Skocz do zawartości
Gość

Les habla Pat O' Brien

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Guest

Witajcie serdecznie. Przed chwilą założyłem konto, kultura wymaga tego aby się z Wami przywitać.

 

 

Nazywam się Aleksander Wróźliński, w styczniu ukończyłem osiemnasty rok życia. Aktualnie zamieszkuję we Wrocławiu i tu także uczęszczam do prywatnego liceum ogólnokształcącego. Jestem człowiekiem dosyć ukształtowanym, który już znalazł swoją drugą połówkę. Moją największą pasją jest koszykówka, którą trenuję od dziesięciu lat. Od czasu do czasu mam przyjemność trenować z drużyną ekstraklasową, rzecz jasna chodzi mnie o WKS Śląsk Wrocław. Sytuacja w klubie jest jaka jest, ale wierzę, że w przyszłości będę miał okazję grać w TBL, niekoniecznie we Wrocławiu, w którym niechętnie stawia się na wychowanków. Mam kilka swoich ulubionych drużyn jak i w Europie, jak i zza oceanem. Przede wszystkim fantastyczny w tym sezonie Real Madryt, który nie zaznał porażki w lidze. W NBA mam kilka takich klubów - Knicks, Lakers, Boston. Nie cierpię przereklamowanych Heat. Natomiast mam dwóch zawodników, na których się wzoruje koszykarsko. Kobe Bryant i wielka wschodząca gwiazda, Anthony Davis. Bryanta cenię głównie za to do czego doszedł cięzką monotonną pracą. Etyka pracy, zawziętość, cierpliwość to kilka cech, które prowadzą do sukcesu. Wierzę, że dzięki ciężkiej pracy dojdę do szczytu.