Skocz do zawartości

August

Weteran

O August

  • Tytuł
    GIGACHAD

Ostatnie wizyty

1697 wyświetleń profilu
  1. Jak znajdziemy się bliżej siebie na mapie, to się wyjaśni które
  2. Nigdy nikomu backstaba nie zrobiłem, a tym bardziej Sebie @SUNN.
  3. Karol poprosił mnie o ocenę demek, więc jakby nie patrzeć zostałem wywołany do tablicy.. Od razu wykluczyłem brak recoil'a. W pierwszym demku, nawet w momencie nienaturalnych zachowań celownika kule idą normalnie, więc brak tutaj możliwości NR. Na 2 i 3 demku nie ma nawet jednej podejrzanej akcji i wrzucone jakby na siłę (chciałbym przypomnieć ze perspektywa oglądającego w każdym demku jest inna (nagrania od 3 osób), dlatego też tak ruchy celownika się różnią. Tak jak i napisałem Bezzi'emu na Steam, tak i napiszę tutaj. Z recoil'em mogło być coś mieszane, ale bana za to bym nie dał.
  4. Daj jako plik. Możesz wysłać na PW jak chcesz
  5. A wstaw tutaj swój cfg
  6. Bo one nie mają mieć bindu jako "next/previous page", tylko tak jak pozostałe. Skrypty są pod to dostosowane. Czyli ustawiasz: bind "8" "slot8" bind "9" "slot9"
  7. Odpal CS'a, otwórz konsolę (~) i wpisz tam "bind 6" etc. Zobacz co masz podpisane jako te klawisze. Dodatkowo kliknij prawym przyciskiem na plik config.cfg znajdujący się w folderze cstrike, odpal właściwości i zobacz czy masz zaznaczone "tylko do odczytu".
  8. Widzę, że część działu UBT CS:GO umarła, to pomogę Wam @Bezzi @joolz 2:50 -B mógł słyszeć tupnięcie w rampie będąc na schodach W next rundzie większość do wytłumaczenia oprócz peeku 4:10 wcelowany w chłopa za ninja i później ewidentne czekanie na chłopa na drugiej ninja +B 5:00 -B "dwukropek" był już pod schodami. 5:08 +B ułamek sekundy przed wychyleniem CT poprawia ze "stojącego" na "kucającego" peeka. 5:15 +/-B 6:50 +B prefire 7:20 -B niby wcelowany, ale widać było przed strzałem 7:25 -B 10:40 -B 12:40 -B nic dziwnego nie widziałem 13:00 -B naturalne ruchy do peeka 13:40 -B jego runda inaczej wyglądała, bo TT inaczej wyglądała. Przed rzuceniem molo już smoke i flash leciało 16:40 -B pierwszy raz w CT grał eco, to podkrócił appsy B, potem może trochę zbyt "cocky" na midzie, ale dalej nic dziwnego 17:45 +/-B znowu trochę zbyt "cocky" z kosą na edward 17:50 -B 18:45 -B fullauto z pisto w smoke 19:55 +/-B rzeczywiście szybki 20:20 -B oprócz szybkiego refleksu nic nadzwyczajnego nie widzę 22:40 -B wszystko słychać 23:15 i dalej akcja w appsach b jak dla mnie czysto 25:10 -B widać było model 25:20 ?? 26:45 -B losowe strzały bez celu 26:55 -B 27:00 -B jak wcześniej w CT szybki refleks 27:30 -B przecież jego chłop z TT padł sekundę wcześniej od tych typów w laderze.. 29:25 -B widać było przed strzałem go 35:30 -B normalny prefire 36:40 -B 36:50 -B 37:45 -B widać 38:05 -B widać 38:10 +B tutaj akurat nie ma wytłumaczenia 38:25 -B 39:25 -B słychać 40:15 -B słychać rzut flasha 41:20 -B odciął go chłop pod schodami, jedyne możliwe miejsce do wcelowania się to tetris 44:00 -B 44:10 -B normalny prefire jak wcześniej w 35:30 45:20 -B został sam głęboko, to normalne że cofa do bezpieczniejszej pozycji 45:50 -B normalne celowanie Akcja z drugą ninja, poprawienie celownika w 5:08, prefire w 6:50 i obrócenie się do gościa o którym nie miał pojęcia w 38:10 spalone jak dla mnie + strasznie szybko refleks, jednak za mało na bana.
  9. Bardzo często niestety demka z HLTV są słabej jakości i dlatego mają ścinki. Spróbuj podczas swojej gry wpisać w konsoli "record nazwa demka" i po zmianie mapy odpal swoje demko i zobacz czy dalej masz ścinki.
  10. Ping podczas oglądania demka nie ma żadnego wpływu na płynność demka, ponieważ nie łączysz się z zewnętrznym serwerem, tylko offline. Oglądasz demka z HLTV czy robione przez graczy, bo to ma duże znaczenie.
  11. Dzieje się tak przy próbie zmiany na jakąkolwiek mapę czy konkretną?
  12. 2:55 XD 4:15 Again. Dalej nie trzeba oglądać. @Mr. Green demka na HLTV są zlagowane, łatwiej jest nagrać własne
  13. Zostałeś zbanowany przez skrypt, który automatycznie wykrywa niedozwolone skrypty i aplikacje wspomagające grę na serwerze. Obejrzałem demko z momentu bana (http://ehltv.hltv.org.pl/srv23609/HLTV-2004051158-de_dust4never.dem.zip) i jednak nie było nic podejrzanego tam, tym bardziej, że obecny podczas tego bana był Opiekun Serwera @Bezzi. Jednak obejrzałem dodatkowo demko z poprzedniej mapy i tutaj kilka akcji ciekawych było (http://ehltv.hltv.org.pl/srv23609/HLTV-2004051122-de_dust2x2.dem.zip): 26:08-26:15 przeskok na głowę, 26:30-26:45 uciekasz od gościa i nie możesz go trafić. Nagle się odwracasz na gali i perfekt strzał w głowę bez celownika Chwilę później ktoś dostaje bana i znowu grasz normalnie. PS. Demka nie są bardzo zlagowane, tylko ten chłop
  14. August

    Warn.

    ***Wiadomość wygenerowana automatycznie*** Wątek został zamknięty przez moderatora forum. Jeśli się z tym nie zgadzasz skontaktuj się z moderatorem lub administratorem, w celu ponownego otworzenia tematu. Pozdrawiamy, Zespół Multi-Head.pl
×
×
  • Dodaj nową pozycję...