Skocz do zawartości
Gość

Witam :)

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, mam na imię Mateusz, mam 20 lat, okolice Myszkowa (często bywam w Katowicach/Chorzowie). W CS'a gram od 2007 roku (Steam 2k9, przegrane 6,4k h). Aktualnie jestem na nowym Steamie, stary został sprzedany, myślałem, że nie będę już grał w CS'a, ale postanowiłem wrócić.

 

Nie potrafię żyć bez muzyki, interesuję się skateboardingiem, lubię oglądać filmy, seriale oraz anime, chociaż to ostatnie mnie znudziło i postanowiłem od tego odpocząć.

 

Ulubione zespoły: Metallica, Three Days Grace, Green Day, Bon Jovi, Aerosmith, Guns N' Roses, 3 Doors Down, Nickelback, Bullet for my valentine, Limp Bizkit, Raised Fist, System of a down, Hollywood Undead, In Flames, koRn, Linkin Park, Iron Maiden, Judas Priest, Nomy, Papa Roach, Red, Red Hot Chili Peppers, Rise Against, Serj Tankian, Skillet i wiele, wiele... innych, więc jak chcecie o tym pogadać to jestem otwarty na jakiekolwiek dyskusje, także o skateboardingu i wyżej wspomnianych zainteresowaniach.

 

Zapewne będę odwiedzał serwery standardowe jak odd2, dm itp... Chętnie pogram też mixy, więc zapraszać na Steam!

 

Jeśli chcecie mnie lepiej poznać to zapraszam na PW.

 

 

 

Myślę, że zostanę tu na dłużej i pokażę swoje doświadczenie :) Jeszcze raz witam i cu in game.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Siema też lubię anime i widze,że masz też moje ulubione typu:Metallica,3 Doors Down,Limp Bizkit,System of a down, Hollywood Undead,Linkin Park, itd. xD

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


 

Widzę, że strasznie lubisz się chwalić :>

 

 

 

 

Nie. Wręcz przeciwnie. Po prostu nie chcę, aby inni myśleli, że jestem nowicjuszem i dopiero zaczynam "zabawę" :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×