Skocz do zawartości

<span class="ipsBadge ipsBadge_purple">ZAAKCEPTOWANE</span> Podanko

WD 40

Rekomendowane odpowiedzi

Nick:WD 40

Doświadczenie (w byciu adminem): praktycznie podobnie jak nizej lecz nie skreslajcie mnie odrazu chce sprobowac jak to jest jezeli nie beda ludzie ze mnie zadowoleni badz skargi sie posypia zrozumiem przeciez dobry ze mnie czlowiek huehee

Znajomość AMXX (W skali 1-10): jezeli chodzi o to to na chwile obecna slaba ale od tego jest nauka ktora chce czerpac z czasem wiadomo moze byc tylko lepiej.To jest moj pierwszy serwer w ktory jestem zaangazowany tak ladnie i funkcjonowanie zalezy od tego jak mna pokierujecie w tym momencie jestem uczniem waszym:D

Staż w CS-sie:NO  ogolnie 5lat 

Steam / NonSteam: Steam

Dlaczego Ty:Dlaczego hmm...od czegos trzeba zaczac:D Gram na serwerze DD2+DM od dluzszego czasu jestem ogolnie zadowolony z serwera lecz wiadomo zdarza sie ze ludzie psuja caly urok tej gry i trzeba cos z tym zrobic ale nie ma niestety jak czuc wtedy bezradnosc bo nic nie mozna poradzic brak admina szczegolnie w porannych godzinach rozumiem obowiazki kazdy swoje ma jedni popoludniu sa inni wieczorem a ja bywam czesciej wlasnie rano i moglbym opiekowac sie tym serwerem tak aby innym gralo sie dobrze:)co jeszcze nie wiem heh...Mam Nadzieje ze pozytywnie rozpatrzone zostanie me podanie a jezeli nie zrozumiem decyzje Dziekuje Serdecznie Pozdrawiam WD 40

Czas jaki dziennie poświęcasz na CS-a: hmm...to zalezy od dnia ale zazwyczaj jestem minimum to 2 godz lecz to sie zmienia z dniem i bywa ze jestem wiecej niz 2h:)

Kontakt:  Steam,Fb,E-mail 

Link do GameTracker'a:

___http://www.gametracker.com/player/WD%2040/80.72.40.110:27020/_______________

Dziekuje za male poparcie:D wiesz strasznie denerwujace jest to jak wbijaja takie istoty oszukane i bezradny jestes w tym momencie caly urok tej gry psuja:(nie wiem jak innni zaczynali ja proboje tak hueh pozdrawiam.

Wiek + ogar + całkowity brak adminów na DM...