Skocz do zawartości
sali

sali unban

Rekomendowane odpowiedzi

Twój nick podczas gry: sali ;OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

 

Godzina, data zdarzenia: 20:55 / 23.04.2016

 

Mapa: westwood

 

STEAM_ID / IP: STEAM_0:0:18477963 / IP: 31.41.82.132

 

Uzasadnienie:

 

Serwer: cs:go mod (chociaż zazwyczaj gram na dd2+dm)

 

 

 

Słuchajcie. Gram od 8 lat (sprawdźcie na steam). Miałem długą przerwę i znowu wróciłem do rozgrywki. Lubię grać na waszych serwerach, ale drugi raz mnie zbanowaliście. Wtedy wstawiłem screeny od razu i dostałem migiem unban. Spoko. Teraz zrobiłem podobnie, ale okazuje się, że screeny są czarne. W momencie, gdy dostałem bana byłem w Windowsie, bo kumpel napisał na facebooku - może dlatego screeny są czarne.

 

 

 

Bądźmy poważnymi ludźmi i nie karajcie banem na podstawie czarnych screenów. Rozumiem nagonkę na cheaterów, ale niech nie cierpią przez to gracze, którzy grają dla funu jak ja. Gram kilka godzin w tygodniu dla przyjemności, a konfiguracja waszych serwerów najbardziej mi odpowiada. To też żal byłoby mi zmieniać serwer.

 

 

 

Zastanówcie się proszę. Niech admini zapamiętają mój nick i patrzą na mnie non-stop i niech strzelają kolejne screeny. Nie ma problemu, wstawię kolejne. Nie ponoszę jednak żadnej winy za to, że obecne wyszły czarne, więc nie karajcie mnie za to. Nie silę się na przekonywanie was, że jestem czysty, bo nie widzę w tym sensu. Każdy w tym dziale tak pisze, więc żadnym argumentem was nie przekonam.

 

 

 

Proszę o szansę na udowodnienie, że jestem czysty.  Jeśli na kolejnych screenach coś wyjdzie to najwyżej mnie zbanujecie. Chyba tyle możecie zrobić?

 

 

 

Wychodzę z domu, więc odpowiedź odczytam dopiero jutro, ale liczę na rozsądek administracji.

 

 

 

Pozdrawiam serdecznie,

 

sali

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach