Skocz do zawartości

[ODRZUCONE]Podanie o [ADMINA]

Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Guest

Nick: DyWAn

Doświadczenie(w byciu adminem):Spore byłem pare razy ;)

Znajomość SourceMod (W skali 1-10): 8/10

Staż w Tf2:Ponad 3-letnie

Steam ID:STEAM_0:1:36635301

Gametracker:Nie posiadam , ponieważ mam 3 konta steam (proszę o wyrozumiałość)i moge zagwarantować ponad 1000 godzin przegranych w (tf2)

Linki do kont:

1-(na którym gram obecnie):http://steamcommunity.com/id/mphthrddhtujh/(447 GODZIN W TF2)

2-http://steamcommunity.com/profiles/76561198079093857/(332 GODZINY W TF2)                       (RAZEM 1280 GODZ.)

3-http://steamcommunity.com/profiles/76561198058366431/(501 GODZIN W TF2)

Dlaczego TY!:Gram już na wstrzyku od 3 lat,od kąd mam steam. Czuję się świetnie grając.Chciałbym zostać adminem na tym serwerze,ponieważ praktycznie codziennie gram na wstrzyku,a jak nie gram to jestem online od rana lub południa do wieczora,także zawsze zwarty i gotowy,żeby rozwiązać jakiegoś typu problem lub zbanować jakiegoś cheatera z(aimem itp).Zawsze staram się dojść do kompromisu,jak to nie pomoże to będę stanowczy i nie odpuszczę NIKOMU.

Jaki czas dziennie poświęcasz na tf2-Jakieś 3-4 godzinki 

Kontakt:Steam,Teamspeak,czasem skype.

Gość Guest

Wypraszam sobie takie bezpardonowe edytowanie moich postów dotyczących podań na admina. Jako admin tego serwera wiem na temat tej osoby trochę więcej niż Ty, szanowny moderatorze, i mój post wnosi do tego tematu dosyć sporo, wbrew Twojej subiektywnej opinii, adonai. Moja opinia została przedyskutowana wcześniej w prywatnej rozmowie z LukaSq i nie widzę powodu, żeby szczegóły tej rozmowy tutaj wygłaszać. Jak już koniecznie chcesz widzieć zdanie zawierające więcej niż trzy wyrazy, to napiszę: osoba która złożyła niniejsze podanie nie sprawia na mnie wrażenia osoby odpowiedzialnej.

Pozdrawiam.

Gość Guest

Drogi moderatorze wnioskując z twojego postu NIE