Skocz do zawartości
gruby512

<span class="ipsBadge ipsBadge_purple">ZAAKCEPTOWANE</span> Podanie by LubieWDupe ;3

Rekomendowane odpowiedzi

Nick: LubieWDupe ;3

Wiek:15

Doświadczenie (w byciu adminem): Nie byłem nigdy adminem ze względu na Wiek ale uważam ,że można zrobić wyjątek w tej sprawie i dać mi szanse (Próbny admin)

Znajomość AMXX (W skali 1-10): 5 dopiero sie ucze

Staż w CS-sie: Gram pare lat na codach, nie liczę

Steam / NonSteam: Posiadam steama ale nie używam go do CS'a, Preferuje Non Steama ze względu na swoje bronie

Dlaczego Ty: bo chce pomagać innym adminą i chce sie uczyć, chce się przydać, Często admini są aktywni ale często gram gdy nie ma kogoś albo 30-1h serwer nie pilnowany to akurat bym się przydał, nie mam doświadczenia ale czy Wy kiedyś zaczynaliście? Też od zera, prawda? Komend poczytałem, na różnych forach tematy dla świeżych adminów, Chciałbym spróbować o ile to nie problem, jeśli po prostu stwierdzicie ,że nienadaje się to zrezygnujecie, ale chciałbym byście dali mi szanse, chociażby próbny, Nie zgłaszam na u@ ,ponieważ często są admini i robią to szybko, piszę na u@ o cheaterach gdy z deada widzę i go sprawdzę a nie napiszę bo mnie deadnął, Często współpracuje z Hackedem ,ponieważ aktywnie jest na facebooku oraz GG i gdy nie ma admina to wchodzi i pomoże za co mu dziękuje Dodam jeszcze ,że na serwerze znam wielu ludzi i problemów z znajomością nie mam, admini jedynie nie wiem co o Mnie myślą ale problemów ze mną nie mieli. Raz ban za TXT dostałem ale się nauczyłem. Więcej dowiem się od Was podspodem, Dziękuje

Czas jaki dziennie poświęcasz na CS-a: kilka godzin, zależy (Szkoła i te sprawy)

Kontakt:

GG:53231092

-Forum

-Facebook

Link do GT: http://www.gametracker.com/player/LubieWDupe%20%3B3/80.72.40.110:27027/

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Gość Guest

Ja ogólnie spróbowałbym czy ogarnia, Co prawda nie miał nigdy admina ale próbnego na 2 tygodnie? Sivy dostał próbe może i ten by dostał.