Jump to content

Search the Community

Showing results for tags 'nie'.

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Forums

  • forums_forum_3
    • Regulaminy
    • Informacje
    • Organizacja
    • Świat użytkownika
    • Redakcja Multi-Head
    • Konkursy / Turnieje
    • Rekrutacja
  • forums_forum_7
    • Screenshoty
    • Zgłoś cheatera
    • Odwołanie od bana CS 1.6
    • Odwołanie od bana CS:GO
  • forums_forum_13
    • [ONLY MIRAGE #2] IP: 145.239.237.181:27015
    • [CS:GO ONLY MIRAGE] IP: 145.239.236.193:27230
    • [CS:GO DM] IP: 145.239.237.103:27215
    • [COD MOD 200] IP: cod.multi-head.pl
    • [FFA] ffa.multi-head.pl
  • forums_forum_4
    • [ONLY DD2] IP: dd2.multi-head.pl
    • [DD2+DM] IP: 91.224.117.58:27060
    • [ZOMBIE ESCAPE] IP: 147.135.197.53:27015
    • [FFA] IP: 80.72.40.110:27026
    • [CS:GO MOD #1-#3] IP: 91.224.117.52:27140
    • [COD MOD 200] IP: cod200.multi-head.pl
    • [COD MOD 400] IP: 80.72.43.106:27022
    • [COD MOD 45K LVL] IP: 80.72.40.110:27027
  • Serwery Głosowe
    • [TS3] IP: TS3.MULTI-HEAD.PL
    • [DISCORD] IP: https://discord.gg/vQFkCfF
  • Games
    • Counter Strike
    • League of Legends
    • Minecraft
    • Apex Legends
    • Darmowe
    • Inne
  • forums_forum_5
    • Pogaduszki
    • Humor
    • Grafika
    • Sport
    • Świat nowoczesnej technologii
    • Rynek
  • Other
    • Archiwum
  • Warneratorzy's Ludzie do zwarnowania
  • Ekipa z CS GO MOD #2 ^^'s Tematy
  • Elita z FFA's Tematy
  • Ekipa z #1's Witam

Categories

  • Gazetka Multi-Head
  • Informacje
  • Artykuły
  • Pytanie dnia

Categories

  • Test wiedzy o MH
  • Serwery MH
  • Gry
  • Osobowe
  • Filmy
  • Sport
  • Inne

Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Joined

  • Start

    End


Group


O mnie


Imię


Płeć


City


STEAM ID

  1. kupilem premke i nie mam jej na serwerze moze ktos pomoc ?
  2. Nick cheat'era: ten kto nie cheatuje to gej STEAM_1:0:1253558237 Godzina, data zdarzenia: 19:50 Mapa:DD2 Serwer:DD2 Link do demka: https://www4.zippyshare.com/v/OMLYdCuS/file.html STEAM_ID/IP: STEAM_1:0:1253558237 Uzasadnienie:Aim itd.
  3. Nick cheat'era: ten kto nie cheatuje to gej STEAM_1:0:628177174 Godzina, data zdarzenia: 16:40 Mapa:DD2 Serwer:DD2 Link do demka: https://www18.zippyshare.com/v/znDruVs6/file.html STEAM_ID/IP: STEAM_1:0:628177174 Uzasadnienie:Aim,bhop skrypt.
  4. Twój nick podczas gry:Fox_r2 Godzina, data zdarzenia:23:03 Mapa:cache STEAM_ID / IP:STEAM_0:0:101729172 Uzasadnienie:Nie zgadzam się z tym werdyktem proszę o ponowne sprawdzenie demek i ich rozpisanie mi.
  5. Twój nick podczas gry: KaZahiX Godzina, data zdarzenia: 20:10 Mapa: de_mirage STEAM_ID / IP: 76561199090855880 Uzasadnienie: Nie cheatowalem, strzelilem kilka headow i dostalem bana. Szczerze, ten ban to nawet dla mnie komplement :D. Mam nadzieje że odbanujecie bo nie ma gdzie grac. Z gory dzieki
  6. Twój nick podczas gry:Fox_r2 Godzina, data zdarzenia:23:03 Mapa:c cache STEAM_ID / IP:STEAM_0:0:101729172 Uzasadnienie: Nie wiem za co ten ban i chciałbym dostać uzasadnienie i odpowiedź. Ale wracając grałem sobie awp na cache i nagle dostaje bana za niby "cheatowanie" chaiłbym dostać szybką odpowiedź dzięki. A nick admina banującego ForFan.
  7. Witam,, Na samym wstępie chciałbym powiedzieć, że było na tej sieci bardzo fajnie, spoko ludzie, ale niestety ta sieć z każdym dniem zbliża się ku upadkowi. Rezygnacja to było co ostatnie chciałem robić, ale jak tak analizowałem to wszystko to nie widziałem dalszego sensu trzymania porządku na forum jak i na teamspeaku, w momencie jak zobaczyłem wypowiedzi osób, które są na tej sieci od powstania, bądź z samych początków istnienia tej sieci, jak i nawet wypowiedzi osób z wyższymi rangami na forum niżeli ADMIN SERWERA, czy jakiś inny użytkownik. Tak naprawdę to tylko 1 serwer stoi cały czas prawie pełny, a reszta serwerów stoi pusta, bądź jest kilka osób. Chciałbym podziękować @LOLSON'owi za danie szansy jako Opiekun OnlyMirka, @Maysteroo za możliwość sprawdzenia się jako moderator teamspeaka, no i oczywiście @senor'owi za możliwość pilnowania w jakimś stopniu porządku na forum. Pewnie część ludzi jak zobaczy ten post to się będzie cieszyła, że w końcu mnie nie będzie, ale mam nadzieję, że chociaż komuś zabraknie mojego płaczu podczas gry w Cs'a . To były bardzo dobrze spędzone ostatnie ponad 3 lata na tej sieci, było kilka wzlotów i upadków, ale nie ma co się poddawać i trzeba patrzeć w przyszłość. Mam nadzieje, że do usłyszenia kiedyś na serwerach Multi-Heada, bądź na jakimś wspólnym graniu w gierki. Życzę każdemu co czyta to pożegnanie i dotrwał do tego momentu, Powodzenia i miłych wakacji, chyba że ktoś ich nie ma to udanego urlopu . PS. @elo elo 350 zabij się chodząca depresjo
  8. Patrząc po Chatbox'ie to nawet nie ma o czym dyskutować EZ przynajmniej u mnie groby czyste są
  9. Twój nick podczas gry:[email protected]@@@ Godzina, data zdarzenia:teraz Mapa:dd2 STEAM_ID / IP:STEAM_0:1:554880149 Uzasadnienie: Nie rozumiem zamknięcia tematu? zbanowałaś mnie nie wiedząc praktycznie za co. "Ciężko już wyłapać na czym biegacie ale jeśli na czymś na czym nie powinniście to żegnacie się z serwerem" Chyba po to się odwołuje, abyś mi udowodniła moją "niewinność", oraz powód bana. Bo mówienie, że na czymś ktoś biega to raczej powinni UBT rozpatrywać, chyba po to są tak?, robiłem sobie strefy w powietrzu i dawało mi to prędkość, a praktycznie każdy robi te strefy, tylko wiadomo, lepsze strefy lepsza prędkość a to głównie o skilla chodzi. Ban z treścią "czy tam inne" powinno zostać udowodnione w jakiś sposób, a nie wyrzucenie do kosza tematu bez jakiegokolwiek dowodu bana. A punktu w regulaminie odnośnie sgsów dalej nie widać.
  10. Twój nick podczas gry: [email protected]@@@ Godzina, data zdarzenia:teraz Mapa:dd2 STEAM_ID / IP:STEAM_0:1:554880149 Uzasadnienie: perm za sgs Generalnie, to nawet sgsów nie robiłem. Sgs to dwa ducki podrząd, nie jeden a tak robi 90% graczy na serwerze. Po drugie nie macie w regulaminie nawet, ze jest zakaz sgs/gs/gsj, więc gdybym je robił to UB mi sie należy, pozdrawiam
  11. Twój nick podczas grania: WH#TE Godzina, data zdarzenia : 16:00 - 31.03.2022 Mapa- css_dust2x2 Link-https://www44.zippyshare.com/v/ZtAVV0Wr/file.html "STEAM_1:0: 1876314121"
  12. Twój nick podczas grania:''Kopka8151 Godzina, data zdarzenia: 02.01.2022 - 02:44:35 Mapa:Infero Link do screenów:Nie ma screenów bo nie wiem za co bana mam STEAM_ID / IP: STEAM_1:0:839189649
  13. Nick: Wojtek. Wiek: 21 Doświadczenie (w byciu adminem): Wielokrotny admin cod 400 Znajomość AMXX (W skali 1-10): 8/10 Staż w CS-sie: Dobre 10 lat juz będzie Steam / NonSteam: STEAM_0:1:108188909 Dlaczego Ty: Społeczność coda mnie zna, gram tu ponad 7 lat, a przede wszystkim chce pomóc serwerowi "wstać na nogi" oraz wspomóc nowych adminów. Czas jaki dziennie poświęcasz na CS-a: W zależności od wolnego czasu, ale tygodniówka będzie na spokojnie wyrobiona. Kontakt: forum, steam Link do GameTracker'a: GameTracker.com : Player Page for Wojtek.
  14. Twój nick podczas gry: Wilczunio Byq Godzina, data zdarzenia: 12-27-21 12:40 Mapa: Mirage STEAM_ID / IP: STEAM_1:1:632278075 Uzasadnienie: Coz gralo tam 2 dzieciakow nie wiem ile lat podnosili glos (pewnie 13-14). Grali nieczysto na hvh we 2 floyo i eszkere jakos tak: do Rzeczy duzo ludzi pytalo sie od administracje lecz nikt nie wbijal wbil adik i chyba on ma adm zbanowal ich. Po czym zabilem chlopa na fire boxach ze skauta XD myslalem ze to chlop z mojego team ale do rzeczy. Dostalem bana za (czitowanie). Moge pokazac na 3 kontach mam 21k godzin w ta gre szczerze znudzila sie powoli ale i tak w nia gram. Z Dwoch kont podam kodziki ABN2L-4VRG moge na nim na serwa wbic drugi: SMEGJ-BZUC szczerze takie akcje to pestka nie bede taka pizdraja no ten tego zeby sie odpalac. Moge udostepnic kompa XD pliki po cheatach zostaje 1 plik ktorego nie da sie usunac badz trudno go usunac moge nawet teraz pokazac kompa :D gram od 2010 nic do ukrycia nie mam mam zdj z 2010 jak mialem 3 lata i brat mnie uczyl grac w 1.6 zas w 2012 postanowilem grac w cs go 2019 rok ktory nie gralem w csa 2020 4 mies nie gralem tak samo przerwy robilem od niego. Cos jeszcze? moge messa podac :D chetnie mam 14 07 lat 31.01 15 2020 nic do ukrycia nie mam
  15. Twój nick podczas grania: Nie Szczelaj! Godzina, data zdarzenia: 16:30 / 19.12.2021 r. Mapa: Only DD2 Link do screenów: https://megawrzuta.pl/filesgroup/339eda735f26022a923d775aba57a779.html STEAM_ID / IP: STEAM_1:0:254720470 / 94.172.115.23 Nakazuje usunięcie wszelkich danych z portalu po zamknięciu mojej sprawy - zgodnie z prawem do bycia zapomnianym. Jeśli to się nie stanie, sprawę podam do organu ścigania.
  16. Ogólnie to na telefonie nie widzę tytułów tematów i redakcji, ale posty widzę, idk, bo na pc wszystko mam. @LOLSON pomusz. A i w złym dziale chyba temat mam XD @LOLSON Tak jest od 2/3 dni, od x lat użwam wersji na pc bo jest lepsza, idk czemu tak jest
  17. Twój nick podczas grania: LoLEk Godzina, data zdarzenia: około 16:10 Mapa: Cache2x2 Link do screenów: https://sharemods.com/xpcrctdx7cxs/Screeny.rar.html STEAM_ID / IP: [AMXBans] Twoj SteamID : ' STEAM_1 : 0 : 2032193057 '
  18. Nick w grze: ^No Imię:Kacper Wiek: 26 Link do Game Tracker: https://www.gametracker.com/player/^No/147.135.197.53:27015/ Steam/Non Steam? (Link do profilu): 636 STEAM_1:1:1434785886 100 07:27 48 4 ( mam steama ale lvl nie mam na nim wiec gram ns) Doświadczenie adminowskie: barzdzo dobre Znajomość komend AMXX (skala 1-10): 7/10 Dlaczego Ty?: DUzo ludzi gra na chetach lub oszukuje wyzywaa ( chfe byc adminem normalnym ktos wyzwie (upomninie) jak nie to ban chce trzymac porzadek na serwie a nie samo wolka ze ktos sobie gada +13 (NIE) regulamin to regulamin trzymajmy sie tego ( nikt nie ma upowazniena ze ktos moze a ktos nie ) Kontakt: dsc lub forum
  19. Twój nick podczas gry:J3stemKoksGodzina, data zdarzenia:19:42Mapa:Only mirageSTEAM_ID / IP:STEAM_1:1:625682582Uzasadnienie: Witam drogą administracje dostałem nie słusznego bana od administratora error oglądał mnie całą mapę i stwierdził że mam cheaty a tak naprawde nie zna mojej historii z kontami moje główne konto posiada 3,5k godzin i suprema ale zapomniałem hasła do konta i do poczty to konto miało ok 5 lat więc ocenił mnie tylko po strzelaniu a skill trochę został i mowment to sam z kolega gram w cs codzienncie po 2-4h więc te umijętności rosną Pozdrawiam administracje (:
  20. Umiejętność tej klasy nie działa, można strzelać do woli w przeciwnika, a on i tak się nie zamrozi mimo że szansa to 1/8, a nawet 1/6 na mistrzowskich. Wiem, że to mało grana klasa, ale mimo wszystko to jej najważniejsza umiejętność.
  21. Twój nick podczas grania: qq` Godzina, data zdarzenia: 12-07 , 21:10? Mapa: dd2 Link do screenów: https://www78.zippyshare.com/v/xWzjwpzb/file.html https://www78.zippyshare.com/v/HLQR2pHA/file.html https://www78.zippyshare.com/v/4mvD0f6c/file.html https://www78.zippyshare.com/v/LeaILAXq/file.html https://www78.zippyshare.com/v/kMVt5LAJ/file.html
  22. Data zdarzenia: 09.06.2021 Nick gracza: [IP] 4: 'HARDCORE' (CT) -- 185.133.163.11:27005 [STEAM_1:0:684459254] Dowody: https://www62.zippyshare.com/v/ir9zjgPg/file.html Świadkowie: nie potrzebni Uzasadnienie: WItam! Gracz Hardcore myśli , że jest nie do pokonania i jak ktoś Go ubije , to od razu lecą z jego strony wyzwiska. proszę o surowe ukaranie tego gracza!!!
  23. Niestety nie moge zalogowac sie na serwer po wpisaniu /zaloguj mam możliwość tylko 3 opcji - zmien haslo po kilkukrotnej zmianie hasła wyskakuje w kółko to samo. Odczekałam mape nic to nie dało, uruchomiłam gre od początku tez nic to nie dało, logowałam sie przez konsole komendą: setinfo _pw "haslo" też niestety nie poskutkowało. Proszę o szybką i skuteczną pomoc @kameleonn niestety nieskutkuje Temat do zamknięcia sprawa ogarnięta! dziękuje każdemu kto próbował pomóc!
  24. nie mam pojęcia kto mi dał bana i za co grałem sobie na serwerze jak gdyby nic i dostałem bana za to że zabiłem osobę przez granat dymny bo widziałem jego plecy to jest normalne ze zabijam goscia jak nie umie się chować i grać proszę o zdjęcie o bana Nick LoLYoU i nie posiadam żadnych wspomagaczy typu aimbot triger bot itd nie jestem dzieckiem z ilorazem downa które jak zobaczy lody ekipy to zamienia się mózg w beton
  25. Kupiłem kapitana przez sms na stronie wchodzę na serwer chcem wziość kapitana a tu nie mam dostepu po zmianie mapy tak samo miałem Witaj STEAM_0:0:0,<br/> przed chwilą dokonałeś/aś zakupu w naszym sklepie.Usługa: KAPITAN [COD 200 CS:GO]Ilość: 3 dniSerwer: **CS:GO** COD 200SteamID: STEAM_0:0:0Pozdrawiamy,
×
×
  • Create New...