Skocz do zawartości
  • Wojtyś

    Admin COD 400

    O Wojtyś

    • Tytuł
      Gaduła

    Informacje

    • Imię
      Wojtek
    • Płeć
      Mężczyzna
    • STEAM ID
      STEAM_0:1:108188909

    Ostatnie wizyty

    999 wyświetleń profilu
    1. Wojtyś

       zamknięty

      @HardeQCo z tematem, bo już kilka dni stoi i już nikt się nie wypowiada.
    2. Wojtyś

      229
    3. Wojtyś

      224
    4. Wojtyś

      219 http://cssetti.pl/serwer/80.72.43.106:27022
    5. Wojtyś

      215
    6. Wojtyś

       zamknięty

      Powiem tak zabranie bh u aspiranta tak na prawdę nic nie dało(bo nie oszukujmy się, mało kto go potrafił używać XD). Obecnie razem z karabinierem jest najbardziej obleganą klasą, osłabienie niewidki u aspiranta(bh można przywrócić) i zmniejszenie dmg u karabiniera to jedyna opcja, aby dac szansę wybić się innym klasą. @HardeQ Przydałoby się także zmniejszyć przelicznik int/dmg u skryto bo przy full int to troche za mocno bije, dla przykladu dzisiaj dostalem w noge za +/- 80 dmg.
    7. Wojtyś

      214
    8. Wojtyś

      210
    9. Nick: Wojtek. Wiek: 18 Doświadczenie (w byciu adminem) :Spore, kilkukrotnie byłem na tym serwerze. Znajomość AMXX (W skali 1-10): 6 Staż w CS-sie: Około 7 lat Steam / NonSteam: STEAM_0:1:108188909 Dlaczego Ty: Jestem jedną z osób o najdłuższym stażu na serwerze, byłem tu kilkukrotnie adminem i stwierdziłem, że skoro mam czas to mogę wrócić i pomóc w ogarnianiu serwera. Czas jaki dziennie poświęcasz na CS-a: W zależności od wolnego czasu, gt to najmniejszy problem, ten kto grał ze mną wie jakie tygodniówki potrafię wykręcać. Kontakt: Steam, forum Link do GameTracker'a: https://cache.gametracker.com/player/Wojtek./80.72.43.106:27022/
    10. Wojtyś

       zamknięty

      Można też zmniejszyć przelicznik inta/dmg u Tropiciela bo na full int klasa ma praktycznie 1/1 ze scouta. Mógłby ktoś jeszcze sprawdzić czy w klasie Okulista nie ma jakiegoś błędu? Bo coś za często siada 1/17 na wyrzucenie broni. @Meltor co do kapcia to potwierdzam, bo sam dzisiaj to sprawdzałem i nic z he nie weszło. @Morderca @Sesio @Wicevil @Bludoggo @Kempes # @cover Halo odbiór, co wy na to, bo temat już stoi kilka dni, a odzew słaby. Mam dodatkowo małą propozycję zmiany shotera, którym nikt nie gra bo obecna apteczka to jakis kabaret. Mozna mu zabrać apteczke, a dodać jeden skok I dac niewidke taką jak ma obecny aspirant.
    11. Wojtyś

       zamknięty

      @FunnyPumaCo do sapera to nie mam zdania, bo jednak ma dwie bronie i miny, a o strażniku zapomniałem wspomnieć. Statystyki w tej klasie to śmiech na sali bo 3/4 zwykłych klas ma więcej punktów rozdane na start, więc przydałoby się to zmienić, te twoje wyglądają dobrze.
    12. Wojtyś

      202
    13. Wojtyś

      Brak steam z miejsca eliminuje twoją kandydaturę, na nie.
    14. Siema, przydałoby się poprawić kilka klas, tym niegrywalnym coś dodać, a te za mocne lekko osłabić. Zacznijmy od tego, że jak dla mnie Karabinier i Okulista za dużo biją (+15dmg). Nie oszukujmy się, jest to sporo na klasy nonpremium, gdy premki, dla przykładu szturmowiec czy strażnik mają po +8/10 dmg. Można obniżyć ten dmg do 8/10 tak jak jest to w przypadku premek. Kolejna sprawa to klasa Złodziej i Łowca myśli, które są praktycznie niewidzialne! Złodziej ma lepszą niewidkę od assasina. Klasie Szeregowiec dac 1/15-1/18 z mac10 bo 1/13 przy tak szybkostrzelnej broni jaką jest uzi to porażka. Sam to dzisiaj sprawdzalem, praktycznie w każdym zabójstwie wchodzi. Dodatkowo ten szeregowiec ma lepszą szansę na wejscie 1/x niż Starszy szeregowiec, który jest premką i ma 1/15. Żołnierz Militarny zamiast +10%dmg dać +20 bo to stanowczo za mało, żeby przebić się przez namiestnika/aspiranta. Klasie Mędrzec dać inteligencje na 0. Klasie Smierć zabrać kose 1/1 albo skoki. Klasie Zeus obniżyć inteliencje, bo 40 na klasie, która ma błyskawice to sporo. Fliperowi zamiast 5dmg dać 1/18-1/20, bo przy większej wytrzymałości przeciwnika to nic nie bije z tego tmp. Klasie truciciel przywrócić starą trutkę tylko żeby szybciej się ładowała, bo obecna się nie sprawdza. Aspirantowi lekko osłabić niewidkę. I zauważyłem dzisiaj błąd grając klasą Skrytobójca, po tym jak zejdzie nam już niewidka to dostajemy bronie, tylko problem jest taki, że deagle wraca tylko z jednym magazynkiem. Edit: Kosa także nie wraca, gdy skończy nam się niewidka na Skrytobójcy.
    15. Wojtyś

      198
    ×