F.I.G.H.T.E.R. Napisano 1 Czerwca 2015 #48995 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2015 Siema mam pewną uwagę co do klasy konspirant ,myślę że jest on za dobry w porównianiu do klasy Kapitan. Konspirant: zwiększone obrażenia z m3 szybciej strzela niż awp ma pułapki 1/1 ze scouta 1/1 z noża Kapitan: 1/1 z awp m5 1/3 z HE Myśle ,że kapitanowi powinniście dodać podwójny skok lub 1/1 z noża ,a jeśli nie to coś odjąść konspirantowi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yebak Napisano 1 Czerwca 2015 #48924 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2015 Moim zdaniem te klasy są równe. Kapitan ma m4 i mp5 + HE z którego może zabić więcej osób niż konspi z noża z m3 na konspirancie ciężko kogoś zabić bo serio to dmg nie jest takie duże a ta broń też rewelacyjna nie jest. Co do szybkości strzelania to tak już jest i tego nie zmienisz. Każda klasa jest na swój sposób lepsza konspirant ma pułapki kapitan HE . Ja bym to zostawił bez zmian. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ikz' Napisano 1 Czerwca 2015 #49608 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2015 Ale z tej m3 możesz trafić kolesia kilkanaście m od Ciebie .. Co do propozycji, jestem za tym, aby nic nie zabierać, nic dodawać. Obie klasy mają bardzo dobre atuty - kapitan ma 1/3 z he, z którego można zabić niejedną osobę. Konspirant ma i nóż i pułapkę, wystarczy przeczekać koło niej aż ktoś wpadnie i zabić, proste. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EvO Napisano 1 Czerwca 2015 #49613 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2015 Tak jak Ci wspominałem na pw. Według mnie ta propozycja nie jest dobra, bo obie klasy są dość dobrze zbilansowane i dość mocne. To są moje spostrzeżenia. Pozdrawiam @EvO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brOOk3n Napisano 1 Czerwca 2015 #49614 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2015 Jestem za zostawieniem tak jak jest, ponieważ obie klasy są mniej więcej równe, kapitan ma 1/1 z awp konspi 1/1 ze scouta, kapitan ma 1/3 z he, konspi ma pułapki, kapitan ma m4 a konspi ma m3 ze zwiększonym dmg i to niewiele, więc obie klasy są zrównoważone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 1 Czerwca 2015 Premium VIP #48465 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2015 Klasy pozostaną bez zmian. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 1 Czerwca 2015 Premium VIP #48466 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2015 ***Wiadomość wygenerowana automatycznie*** Wątek został zamknięty przez moderatora forum. Jeśli się z tym nie zgadzasz skontaktuj się z moderatorem lub administratorem, w celu ponownego otworzenia tematu. Pozdrawiamy, Zespół Multi-Head.pl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi