Skocz do zawartości

<span class="ipsBadge ipsBadge_red">ZAMKNIĘTY</span> Poprawki w klasach.


HardeQ

Rekomendowane odpowiedzi

Tutaj będą propozycje zmian klas ponieważ jak wszyscy wiemy są one bardzo niewyrównane co niestety bardzo przeszkadza i zniechęca do gry.

 

 

 

1.

 

 Szeregowiec

 

 

Inteligencja: 10

 

Zdrowie: 20

 

Wytrzymałość: 10

 

Kondycja:20

 

Bronie: hegrenade, mac10, smokegrenade, fleshbang, deagle

 

Dodatkowy opis: 5 apteczek, 2 skoki, 1/12 szansy na natychmiastowe zabicie (uzi).

 

 

 

- Klasa posiada też bezlik, który nie jest wpisany w opisie.

 

- Proponuję aby zrobić tą klasę - klasą premium. Jest ona zdecydowanie mocniejsza niż czołgista, dowódca, rumbo czy inne klasy premium, dodatkowo 1/12 wchodzi niekiedy jak 1/1 co jest potwornie uciążliwe. Klasa jest za mocna jak na zwykłą klasę.

 

 

 

2.

 

Admirał

 

 

Inteligencja: 30

 

Zdrowie: 40

 

Wytrzymałość: 30

 

Kondycja: 10

 

Bronie:hegrenade, smokegrenade, fleshbang, awp, ak47

 

Dodatkowy opis: 1/3 z awp, 1/12 na natychmiastowe zabójstwo z dowolnej broni, 4 apteczki, gdy kucnie jego widoczność zmniejsza się, 10 hp za zabójstwo

 

 

 

- Tej klasie należy zmniejszyć apteczki do dwóch oraz natychmiastowe zabójstwo do 1/20.

 

 

 

3.

 

 Generał

 

 

Inteligencja: 10

 

Zdrowie: 60

 

Wytrzymałość: 40

 

Kondycja: 10

 

Bronie:hegrenade, smokegrenade, fleshbang, aug, deagle

 

Dodatkowy opis: 2 miny, 1/9 na oślepienie, podwójny skok, 1//14 szansa na natychmiastowe zabójstwo, grawitacja zmniejszona do 500

 

 

 

- Tej klasie odjąłbym 1/9 na oślepienie ponieważ klasa sama w sobie jest wystarczająco mocna, zmniejszyłbym też zdrowie do 30.

 

 

 

4.

 

Strzelec wsparcia

 

 

Inteligencja: 15

 

Zdrowie:10

 

Wytrzymałość:30

 

Kondycja:10

 

Bronie:m3, deagle

 

Dodatkowy opis: 1/4 szansa na natychmiastowe zabicie z m3, zmniejszona widoczność podczas kucania

 

 

 

- Zmniejszyłbym 1/4 na 1/6 ponieważ gdy gracz już kucnie jest praktycznie niewidoczny.

 

 

 

5.

 

 Skoczek

 

 

Inteligencja:30

 

Zdrowie:20

 

Wytrzymałość:30

 

Kondycja:40

 

Bronie:hegrenade, smokegrenade, fleshbang, m4a1, deagle

 

Dodatkowy opis:Posiada 1 rakietę, 1/8 na wyrzucenie broni, auto bh, zmniejszona widoczność jak otrzyma obrażenia

 

 

 

- Zamiast 1/8 na wyrzucenie dałbym 1/3 na krytyczne uderzenie gdyż nikt tą klasą praktycznie nie gra [a to może ludzi do tego zachęcić], dodatkowo poprawił bym inteligencję na 10.

 

 

 

6.

 

 Chorąży

 

 

Inteligencja:10

 

Zdrowie: 25

 

Wytrzymałość:15

 

Kondycja:20

 

Bronie:hegrenade, smokegrenade, fleshbang, mp5navy, deagle

 

Dodatkowy opis: posiada 3 rakiety

 

 

 

- Odjąć klasie jedną rakietę, gdyż rakieta z inteligencją na "full" zabiera 299dmg [przy 250 wytrzymałości], a max hp to 350 :)

 

 

 

7.

 

 Master Solidier

 

 

Inteligencja:0

 

Zdrowie:0

 

Wytrzymałość:0

 

Kondycja:0

 

Bronie:aug, sg552, ak47

 

Dodatkowy opis:1 mina, widzi niewidzialnych, no recoil, większa szybkostrzelnośc

 

 

 

- Poprawiłbym zdrowie na 20 i kondycje na 30 :)

 

 

 

8.

 

 Milicjant

 

 

Inteligencja:50

 

Zdrowie:30

 

Wytrzymałość:60

 

Kondycja:40

 

Bronie:sg552

 

Dodatkowy opis:1/5 na przesunięcie ekranu wroga, 1/12 z Kreiga

 

 

 

- Dodałbym 1/12 na wyrzucenie broni przeciwnika, ponieważ klasa w porównaniu z innymi jest bardzo słaba

 

 

 

9.

 

Żołnierz militarny

 

 

Inteligencja:40

 

Zdrowie:45

 

Wytrzymałość:20

 

Kondycja:35

 

Bronie:mac10, smokgrenade, m4a1

 

Dodatkowy opis:1/4 jak trafi headshota zabija przeciwnika, 1000 złota za zabójstw, 1/6 jak strzeli podpali gracza, dostaje 3 smoki, które zabierają hp graczowi

 

 

 

- Dałbym 1/14 na podpalenie ponieważ wchodzi zbyt często.

 

 

 

10. Premium

 

 

 

Czołgista:

 

 

Inteligencja:40

 

Zdrowie:30

 

Wytrzymałość:50

 

Kondycja:30

 

Bronie: Hegrenade ,xm1014 ,smokegrenade ,deagle

 

Dodatkowy Opis: XM1014 Ma z niego nie skończone ammo ,25hp za zabicie gracza ,1,7 że wybuchniesz po śmierci , potrójny skok.

 

 

 

- Odjąłbym wytrzymałość do 0 ale dodałbym 1/25 na natychmiastowe zabójstwo ponieważ piekielnie ciężko jest zacząć czołgistą grę od zera. Dodatkowo 1/7 na wybuch po śmierci zamieniłbym na 1/10.

 

 

 

11.

 

Rambo:

 

 

Inteligencja:5

 

Zdrowie:30

 

Wytrzymałość:20

 

Kondycja:10

 

Bronie: Hegrenade ,Mac10 ,Smokegrenade ,M3 ,Flashbank

 

Dodatkowy Opis: Ma 2 sekundy nieśmiertelności co rundę ,nieskończone ammo z Mac10 ,zmniejszona widoczność podczas kucania

 

 

 

- Poprawa 2 na 6 sekund.

 

 

 

12.

 

Śmierć:

 

 

Inteligencja:0

 

Zdrowie:50

 

Wytrzymałość:55

 

Kondycja:15

 

Bronie: AUG ,M4a1

 

Dodatkowy Opis:Odporny na HS ,Dostaje eliminator rozrzutu ,1/1 z noża +DMG (+Inta) z m4a1 ,2skoki

 

 

 

- Klasa ma właściwie tylko no recoil, skoki i 1/1 z noża, reszta jest właściwie przekłamana.

 

-Dmg +inta oraz odporność na HS nie działa.

 

-Proponuję dać 3 skoki oraz naprawić odporność na HS.

 

 

 

 

 

Prócz klas na serverze są takie niedociągnięcia jak:

 

Słaba kondycja - niby została naprawiona ale przy maksymalnej kondycji nie ma prawie żadnej różnicy od zerowej.

 

Wytrzymałość perków - po co jest takie coś, skoro przez dwa kliknięcia można z powrotem naprawić perk do 100? Tylko zaśmieca server.

 

Kupowanie expa - za 16k dolarów w sklepie mamy możliwość kupna expa, które daje nam od 20 do 200 expa gdzie na serverze exp jest bardziej wygórowany. Polecam zwiększyć to od 500 expa do 3k. Przy okazji byłoby to ułatwienie dla nowo zaczynających graczy napotykających na swojej drodze same 200-300lvl.

 

 

 

Mam nadzieję, że choć coś zostanie poprawione bo server na tą chwilę wygląda jak ruina

. Pozdrawiam.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. jestem za oslabieniem ale zabrać jej tylko 3 apteczki.

 

2. zostawic tak jak jest

 

3 zdecydowanie na nie! 

 

4 jestem na nie 1/4 nie wchodzi zbyt czesto

 

5 ja bym zostawiłbym 1/8 na wyrzucenie i dodałbym 1/3 na krytyczne

 

6 jestem na nie zobacz jaką bron ma ta klasa mp5 którą w ludzi bijesz po 10 a w kapitana jeszcze mniej

 

7 jestem na tak wszystkie statystyki bym ulepszyl

 

8 ja bym dodał 1/5 na wyrzucenie

 

9 niech zostanie tak jak jest

 

10 jestem na nie czolgista bardzo slaba klasa jest na cod mod 800lvl ja bym jej dodał coś lepszego np 1/15 z shotguna albo coś takeigo

 

11 jestem na tak + dodałbym jej + 20 dmg z mac10 

 

12 jestem na tak dmg+ inta nie działa + odpornosc na hs tez nie 

 

13 na nie Kapitan to najlepiej zbalansowana klasa 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bloody1 jeżeli czołgista to tak bardzo słaba klasa to wejdź na server i zabij EvO :) (A szczególnie jak wyłapie bezlik ;]). Myślę, że dodanie 1/25 wystarczy tej klasie. A ten wybuch wchodzi praktycznie po każdym zabójstwie przez co gra z kosą nie ma po prostu sensu. (PS. To już nie jest cod 800lvl tylko 400lvl :>)

 

 

 

Szeregowiec jest lepszy niż większość klas premium, każdy kto gra śmiercią, plutonowym, czołgistą czy czymkolwiek innym to potwierdzi. (W ogóle we wszystkich klasach te 1/x wchodzi jak 1/2).

 

 

 

13. Tutaj masz rację - ta opcja znika.

 

9. W sumie zmiana broni nie ma sensu ale to podpalenie to grając trochę na serverze jednak bym zmniejszył.

 

8. Następnie - 1/5 na wyrzucenie broni to za dużo [często wchodzi] - zostaję przy 1/12.

 

6. Mp5 strzela po 15-25 z minimalnym rozrzutem, szybciej niż m4. Dodatkowo jak taki chorąży złapie perk dający mu 2 duchy to ma 5 "rakiet". które przy maks inteligencji zadają łącznie około 1500dmg.

 

5. Tu się w sumie z tobą zgodzę.

 

4. Nie wchodzi zbyt często? Nie żartuj..

 

3. Nie rozumiem dlaczego, klasa tak jak np. szeregowiec na starcie jest lepsza niż wszystkie inne non-premium [a tu chodzi o zbalansowanie klas].

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szeregowiec-Zabrać jej bezzlik ammo zobaczymy czy się sprawdzi bo jak wiaodmo uzi ma bardzo  duży rozrzut więc na odległość jest bronią bardzo słabą, ewentulanie zabrałbym 1 albo max 2 apteczki 

 

Chorąży - Z dobrym perkiem to naparwde klasa dominująca ale napewno szybko się nią nie expi bo z pąćzatku mp5 biję bardzo mało + rakiety którę leja po 55

 

Czołgista-Tak jak powiedziałeś cięzko się wyexpić od 1 lvl tak więc długo grasz ( szybciej wbijasz poziom) to więcej wymagasz

 

Strzelec wsparcia-Klasa jest dobra dla początkujących graczy nie zmieniam zdania bez zmian

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, często z HardQ'iem rozmawiamy na pw o serwie i wyłapujemy coraz to nowsze błędy. Zwracamy się do niektórych "wyższych osób". Niestety, gdy miał być czas na zmiany, zostały poprawione 2 klasy, zmieniono z 800 na 400 oraz zabrano misje. A co do klas:

 

1. Szeregowiec jest jedną z najlepszych klas na serwerze. 1/12 siada na pierwszy-drugi strzał. Do tego bezlik i apteczki..

 

2.Jestem za apteczkami, ale może 1/15 a nie 20

 

3.Jestem za zabraniem oślepienia, albo zmienienia żeby siadało bardzo rzadko.

 

4.To 1/4 w moim odczuciu często nie siada.

 

6. O tak zwykła klasa i ma 3 rakiety, chyba za mocna...

 

7.Master jest i tak podobny do śmierci, a dodając mu hp i kondycję, jeszcze bardziej by go to przybliżyło.

 

8.Zdecydowanie trzeba ją wzmocnić.

 

9. To podpalenie hmm 1/10 ?

 

10. Osobiście gram tą klasą, więc na temat zmian się nie wypowiadam. (ps. HardeQ po prostu jesteś słaby i dlatego mnie nie zabijesz :D )

 

11.Nikt ją nie gra, albo trzeba zastąpić inną premką, albo wzmocnić.

 

12. Śmierć jest dosyć mocna. Więc nie wiem czy trzeba ją ulepszyć.

 

 

A z tymi niedociągnięciami, trzeba je poprawić.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczęliśmy prace nad poprawą klas, proszę graczy Coda 400lvl o wypowiadanie się co do 1 postu HardeQ gdzie przedstawił co powinno być zmienione i czy popieracie jego zdanie bądź i podawajcie swoje propozycje.

 

 

 

Gdy h@ wróci postaram mu się przesłać pliki z klasami żeby je wgrał na serwer.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podczas gry (wtedy się najwięcej tego znajduje) postaram się (wraz z EvO) wyszukać więcej niedopatrzeń by można było je zlikwidować :)

 

Jestem zadowolony, że ktoś się zainteresował tematem.

 

Dziękuje i pozdrawiam.

 

 

 

1. Klasa Terrorysta ma 1/7 na zamrożenie (jest to dość męczące - 2 nuke mi dziś tak zepsuli :<) jednak kiedy zamrozi się kogoś w oknie albo jakimś przejściu to osoba zamrożona po odmrożeniu się buguje. Dodatkowo zamrożenie działa tez na swoich. Dzisiaj byłem w teamie z Szajbusikiem i strzelał we mnie dla "fanu" zamrażając mnie tym samym.

 

To jest jakiś kruczek w klasie czy bug do naprawy?

 

Jest to męczące i denerwujące, więc mam nadzieje, że jest to do naprawy.

 

Jeżeli nie to jestem za dodaniem czegoś innego tej klasie :)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu będę wklejał przerobione klasy. Zacząłem od tej "najbardziej problemowej"

 

Przerobiłem go na:

 

Szeregowiec |

 

Inteligencja: 10

 

Zdrowie: 20

 

Wytrzymałość: 10

 

Kondycja:20

 

Bronie: hegrenade, mac10, smokegrenade, fleshbang, deagle

 

Dodatkowy opis: 5 apteczek, 2 skoki, 1/12 szansy na natychmiastowe zabicie (uzi), bezlik.

 

__________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Szeregowiec

 

 

| Int: 10

 

| Hp: 20

 

|Wytrzymałość: 10

 

|Kondycja: 20

 

|Bronie: he, mac10, smoke, flesh, deagle

 

| Opis: 3 apteczki, 3 skoki, 1/14 na natychmiastowe zabicie (uzi).

 

 

oraz

 

 

Chorąży

 

Inteligencja:10

 

Zdrowie: 25

 

Wytrzymałość:15

 

Kondycja:20

 

Bronie:hegrenade, smokegrenade, fleshbang, mp5navy, deagle

 

Dodatkowy opis: posiada 3 rakiety

 

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Chorąży

 

Int:10

 

|Hp: 25

 

|Wytrzymałość: 15

 

|Kondycja:20

 

|Bronie: he, smoke, flesh, mp5, deagle

 

|Opis: posiada 2 rakiety, zmniejszona grawitacja o połowę

 

 

Generał

 

Inteligencja: 10

 

Zdrowie: 60

 

Wytrzymałość: 40

 

Kondycja: 10

 

Bronie:hegrenade, smokegrenade, fleshbang, aug, deagle

 

Dodatkowy opis: 2 miny, 1/9 na oślepienie, podwójny skok, 1//14 szansa na natychmiastowe zabójstwo, grawitacja zmniejszona do 500

 

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Generał:

 

Int: 10

 

Hp: 50

 

Wytrzymałość:40

 

Kondycja: 10

 

Bronie: he, smoke, flesh, aug, deagle

 

Dodatkowy opis: 2 miny, podwójny skok, 1/14 na natychmiastowe zabójstwo, grawitacja zmniejszona do 500.

 

 

 

Kolejne

 

 

 

Admirał

 

 

Inteligencja: 30

 

Zdrowie: 40

 

Wytrzymałość: 30

 

Kondycja: 10

 

Bronie:hegrenade, smokegrenade, fleshbang, awp, ak47

 

Dodatkowy opis: 1/3 z awp, 1/12 na natychmiastowe zabójstwo z dowolnej broni, 4 apteczki, gdy kucnie jego widoczność zmniejsza się, 10 hp za zabójstwo

 

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

Admirał

 

 

Inteligencja: 30

 

Zdrowie: 40

 

Wytrzymałość: 30

 

Kondycja: 10

 

Bronie:hegrenade, smokegrenade, fleshbang, awp, ak47

 

Dodatkowy opis: 1/3 z awp, 1/20 na natychmiastowe zabójstwo z dowolnej broni, 4 apteczki, gdy kucnie jego widoczność zmniejsza się, 10 hp za zabójstwo

 

 

 

 

 

Czołgista:

 

 

Inteligencja:40

 

Zdrowie:30

 

Wytrzymałość:50

 

Kondycja:30

 

Bronie: Hegrenade ,xm1014 ,smokegrenade ,deagle

 

Dodatkowy Opis: XM1014 Ma z niego nie skończone ammo ,25hp za zabicie gracza ,1,7 że wybuchniesz po śmierci , potrójny skok.

 

_______________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

Czołgista:

 

 

Inteligencja:40

 

Zdrowie:30

 

Wytrzymałość:50

 

Kondycja:30

 

Bronie: Hegrenade ,xm1014 ,smokegrenade ,deagle

 

Dodatkowy Opis: XM1014 Ma z niego nie skończone ammo ,25hp za zabicie gracza ,1,10 że wybuchniesz po śmierci , potrójny skok, 1/20 na natychmiastowe zabójstwo.

 

 

 

 

 

 Milicjant

 

 

Inteligencja:50

 

Zdrowie:30

 

Wytrzymałość:60

 

Kondycja:40

 

Bronie:sg552

 

Dodatkowy opis:1/5 na przesunięcie ekranu wroga, 1/12 z Kreiga

 

___________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 Milicjant

 

 

Inteligencja:50

 

Zdrowie:30

 

Wytrzymałość:60

 

Kondycja:40

 

Bronie:sg552

 

Dodatkowy opis:1/5 na przesunięcie ekranu wroga, 1/12 z Kreiga, 1/12 na wyrzucenie broni przeciwnika

 

 

 

 

 

Śmierć:

 

 

Inteligencja:0

 

Zdrowie:50

 

Wytrzymałość:55

 

Kondycja:15

 

Bronie: AUG ,M4a1

 

Dodatkowy Opis:Odporny na HS ,Dostaje eliminator rozrzutu ,1/1 z noża +DMG (+Inta) z m4a1 ,2skoki

 

_______________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

Śmierć:

 

 

Inteligencja:30

 

Zdrowie:50

 

Wytrzymałość:60

 

Kondycja:40

 

Bronie: AUG ,M4a1

 

Dodatkowy Opis:Dostaje eliminator rozrzutu ,1/1 z noża  3skoki

 

 

 

 

 

Inteligencja:5

 

Zdrowie:30

 

Wytrzymałość:20

 

Kondycja:10

 

Bronie: Hegrenade ,Mac10 ,Smokegrenade ,M3 ,Flashbank

 

Dodatkowy Opis: Ma 2 sekundy nieśmiertelności co rundę ,nieskończone ammo z Mac10 ,zmniejszona widoczność podczas kucania

 

___________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Inteligencja:5

 

Zdrowie:30

 

Wytrzymałość:20

 

Kondycja:10

 

Bronie: Hegrenade ,Mac10 ,Smokegrenade ,M3 ,Flashbank

 

Dodatkowy Opis: Ma 6 sekund nieśmiertelności co rundę ,nieskończone ammo z Mac10 ,zmniejszona widoczność podczas kucania

 

 

 

 

 

 Master Solidier

 

 

Inteligencja:0

 

Zdrowie:0

 

Wytrzymałość:0

 

Kondycja:0

 

Bronie:aug, sg552, ak47

 

Dodatkowy opis:1 mina, widzi niewidzialnych, no recoil, większa szybkostrzelnośc

 

________________________________________________________________________________________________________________

 

 Master Solidier

 

 

Inteligencja:0

 

Zdrowie:20

 

Wytrzymałość:0

 

Kondycja:30

 

Bronie:aug, sg552, ak47

 

Dodatkowy opis:1 mina, widzi niewidzialnych, no recoil, większa szybkostrzelnośc

 

 

 

Skoczek

 

 

Inteligencja:30

 

Zdrowie:20

 

Wytrzymałość:30

 

Kondycja:40

 

Bronie:hegrenade, smokegrenade, fleshbang, m4a1, deagle

 

Dodatkowy opis:Posiada 1 rakietę, 1/8 na wyrzucenie broni, auto bh, zmniejszona widoczność jak otrzyma obrażenia

 

_______________________________________________________________________________________________________

 

Skoczek

 

 

Inteligencja:30

 

Zdrowie:30

 

Wytrzymałość:35

 

Kondycja:40

 

Bronie:hegrenade, smokegrenade, fleshbang, m4a1, deagle

 

Dodatkowy opis:Posiada 1 rakietę, 1/8 na wyrzucenie broni, auto bh, zmniejszona widoczność

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Proszę o wypowiedzi co do zmian (czy może macie inne pomysły) a ja postaram się dodawać inne klasy.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Porucznik - podoba mi się idea klasy z samym pistoletem i chętnie grałbym nim, gdyby zamiast pistoletu typowego dla CT miał fiveseven - nie bardzo widzę sens w graniu klasą z tak niecelnym pistoletem bez innej broni. Zmniejszona grawitacja tej klasy średnio mi się podoba, ponieważ takie minimalne zmniejszenie utrudnia proste manewry, a nie daje korzyści takich jak np. w przypadku Łowcy Myśli. Mogłaby być grawitacja taka, jak jest, ale z wieloskokiem, np. x3. Najlepiej fiveseven + tłumik + ciche kroki i według mnie to wystarczy, żeby stworzyć klasę dla hardkorów, nawet bez radaru i zmniejszonej grawitacji, a jeśli uważacie, że to za mało, to opcjonalnie bezlik na fiveseven. Zaznaczę, że celność tego pistoletu bardzo spada podczas biegania i chyba podobnie byłoby przy strzelaniu w powietrzu w przypadku zmniejszonej grawitacji, więc to nie jest jakaś machina destrukcji, a poza tym ma wyraźny odrzut, co trzeba korygować przy szybkim strzelaniu. Jeśli do fiveseven nie da się zamontować tłumika, to tylko fiveseven + ciche kroki + bezlik i opcjonalnie skoki i grawitacja jak u Łowcy Myśli. Bezlik nie po to, żeby nie musiał przeładowywać - może być przeładowywanie, ale przynajmniej jako nieskończone magazynki, żeby gracz pro miał możliwość rozwalenia całej drużyny przeciwnej, a nie np. tylko sześciu i potem zostaje mu nóż.

 

 

Szeregowiec - trochę pograłem tą klasą i wcale nie jest tak często 1/1 czy 1/2. Raz zdarzyło mi się zesnajpować gościa ze 100 m pierwszym strzałem, a poza tym to nawet można nie trafiać z paru metrów ze względu na słabą celność tej broni. Chyba że trafi sie eliminator, ale to sporadycznie. Pasowałby np. bezlik na Mac10 i krytyczne 1/3 na Mac10 lub na wszystkie, to będzie trochę więcej radości, jak dostanie perka.

 

 

Chorąży - bez trzeciej rakiety wypada słabiej od Ducha Kapitana, który ma dodatkowe +dmg od INT i regenerację. Rozumiem, że miała to być klasa rakietowa, tylko "Rakietnik" brzmiałoby trochę śmiesznie. To jest "coś za coś" w porównaniu z DK. Zmniejszona grawitacja to zawsze jakiś plus, ale przydałoby się zrobić coś z zestawem broni, np. dodać fiveseven. Jeśli ma dostać zmniejszoną grawitację, to sensowne wydaje mi się rozwiązanie jak u Łowcy Myśli, + dwuskok.

 

 

Perk z duchami nie zdarza się aż tak często. Przez długi czas grałem DK i Bezlik Rambo miałem naprawdę rzadko.

 

 

Można by też wprowadzić system umożliwjający wybieranie konkretnych zdolności przypisywanych do konta użytkownika - każdy bonus miałby określoną wartość punktów odejmowanych od stałej puli, żeby np. nie można było wybrać kombinacji brak odrzutu + bezlik, bo kosztowałyby za dużo. W takim rozwiązaniu doświadczenie rozwijałoby poziom konta użytkownika, czyli tylko punkty do INT/HP/RS/SP. Przykład:

 

Stała pula punktów - 10

 

Brak rozrzutu (czy odrzutu?) - 6

 

Bezlik - 6

 

Dezercja/Bunt - 5

 

AWP/Scout 1/3 - 6, redukcja do 1/2 i 1/1 co dwa punkty

 

1 rakieta - 3 (czyli maks. 3 rakiety, ale zostaje pistolet typowy dla TT/CT),

 

Grawitacja -100 (do maks. -600) - 1 punkt za 1 slot

 

Wieloskok - 1 (maks. 2 sloty, czyli 3 skoki)

 

Krytyczne 1/3 - 5

 

Ciche kroki - 3

 

1 mina  - 3 (maks. 3)

 

Natychmiastowe zabójstwo - 1/15; każdy kolejny punkt to zwiększenie ułamka maks. do 1/6

 

MP5 - 4

 

Fiveseven - 3

 

Tłumik - 3

 

Ciche kroki - 3

 

 

Inny wariant to ogólna dostępność wszystkich klas, a wybieranie bonusów przypisanych do nicka tylko dla abonentów, albo osłabienie klas premium i dodanie opcji wybierania bonusów za stałą pulę punktów, ale w takim wypadku mniejszą niż 10, żeby klasy premium nie były za mocne.

 

 

Pozostaje jeszcze kwestia nazewnictwa "braku rozrzutu" - w klasach i jako perk to chyba tak naprawdę "brak odrzutu", bo z tego, co widzę, to Master Soldier rozrzut ma. Odrzut to po ang. recoil, a rozrzut to scatter.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...
Gość Guest

poprawki można też nanieść w klasie śmierć opis klasy to potrójny skok m4 aug brak rozrzutu i 1 na 1 z kosy   

 

 

 

do poprawki jest to że kosa wchodzi 1 na 3  i jest trochę  mały zapas naboi bo jest 90 naboi na 2 bronie albo dajcie po 90 naboi na 1 bron albo zwiększcie ten zapas do 180 lub 150  ponieważ bardzo często naboje się kończą mi zwykle już w połowie rundy brakuje i muszę zbierać paczki żeby  je doładować 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak wyzej wymienil brylas smierc nie ma 1/1  z kosy tak jak w  opisie klasy i dobrze by bylo te ammo tez naprawic :)

 

Klasa Zolnierz militarny ma bezlik ammo z maca, a nie powinnien tego miec bo w opisie nic nie pisze prosze o usuniecie tego buga ;]

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

dodać jej scouta 1/3 lub awp 1/3 lub niewidoczność podczas kucania z kosą tak jak ma Strzelec Wsparcia niewidoczny podczas kucania. ale Śmierć miała by z kosą.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 months later...

J0!nt cóż  chyba nie zauważyłeś daty danego tematu.

 

Był on na potrzeby zmian na cod'zie gdy był one bardzo potrzebne a serwer świecił pustkami.

 

Myślę, że póki nie ma potrzeby można go zamknąć.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...