Skocz do zawartości
Gość

Podanie o Administratora

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Guest

Nick: |PDG|Podgrubapl

Wiek: 22 lat

Doświadczenie (w byciu adminem): Byłem administratorem w sieci Graj24.eu ,Cs.Atlantyda.xaa.pl,Multikill.pl oraz  postawiony serw miałem kiedyś :)

Znajomość AMXX (W skali 1-10): 9 

Staż w CS-sie: Gram w Counter Strika od 2003 roku,za trzy miesiące gram 13 lat już ^^

Steam / NonSteam: NS na razie bo zgubiłem passy a w tym tygodniu zakupię steam 

 

Dlaczego TY .!: 

-Doświadczenie

-Koleżeństwo przede wszystkim

-Motywacja do bycia jeszcze lepszym

-Cheatera wyczuwam na odległość :)

-Posiadałem Administratora już na tym serwerze

 

Minusy Moje

-Niekiedy podejmowane pochopnie działania

-Brak odbytych godzin tutaj w ciągu ostatniego roku

-Warny które mam są ,, Z winy mojego chamstwa" ale postaram się to naprawić w wszelaki sposób i dostosowania się do poleceń przełożonych m.in Malu dupadupa Evo oraz Head Adminów

 

 

Czas jaki dziennie poświęcasz na CS-a: 1-3 godziny dziennie

Kontakt: facebook,Teamspeak etc na razie

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Gość Guest

Nana twoja wypowiedź jest żałosna :) dużo gada mało robi oraz banuje ludzi którzy nie są odpaleni :)

 

Mamba Ja jestem chamski ?!?Napiszę tak: Jak piszę na sayu do ananasa czy duoy czy innego admina z którymi utrzymuję kontakt to wiem,że mogę  a Oni się nie obrażają.Po za tym ludzie Mnie na serwerze lubią jakiego jestem a Wy  razem z NANA jesteście w zmowie przeciwko Mnie gratuluję  pomysłu :)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Gość Guest

Mamba wiesz może co to jest przeczucie? Wy  mnie nie lubicie bo jestem osobą która Was zbytnio nie lubi  a po za tym ,,Wasza" Jak macie ten serwer pod opieką jest żenująca  wręcz mówiąc :)