Skocz do zawartości
Gość

<span class="ipsBadge ipsBadge_red">ZAMKNIĘTY</span> Skarga ProLoG

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Guest

Data i godzina: Przed chwila

 

Nick admina/gracza, który zawinił: ProLoG

 

Dowody: Chociazby HLTV

 

Świadkowie: Gracze na serwerze

 

Uzasadnienie: Wiec tak, gram na serwerze krotko i wiekszosc osob nie chcialo uwierzyc, ze jestem dziewczyna. Mimochodem osoby ktore maja steama zdazyly zauwazyc, ze jednak osoba na avatarze to dziewczyna. Kochany admin ProLoG steama nie posiada i kazal mi odezwac sie przez mikrofon, poniewaz wstydze sie mego glosu nie mam zamiaru mowic czegos jeslil uwazam to za niepotrzebne. Kiedy nie chcialam sie odezwac przez mikrofon na serwer przyszedl pewien gracz, z ktory jestem poklocona i zaczal rozpowiadac ze jestem chlopakiem. Wtedy ProLoG podchwycil plotke i rowniez zaczal mi wmawiac, ze jestem chlopaczyna. Od tamtej pory rozpetalo sie pieklo, wchodze na serwer i nie mam w ogole gry przez wyzej wymienionego admina. Dostaje bany nawet nie wiem za co ---> 

 

 

[AMXBans] ===============================================

[AMXBans] Zostales zbanowany na tym serwerze!

[AMXBans] Mozesz wyjasnic sprawe swojego bana na @ www.Multi-Head.pl

[AMXBans] Powod: 'spać :)'

[AMXBans] Dlugosc bana: '5 minut'

[AMXBans] Twoj SteamID: 'STEAM_0:1:58421973'

[AMXBans] Twoje IP: '83.10.63.33'

[AMXBans] ===============================================

 

 

Za co ten ban? Mam isc spac bo admin tak sobie zyczy? (Chyba zepsulam czcionke ale mam nadzieje, ze sie naprawi)

 

Od pewnej osoby rowniez uslyszalam, ze ProLoG bedzie mnie kickowal i banowal : 

 

http://scr.hu/4vsp/h4ng2

Wytlumaczcie mi prosze, czy to jest normalne? Nie moge wejsc nawet na serwer pograc, bo jakis admin nie uwierzyl, ze jestem dziewczyna i bedzie mi trul zycie przez cala gre? 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Guest
wchodze na serwer i nie mam w ogole gry przez wyzej wymienionego admina. Dostaje bany nawet nie wiem za co --->

 

 

 

 

Przedstaw nam dowody na to i w jakim sensie nie ma życia na serwerze bo z tego co widzę bana masz jednego z dzisiaj innych nie widzę . Być może admin Cię kickuje a nie banuje ;)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jednakże żeby wyjaśnić sprawię to zapraszam również admina @ProLoG do wypowiedzi .

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tylko dodam od siebie:

 

Regulamin admina :

 

17. Powody banów mają być jasne, zrozumiałe i proste, bez przekleństw i zbędnych dodatków np. ban za tekstury - powód: txt lub tekstury, obrażanie - powód: obrażanie lub obraza itp. itd.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hee możecie to zamknąć,skargi w skardze tutaj nie ma tylko płacz z tego co widze.A to że jesteś młodą dziewczynką i nie znasz zasad nie zwalnia cie z przestrzegania regulaminu.Ban był za obraze,a dokładniej za jak to mówiłaś "bind" Przykro mi i pozdrawiam ;) 

 

Ps.Mało obchodzi mnie kim jesteś,nie truje ci z niczym,zapytałem raz i się na to wywaliłem.Może inni admini będą cie faworyzować bo ty jesteś "ahh prześliczna dziewczynka".Mi to zwisa i powiewa ban był słuszny jak mowilem możecie sprawdzić HLTV :) Pozdrawiam ProLoG.

 

 

 

Mały edit:Fakt napisałem "spać" bo HLTV wszystko wytłumaczy w razie czego.Była obraza mnie i kogoś tam,mnie od dzieciaka bo ją zabiłem na boskie a kogoś tam "Fuck you" oczywiście była upominana dostała 3 upomnienia i potem ban i zresztą tylko na 5 min ^^

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Guest

Taak, przesliczna dziewczynka... Stwierdzilam zeby nie nazywali mnie mezczyzna, poniewaz nim nie jestem. Nie wierzysz ze to moj bind? Trudno, powinienes dac ostrzezenie zebym tak wiecej nie mowila. Zreszta nawet nie wiadomo do kogo to bylo skierowane bo sam napis z makowych literek ,,Fuck You" zbytnio nic nie mowi. Napisalam ze jestem na serwerze krotki czas,  a pierwszy ban od dzisiaj poniewaz gram od wczoraj, admn wymieniony wyzej zaczal sie mna interesowac dzisiaj wlasnie. Jak nie wierzysz ze jestem dziewczyna moze zostaw mnie w spokoju a nie banujesz za takie rzeczy? Przyznaj sie prosze do bledu... Naprawde nie chcialam sie klocic ani nic ale to ty dajesz mi bany i widze ze serwer byl fajny ale administracja do kija. Mowisz ze sam placz, obrazasz mnie w tym poscie ,,Mala dziewczynka" to ze jestes starszy, nie znaczy ze jestes krolem swiata, bo uwierz mi ze tak nie jest. Wywyzszasz sie wiekiem kompletnie nie wiem po co, jezeli ty nazywasz mnie mloda dziewczynka to ja moge cie nazwac Starym dziadem? Jezeli ja jestem mlodsza i tak mnie nazywasz rownie dobrze ja moge nazywac cie tak. Nie zrobie tego poniewaz nie mam pieciu lat i nie bede chwytac sie czegos w stylu ,,Bo on zaczal" ,,On moze to ja tez moge" Prosze cie abys zostawil mnie w spokoju bo ja sie klocic nie chce ale widze ze ty masz inne zdanie. Nie zwracaj po prostu uwagi jak bede na serwerze. Tobie ,,zwisa" jak ty to ladnie okresliles o dorosly mezczyzno ze jestem dziewczyna, nie mowie ze masz padac na kolana i lizac mi stopy tylko zebys nie mowil na mnie jak na chlopaka, poniewaz nim nie jestem. Przestan mnie banowac o byle blachostke i graj a nie zawracasz sobie gitare ,,Mala przesliczna dziewczynka" 

 

 

@Edit v1 Napisalam dzieciak, kiedy jakis gracz zaczal obrazac moich rodzicow a pozniej mowic ze cytuje : Gowno cie robilo hhaha

 

O tobie nie bylo ani slowa :)

 

Edit v2 A gracz, ktory obrazal moja rodzine nie poniosl konsekwencji, a ja dostalam bana za napisanie ,,dzieciak" mowisz ze nie psujesz mi gry...?

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Guest

Tak będzie słowo przeciwko słowu a żadne konkretne dowody na to że admin źle postąpi nie zostały przedstawione . Autor tematu ma 24h na przedstawienie konkretnych dowodów inaczej skarga powędruje do kosza.

 

 

 

 

 

Pozdrawiam

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie będę tego czytać całego bo gram,ale widzę że raczej nic nowego nie wprowadzisz do tematu.A ban jak mówiłem i nadal podtrzymuje jest słuszny.Ok fuck you można olać ale co z nazwaniem mnie dzieciakiem? przykro mi ;) Wiecej nie będę dodawać jeśli ktoś ma wątpliwości proszę sprawdzić HLTV. Trzymajcie sie i jeszcze! wesołych ;)

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tej małolata czy bóg wie czy ty tam jesteś od ProLoga to ty 3 w bok jak się nie podoba zmień serwerownie :)

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Guest

Ciąg kiche blada kurwo a nie przed komputerem siedzisz, ty szmato bez życia.

 

Dziewica jebana tu pisać będzie...

 

Wypierdalaj za brame !

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem po co ta spina pomiędzy wami ... ProLoG dostanie ostrzeżenie i zwrócę mu uwagę co do powodów banów. Najlepiej będzie jak nie będziecie na siebie zwracać uwagi a prowodyrem z tego co widze jest admin, choć nie tylko On jest winny ;)

 

 

 

Do zamknięcia. 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

***Wiadomość wygenerowana automatycznie***

watekzamkniety.png

Wątek został zamknięty przez moderatora forum.

 

Jeśli się z tym nie zgadzasz skontaktuj się z moderatorem lub administratorem, w celu ponownego otworzenia tematu.

 

Pozdrawiamy,

Zespół Multi-Head.pl.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...