Gość Guest Napisano 28 Listopada 2014 #236134 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2014 Witam nie wiem czy macie tutaj coś takiego więc oferuję zrobienie nowego miejsca w zarządzie na dwie osoby lub ile chcecie do każdego serwera , te osoby zajmowały by się wyglądem mapy przed jakimikolwiek świętami. Jak wystrój na boże ciało i 2 dni świąteczne, wszystkich zmarłych, dzień zakochanych i inne . Wiem że pomysł zły nie jest ponieważ widziałem już to na innych serwerach i wszystkim się podobało ja mam parę zdjęć mogę podesłać jak takie mapki wyglądają a jak plan by się powiódł to prosił bym o tak zwanego szefa tego działu. Pomysł mój oczywiście najlepiej w małych stopniach dawać na serwery . ja gram od paru nastu lat tylko na planszy dd2 i dlatego wiem jak fajnie się gra na takich planszach oraz jak fajnie wyglądają macie okazje sami się przekonać Jeżeli jakiś Administrator chciał więcej informacji na temat tego proszę pisać priv, fb lub gg:52049745 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kristo Napisano 28 Listopada 2014 #236138 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2014 Jak dla mnie to jest w ogóle nie potrzebne, po co ?, i też wydaje mi się że piszesz te tematy żeby sobie posty nabić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zielonaa. Napisano 28 Listopada 2014 #236141 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2014 Hmm mapy zawsze są zmieniane na święta i nie trzeba do tego nowych ludzi poza tym wystarczy ze na Boże Narodzenie są wprowadzane te zmiany reszta moim zdaniem nie potrzebna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dupadupadupadupa Napisano 28 Listopada 2014 #236142 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2014 Małe pytanie: po co?? Całkowicie zbędne. Tak jak up- nabijasz tylko posty pisząc takie... głupie propozycje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...