EvO Napisano 19 Sierpnia 2014 #196702 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2014 Hmm mapa zmieniała się przy standardowym /ks. To jest wykonane przez Del'a i on najwidoczniej zrobił, że nie ma zmiany mapy. Szczerze mówiąc mi to nie robi większej różnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 19 Sierpnia 2014 #196809 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2014 Mam troche do powodzenia na temat Konspiranta: 1. Nie działa 1/1 kosa 2. Pułapki- śmiech na sali... zakopują wrogów na 1 sec co jest śmieszne. Moja rpopozycja to na mim. 5 sekund tak jak to było w starym Konspirancie 3. Zwiększone dmg z m3 też jest nic nie wart bo prawie że tego nie widać, zwiększcie do 25-50% I moje pytanie: Czy została już naprawiona kondycja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EvO Napisano 19 Sierpnia 2014 #196827 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2014 Kondycja jest, pułpek nie ma, ponieważ jest wgrany plugin, dzięki któremu nie wkopujemy się w ściany przy użyciu teleportu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
3p1c F41L Napisano 19 Sierpnia 2014 #196828 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2014 Kondycja działa od dobrych 3 miechów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 19 Sierpnia 2014 #196904 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2014 Kondycja jest, pułpek nie ma, ponieważ jest wgrany plugin, dzięki któremu nie wkopujemy się w ściany przy użyciu teleportu. Hmm trochę nie rozumiem, "pułapek nie ma" czyli co dokładnie? Bo ja ich normalnie mogę używać tylko w tym problem że one trwają sekundę i bardziej to przeszkadza niż pomaga bo trudniej jest w przeciwnika trafić. A co do reszty moich propozycji? 1. Nie działa 1/1 kosa 3. Zwiększone dmg z m3 też jest nic nie wart bo prawie że tego nie widać, zwiększcie do 25-50% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ImmOrT4L Napisano 19 Sierpnia 2014 #196954 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2014 a czy to by mialo sens gdy bys z m3 bil po 200 ? no chyba nie bo kazdy bym z tym biegal, a co do noza to nie wiem ale powinno to byc zrobione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EvO Napisano 19 Sierpnia 2014 #196963 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2014 m3 jest jak zawsze, 1/1 z tego co wiem działa (aquax już kosił ) pułapek nie ma, chodziło mi o to, że nie działają jak wcześniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
`cruzeN. Napisano 19 Sierpnia 2014 #196965 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2014 po 200 ? Nie no spoko. Duchami walą po 300 hp teraz. Przecież to jest jakiś jeden wielki żart ludzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ImmOrT4L Napisano 19 Sierpnia 2014 #196989 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2014 cruzeN ma racje to ma byc dodatek do klasy powinien max bic po 200 z ducha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
3p1c F41L Napisano 19 Sierpnia 2014 #196999 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2014 Duchy to jest przegecie dostajesz bulke 260 hp z nich i zostaje ci z 30 1 strzal i lezyssz .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 20 Sierpnia 2014 #194154 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 Wczoraj chciałem zabić z kosy , gościu dostal PPM 3x i nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 20 Sierpnia 2014 #197066 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 Wczoraj chciałem zabić z kosy , gościu dostal PPM 3x i nic Moze w wyborowego ciskales ? bo ma 2x odpornosc. Co do M3 na kospirancie raczej nie... bo zdobędziesz perk " strzelba zawodowca " czy jakos tak i bd karal ze strzala po 400-600. No rakietki i duchy pzresada ^^ Najwieksza beke mam z klasy rambo ktory ma mnie na rakietke ktora zawsze trafi ^^. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 20 Sierpnia 2014 #197171 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 Aha to widzę ładnych rzeczy się dowiedziałem. Z m3 dmg nie zostanie zwiększone... nie dość że wolno strzela to jeszcze trudno trafić bo nie ma tak zwanego "full auto" 1/1 kosy mi nie działa i pułapki też nic nie wart. To co ma konspriant prócz 1/1 scouta można powiedzieć że nic. Statystyki też mierne 10 kondycji i 60 hp porównując je ze statystykami kapitana i innimi klasami premium to jest nic. Śmiech na sali Moja propozycja to lekkie ulepszenie konspiranta i czekam na wasze propozycje To jest moja propozycja Int:10 Hp:60 Wytrz. 50 Kond:30 Opis: 1/1 scout, zwiększone dmg m3 o 35DMG, 1/1 kosa (PPM), 2 skoki, 2 pułapki (tylko te 5 sekundowe) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 20 Sierpnia 2014 #197244 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 @Up jak nie ogarniasz scouta to nie masz co grać ta klasa... Sam scout 1/1 to w chu* duzo.... bo jesli potrafisz to strzelasz jak chcesz bez zoom'a. Co do coda ! - Usunięcie szkieletow z modeli ( zeby nie mozna bylo blokowac kolegow z teamu ) - Usuniecie z kazdej postaci felszow i smolkow... Patrzac na to ze dzieciarnia gra na serwerze i niestety co chwila leci flesz na ryj lub smolk tam gdzie nie trzeba. - Usuniecie % na odbicie pocisku z artefaktow ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 20 Sierpnia 2014 #197390 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 @Up jak nie ogarniasz scouta to nie masz co grać ta klasa... Sam scout 1/1 to w chu* duzo.... bo jesli potrafisz to strzelasz jak chcesz bez zoom'a. Co do coda ! - Usunięcie szkieletow z modeli ( zeby nie mozna bylo blokowac kolegow z teamu ) - Usuniecie z kazdej postaci felszow i smolkow... Patrzac na to ze dzieciarnia gra na serwerze i niestety co chwila leci flesz na ryj lub smolk tam gdzie nie trzeba. - Usuniecie % na odbicie pocisku z artefaktow ! Why i właśnie w tym rzecz że poza scoutem nic innego ta klasa nie ma i inny słaby gracz nie będzie miał dużych szans wygrać z innym przeciwnkiem szczególnie tu mówie o klasie Kapitan. m3 które biję w ludzi po 100 z bliska czy może 1/1 z kosy które nie działa i 3 pułapki które zakopują wrogów na 1 sekundę... Proszę zobaczyć jakie statystyki ma Kapitan- 100 wytrzmałości i bodajże 30 hp/kondycji i 1/3 z he które bardzo często wchodzi nie tylko na jednego gracza a konspirant? Napisałem wyżej Czekam na propozycje od innych graczy co do tej klasy! Szczególnie Evo i Del co sądzą o tej klasie tylko proszę bez wypowiedzi że nic NIE zostanie zmienione! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
3p1c F41L Napisano 20 Sierpnia 2014 #197413 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 CEBI kosa dziala ... Albo typ ma notatki albo wbudowane w klasie ... a co do Kapitana to traf z awp a traf z scouta tez roznica scout szybciej strzela i jest celniejszy ;] A pulapki nie bd dzialaly tak jak wspomnial evo jest plugin na to ze nie mozna byc w scianie zeby teleportsei nie bugowal. Moim zdaniem M3 i tak duzo bije potrafi bic po 200 .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 20 Sierpnia 2014 #197417 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 Moja propozycja: staty zostają jak jest , scout 1/1, kose wywalić , pułapki wywalić , dodać potrójny skok i zmniejszoną grawitacje . Gram od dzisiaj , mam 60lvl , jest fajnie , nie używam niczego oprócz scouta i szczerze to m3 można też wywalić , a dodać np neomexa 1/3/4 Why , typ nie miał strzelca , nie miał notatek . kosa 1/1 do wywalenia , za dużo jest postaci z taką umiejętnością . Można ewentualnie dać mały kamuflaż , ale opłaca się? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 20 Sierpnia 2014 #197421 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 Kosa 1/1 nie działa jak ktoś nie wierzy to zaczne nagrywać demka. Co do m3 tak hity po 200 H@H@ ledwo z bliska w głowe 250 wchodzi z daleka ledwo 30 wyciągnę w brzuch z bliska ok. 100 wjedzie co jest niczym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EvO Napisano 21 Sierpnia 2014 #197804 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2014 Wybaczcie, że się nie wypowiadałem, lecz nie miałem czasu na kompa. Powiem tak w obecnej formie konspirant jest sprawdzony. Nie widzę zbytnio problemu, oprócz tych pułapek. Być może zostanie to zmienione, ale nic nie obiecuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 21 Sierpnia 2014 #197824 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2014 Tak jak napisał why , flesze należy wywalić, dziś tańczący z kulami rzucał swoim pod nogi , pisałem na u@ i nic..Nie wiem tez po co Smolki skoro 3/4 gra na 16bit i tylko przeszkadzają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ImmOrT4L Napisano 21 Sierpnia 2014 #197864 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2014 no smoki i fleshe wywalic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
3p1c F41L Napisano 21 Sierpnia 2014 #197873 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2014 Jestem za wywaleniem bo to naprawde denerwujace jest jak ktos swoim rzuca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
`cruzeN. Napisano 21 Sierpnia 2014 #197898 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2014 To od tego jesteście aby im zwrócić uwagę aby tak nie robili lub ukarać banem. To, że was to denerwuje to nie znaczy że ludzie tego nie używają na serwerze. Jestem na Nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EvO Napisano 21 Sierpnia 2014 #197937 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2014 Hmm powiem tak, smoke i fleshe to część gry nawet na cod modach. Za chwilę dodam punkt regulaminu, ze za specjalnie przeszkadzanie w grze innym (specjalne fleshe swoim blokownie itp) będzie karane kickami/banami na 5 min. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 21 Sierpnia 2014 #197951 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2014 Ja mam 2 sprawy,które mogły by ułatwić trochę życie adminom,a mianowicie: 1. Prosiłbym o wgranie pluginu,że admini pomimo tego że żyją to widzą co piszą gracze,który umarli ponieważ często lecą tam bluzgi 2. Czy można by było ograniczyć ilość osób na serwerze do 30 i te 2 miejsca zostawić dla adminów,bo teraz jak jest 32/32 i ktoś może pisać do nas na steam że jest cheater to ciężko jest wejść i ogarnąć serwer. To by było na tyle,jeżeli coś mi jeszcze wpadnie to napisze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi