Skocz do zawartości
Gość

<span class="ipsBadge ipsBadge_red">ODRZUCONE</span> Podanie- KeBuŚ

Rekomendowane odpowiedzi

Nick: KeBaB/KeBi BoY <3

 

Wiek: 20latek

 

Doświadczenie (w byciu adminem): Dośaiwdczenie mam bardzo duże w byciu adminem, a dlaczego ? Bo do ostatniego czasu cały czas pełniłęm tą funkcję, lecz konflikt z byłą siecią nie pozwolił mi na dalszą grę .

 

Znajomość AMXX (W skali 1-10): Moja znajomość oczywiście 10/10 .

 

Staż w CS-sie:  gram od 12 roku życia, a mianowicie, będzie już ponad 8 lat .

 

Steam / NonSteam: Oczywiście, że STEAM. ! Nazwa - KeBson

 

Dlaczego Ty: Dlaczego ja ? Jestem pracowity i szybko się uczę, mam chęci do zaciągania nowej wiedzy i lubię zadawać pytania, jeśli czegoś nie wiem, ale tylko po to, aby więcej wiedzieć .Ogarniam bardzo dobrze AMX'a i wszystko inne, nauczyłem się dużo. Jeżeli chodzi o serwer to mam bardzo dobry kontakt z graczami, adminów jeszcze nie zdązyłem poznać za dobrze, ale nawiązuje bardzo szybko znajomości i sądzę, że nie będzie z tym problemów. Na u@ grając w sobotę, zgłosiłem 2-3 graczy nawet, a to tylko dlatego, że dotychczas miałem zbindowanego "p" pod AMXMODMENU i chciałem banować z przyzwyczajenia, lecz zapomniałem, że zabrano mi Flagi. Ale to przyzwyczajenie. Dlaczego akurat tutaj ? Lubię grać w CS'a i lubię tą atmosferę, a pojawiłem się u Was ze względu na to, że na mojej poprzedniej sieci miałem konflikt(pocisnąłem Nesty'iemu z Fragujemy, ponieważ, jak to mówią "prawda w oczy kole") i zostałem tak jakby, zrównany za to ziemią (dla chętnych rozmowy na PW :D). Jednakże brakuje mi tego, a dostałem info, że tutaj jest zajebiście więc tu wpadłem i mi się spodobało . Na TS3 też wiele ogarniam, ale to już tak po za podaniem. 

 

Czas jaki dziennie poświęcasz na CS-a: Zależy kiedy, teraz maturkę napiszę to będę bardzo często, ale tak to jestem w każdych godzinach nie jest powiedziane konkretnie, ale często gram też nocami, albo wczesnym rankiem .