align=center] [/align] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
August Napisano 19 Września 2015 #330864 Udostępnij Napisano 19 Września 2015 Tylko, że aktualizacja sprzed 3 dni nie zmieniała zeusa, jak i nie dodawała case'ów ;P A jak już łączysz update sprzed 3 i wczorajszy, to powinieneś dodać jeszcze max broni na gracza w rundzie i brak możliwości wyrzucenia zeusa, jak i brak możliwości ponownego kupienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesto Napisano 19 Września 2015 #331061 Udostępnij Napisano 19 Września 2015 Wszystko fajnie tylko, że animacje strasznie lagują start rundy. Spadki fps jeśli wszyscy na raz zaczną zmieniać broń, badać wygląd itd. A te kable psują wszystko. Pomijają fakt, że okropnie wyglądają to jeszcze "cofają w rozwoju rozbrajanie paki". Co do samej M4-S to w sumie fajnie wyszło bo na A4 zarobiłem kilka ojro Teraz tylko czekać aż ją poprawią i jej cena na rynku skoczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi