Skocz do zawartości

<span class="ipsBadge ipsBadge_red">ZAMKNIĘTY</span> Konspirant


F.I.G.H.T.E.R.

Rekomendowane odpowiedzi

Siema mam pewną uwagę co do klasy konspirant ,myślę że jest on za dobry w porównianiu do klasy Kapitan.

 

 

 

Konspirant:

 

zwiększone obrażenia  z m3

 

szybciej strzela niż awp 

 

ma pułapki 

 

1/1 ze scouta

 

1/1 z noża

 

 

 

Kapitan:

 

1/1 z awp

 

m5

 

1/3 z HE

 

 

 

Myśle ,że kapitanowi powinniście dodać podwójny skok lub 1/1 z noża ,a jeśli nie to coś odjąść konspirantowi

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem te klasy są równe. Kapitan ma m4 i mp5 + HE z którego może zabić więcej osób niż konspi z noża z m3 na konspirancie ciężko kogoś zabić bo serio to dmg nie jest takie duże a ta broń też rewelacyjna nie jest. Co do szybkości strzelania to tak już jest i tego nie zmienisz. Każda klasa jest na swój sposób lepsza konspirant ma pułapki kapitan HE . 

 

 

 

Ja bym to zostawił bez zmian.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale z tej m3 możesz trafić kolesia kilkanaście m od Ciebie ..

 

Co do propozycji, jestem za tym, aby nic nie zabierać, nic dodawać. Obie klasy mają bardzo dobre atuty - kapitan ma 1/3 z he, z którego można zabić niejedną osobę. Konspirant ma i nóż i pułapkę, wystarczy przeczekać koło niej aż ktoś wpadnie i zabić, proste.

 

 

 

Pozdrawiam.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem za zostawieniem tak jak jest, ponieważ obie klasy są mniej więcej równe, kapitan ma 1/1 z awp konspi 1/1 ze scouta, kapitan ma 1/3 z he, konspi ma pułapki, kapitan ma m4 a konspi ma m3 ze zwiększonym dmg i to niewiele, więc obie klasy są zrównoważone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...