Gość Guest Napisano 19 Grudnia 2014 #242922 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2014 Siemanko Wszystkim ! Przybywam do was z znanej polskiej sieci gdzie przez wiele miesiecy bylem jednym z topowych graczy oraz pelnilem funkcje admina przez 6 miesiecy Powodem zmiany sieci jest chec nowych wyzwan oraz gra na serwerze z dobra atmosfera, bo niestety po odejsciu wielu osob gra tam stracila klimat. Dlaczego trafilem do akurat tutaj? Dokonalem rekonesansu na kilku serwerach i wydaje sie byc u Was bardzo spoko. Do bardziej czynnej gry powroce po nowym roku, bo niestety moj laptop powoli konczy swoj zywot, a z powodu swiateczno/sylwestrowych wydatkow nie jestem w stanie teraz wsadzac w niego szmalu i nie mam zamiaru sie wkurwiac grajac na lagach. Teraz pokrótce o mnie: W Cs'a gram na powazniej gram od roku, bo wczesniej byly to tylko epizody (wykorzystywalem nascie lat najlepiej jak potrafilem :diablo: ). Mimo krótkiego stazu w dobrym stopniu opanowalem gre awp i ta bron preferuje najbardziej choc lubie tez zaskoczyc przeciwnika raszujac. Osobiscie: Kamil, lat 22. Mieszkam w pieknym portowym miescie Szczecinie. Moja pasja jest muzyka elektroniczna (m.in wszyskie podgatunki Trance'u, House'u, DnB, Dubstep etc.) i wszystko, co z nia zwiazane czyli caly ten olbrzymi swiatek. Druga rzecza, ktora sie interesuje to sport w postaci Pilki Noznej oraz wedkarstwo, jak kazdy lubie ostro pomelanzowac i to by bylo na tyle, bo mialem sie tylko przywitac, a nie pisac biografie. PS Posiadam olbrzymie zasoby klubowych rs'ow. Potrzebujesz? Pisz Do zobaczenia na DD2 ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FiGhT3r Napisano 19 Grudnia 2014 #242924 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2014 Cześć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 19 Grudnia 2014 #242936 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2014 Witaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...