WD 40 Napisano 19 Marca 2015 #291925 Udostępnij Napisano 19 Marca 2015 Nick:WD 40 Wiek:24 Doświadczenie (w byciu adminem): praktycznie podobnie jak nizej lecz nie skreslajcie mnie odrazu chce sprobowac jak to jest jezeli nie beda ludzie ze mnie zadowoleni badz skargi sie posypia zrozumiem przeciez dobry ze mnie czlowiek huehee Znajomość AMXX (W skali 1-10): jezeli chodzi o to to na chwile obecna slaba ale od tego jest nauka ktora chce czerpac z czasem wiadomo moze byc tylko lepiej.To jest moj pierwszy serwer w ktory jestem zaangazowany tak ladnie i funkcjonowanie zalezy od tego jak mna pokierujecie w tym momencie jestem uczniem waszym:D Staż w CS-sie:NO ogolnie 5lat Steam / NonSteam: Steam Dlaczego Ty:Dlaczego hmm...od czegos trzeba zaczac:D Gram na serwerze DD2+DM od dluzszego czasu jestem ogolnie zadowolony z serwera lecz wiadomo zdarza sie ze ludzie psuja caly urok tej gry i trzeba cos z tym zrobic ale nie ma niestety jak czuc wtedy bezradnosc bo nic nie mozna poradzic brak admina szczegolnie w porannych godzinach rozumiem obowiazki kazdy swoje ma jedni popoludniu sa inni wieczorem a ja bywam czesciej wlasnie rano i moglbym opiekowac sie tym serwerem tak aby innym gralo sie dobrze:)co jeszcze nie wiem heh...Mam Nadzieje ze pozytywnie rozpatrzone zostanie me podanie a jezeli nie zrozumiem decyzje Dziekuje Serdecznie Pozdrawiam WD 40 Czas jaki dziennie poświęcasz na CS-a: hmm...to zalezy od dnia ale zazwyczaj jestem minimum to 2 godz lecz to sie zmienia z dniem i bywa ze jestem wiecej niz 2h:) Kontakt: Steam,Fb,E-mail Link do GameTracker'a: ___http://www.gametracker.com/player/WD%2040/80.72.40.110:27020/_______________ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MemesiO Napisano 19 Marca 2015 #291932 Udostępnij Napisano 19 Marca 2015 Mam mieszane uczucia, ale jak to sam napisałeś od czegoś trzeba zacząć, małe tak ode mnie masz. 80h jest i aktywność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...