Gość Guest Napisano 5 Lutego 2016 #394161 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2016 Nick: |PDG|Podgrubapl Wiek: 22 lat Doświadczenie (w byciu adminem): Byłem administratorem w sieci Graj24.eu ,Cs.Atlantyda.xaa.pl,Multikill.pl oraz postawiony serw miałem kiedyś Znajomość AMXX (W skali 1-10): 9 Staż w CS-sie: Gram w Counter Strika od 2003 roku,za trzy miesiące gram 13 lat już ^^ Steam / NonSteam: NS na razie bo zgubiłem passy a w tym tygodniu zakupię steam gametracker: http://www.gametracker.com/player/%7CPDG%7Cpodgrubapl/80.72.40.110:27020/ Dlaczego TY .!: -Doświadczenie -Koleżeństwo przede wszystkim -Motywacja do bycia jeszcze lepszym -Cheatera wyczuwam na odległość -Posiadałem Administratora już na tym serwerze Minusy Moje -Niekiedy podejmowane pochopnie działania -Brak odbytych godzin tutaj w ciągu ostatniego roku -Warny które mam są ,, Z winy mojego chamstwa" ale postaram się to naprawić w wszelaki sposób i dostosowania się do poleceń przełożonych m.in Malu dupadupa Evo oraz Head Adminów Czas jaki dziennie poświęcasz na CS-a: 1-3 godziny dziennie Kontakt: facebook,Teamspeak etc na razie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
100.promili.we.krwi Napisano 5 Lutego 2016 #394178 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2016 - steam - widzę Cię dopiero 3 dzień na serwie -na razie na nie +13 lat grasz bez steama pro bot Pozdrawiam . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
musza Napisano 5 Lutego 2016 #394242 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2016 Jestem na NIE ! - Chamski wobec innych graczy tym bardziej wobec Administratorów , dużo pyskuje itd . - Brak steam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...