Gość Guest Napisano 11 Kwietnia 2015 #302829 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2015 Twój nick podczas gry: piszCzel prO.;o Godzina, data zdarzenia: 11/04/2015 / Godzina: 20:24 Mapa: de_dust2 STEAM_ID / IP:2.30.72.60 Uzasadnienie: Gralem sobie na mapie De_dust2 normalnie.. Nie mam wh.;> Gram juz od 2 lat w Cs'a .. Chce ub, albo dostac demko, nigdy nie dostalem u Was Bana, to moj pierwszy raz. Czekam na odp. ~Czekam, czekam.;d Tylko kiedy on wejdzie?;c Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kapsztad Napisano 11 Kwietnia 2015 #302831 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2015 Poczekajmy na wypowiedź admina Flexee. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Flexee Napisano 11 Kwietnia 2015 #302856 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2015 No więc nie mam żadnego demka ani ss'ów niestety, ale obserwowałem gracza przez 2 albo 3 rundy i w każdej rundzie wydawało się że widział gdzie jest jakiś gracz, poza tym wielu ludzi mi zgłaszało na u@ że biega na wh. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 11 Kwietnia 2015 #302858 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2015 Flexee, Dobrze, ze zglaszaja kogos. tylko, ze ja widze to Gracze na Wszystkich serwerach zgalaszaja. Zabilem 10 typa w 1 round.. Dali mi ss'y i nic nie mialem..;/ To sa takie Dzieciaki, ktore zdedaja.. I placza, nie gram na WH, jesli nie masz Demka/Ss'ow to chyba jest za takie cos UB. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...