Skocz do zawartości

Aktualizacja 16.09.2015


Rekomendowane odpowiedzi

[align=center]Update z przed 3 dni wiele wniósł do gry i znacząco wpłynął na jakość rozgrywki:

[/align]

 

[align=center] [/align]

 

[align=center]Rozgrywka:

[/align]

 

[align=center] [/align]

 

[align=center]-zmiana wszystkich animacji modeli.

[/align]

 

[align=center]-zmiana wszystkich animacji broni.

[/align]

 

[align=center]-zmiana geometrii modelów i ich animacji.

[/align]

 

[align=center]-zaktualizowano szkielet gracza.

[/align]

 

[align=center]-zaktualizowano animację sieci.

[/align]

 

[align=center]-dodano nową animację broni z perspektywy trzeciej osoby, dzięki czemu lepiej prezentuje się model broni.

[/align]

 

[align=center]-dodano nowe animacje: wchodzenie po drabince, rozbrajanie bomby.

[/align]

 

[align=center]-stworzono większy zasięg widzenia w pionowej rozdzielczości.

[/align]

 

[align=center]-zostało dodane wsparcie dla dowolnej liczby elementów korzystających z animacji.

[/align]

 

[align=center]-zostały dodane kable podczas rozbrajania bomby.

[/align]

 

[align=center]-włączono wspomaganie dla dynamicznej animacji gracza.

[/align]

 

[align=center]-sekwencja warstw od dziś działa prawidłowo.

[/align]

 

[align=center]-dodane zostało wspomaganie dla renderowania kapsuł hlmv, pod modeli, podglądu załączników oraz inne małe poprawki.

[/align]

 

[align=center]-zmieniono hitboxy (dzięki czemu łatwiej trafić np. skaczącego przeciwnika ze scoutem).

[/align]

 

[align=center]-dodane zostało wsparcie dla efektów trafienia.

[/align]

 

[align=center]-naprawiony został problem z połyskiem szkła, a także przenikanie broni przez cienkie ściany, drzwi itd.

[/align]

 

[align=center]-usunięto wszelkie ograniczenia graczy wynikających z kwadratowego modelu.

[/align]

 

[align=center]-zaktualizowano model, pozycje, szkielety, a także modele ciała.

[/align]

 

[align=center]-modele ocierając się o inny model reagują łagodniej.

[/align]

 

[align=center]-przebudowana została animacja mechaniczna, która wspiera działanie różnych środków lokomocji.

[/align]

 

[align=center] [/align]

 

[align=center]Bronie:

[/align]

 

[align=center] [/align]

 

[align=center]M4A1-S:

[/align]

 

[align=center]-zmniejszono cenę.

[/align]

 

[align=center]-zwiększono rozrzut.

[/align]

 

[align=center]-zredukowano ROF (szybkostrzelność).

[/align]

 

[align=center]-zmniejszono penetrację pancerza.

[/align]

 

[align=center] [/align]

 

[align=center]Zeus x27:

[/align]

 

[align=center]-zmniejszono cenę do 100$.

[/align]

 

[align=center] [/align]

 

[align=center]Podwójne beretty:

[/align]

 

[align=center]–zwiększono zakres modyfikatora.

[/align]

 

[align=center]–zwiększono penetrację pancerza.

[/align]

 

[align=center] [/align]

 

[align=center]Overwatch/GOTV:

[/align]

 

[align=center] [/align]

 

[align=center]-można zgłaszać zawodników z przeciwnej drużyny za griefing (przydatne w przypadku smurfów).

[/align]

 

[align=center]-dodany został podgląd modelu w GOTV podczas przejścia kamer.

[/align]

 

[align=center] [/align]

 

[align=center]Interfejs:

[/align]

 

[align=center] [/align]

 

[align=center]-naprawiony został bug, który powodował zanikanie informacji o posiadanym pancerzu.

[/align]

 

[align=center]-została dodana nowa komenda: sv_show_voip_indicator_for_enemies server convar, dzięki której możemy się dowiedzieć kto z przeciwnej drużyny w danym momencie korzysta z mikrofonu.

[/align]

 

[align=center]-została dodana nowa komenda: sv_showbullethits, czyli wizualizacja, która potwierdza strzał po stronie serwera.

[/align]

 

[align=center] [/align]

 

[align=center] [/align]

 

[align=center]hitboxes.png

[/align]

 

[align=center] [/align]

 

[align=center]hqdefault.jpg

[/align]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko, że aktualizacja sprzed 3 dni nie zmieniała zeusa, jak i nie dodawała case'ów ;P

 

A jak już łączysz update sprzed 3 i wczorajszy, to powinieneś dodać jeszcze max broni na gracza w rundzie i brak możliwości wyrzucenia zeusa, jak i brak możliwości ponownego kupienia.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko fajnie tylko, że animacje strasznie lagują start rundy. Spadki fps jeśli wszyscy na raz zaczną zmieniać broń, badać wygląd itd.

 

A te kable psują wszystko. Pomijają fakt, że okropnie wyglądają to jeszcze "cofają w rozwoju rozbrajanie paki".

 

 

Co do samej M4-S to w sumie fajnie wyszło bo na A4 zarobiłem kilka ojro :D

 

 

Teraz tylko czekać aż ją poprawią i jej cena na rynku skoczy :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...