Skocz do zawartości
Inte Tillgänglig Danke:*

Poznajmy no-life'ra counter-strike!

Rekomendowane odpowiedzi

[align=center]Serdecznie zapraszam do przeczytania lektury z dość świeżo upieczonym adminem ODD2#2 -

@SH4DOW, którego w dzisiejszym wywiadzie poznacie jako nałogowego no-life'ra gry Counter-Strike!

[/align]

 

[align=center] [/align]

 

[align=center]vgh93r.jpg[/align]

 

[align=center] [/align]

 

[align=center] [/align]

 

[align=center] [/align]

 

[align=center] [/align]

 

[align=center]Witam Cię gorąco! Dziękuję, że zgodziłeś się na wywiad. Na początku opowiedz coś o sobie.

[/align]

 

[align=center] [/align]

 

[align=center]Witam :). Czuję się zaszczycony :). Nazywam się Dawid "SH4DOW" Pellowski, mam 23 lata. Pochodzę z miasteczka Brusy, które znajduje się w województwie pomorskim. Obecnie mieszkam z rodzicami, ale planuje to w końcu zmienić, bo ile można :). Naukę już zakończyłem, a od ukończenia szkoły pracuje. Trzeci rok pracuję jako spawacz. Moją pasją jest Counter-Strike :). Mogę powiedzieć, że to moja gra z dzieciństwa :). Wciągnęła mnie dlatego, że była to jedyna strzelanka w której samemu można wybierać i kupować sobie bronie :).[/align]

 

[align=center] [/align]

 

[align=center]Pracujesz jako spawacz? To ciężka i niebezpieczna praca. Możesz coś więcej o niej powiedzieć? Jak sobie radzisz?

[/align]

 

[align=center] [/align]

 

[align=center]Nie tylko ciężka i niebezpieczna, ale i też odpowiedzialna :). Nie jest to też takie proste jak to się wydaje. Trzeba się skupić nad tym co się robi i przede wszystkim myśleć o tym co się robi :), jak to w każdym zawodzie xD. Podczas spawania trzeba na siebie uważać. Zawód ten jest bardzo szkodliwy. Najgorsze choroby jakie się z tym wiążą to pylica płuc, trwałe uszkodzenie wzroku, no ale nie będę się tak szczegółowo o tym wypowiadał. Jak sobie radze? Powoli, powoli do przodu xD. Cały czas podwyższam swoje kwalifikacje. Jestem dumny z tego, co robię :).[/align]

 

[align=center] [/align]